quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
jullie doen iig wel andere activiteitenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als er hier maar minder ehh ehh activiteit is dan bij hem
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dat is primaquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie doen iig wel andere activiteiten
pezuquote:
Is dat überhaupt in de plannign danquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als er hier maar minder ehh ehh activiteit is dan bij hem
Wat is er aan de hand?quote:
ik heb geen foboquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij lurkerBeetje jammer dat ik niet op jouw fobo kan reageren
dat kan ook nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is primaZolang het maar niet op jouw club gaat lijken is er niets aan de hand
Niet dat ik weet!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat überhaupt in de plannign dan?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb je toegevoegd op twitter
wellus, maar dan zonder foto'squote:
Aan mijn krabpaal kan prima gepaaldanst wordenquote:
pezu is boos en woest ik ga snel weerquote:
zie bovenquote:
tevens gelijk exitquote:
mits hij tegen die tijd al verankerd is... anders durf ik het niet aan anders zou ik het niet doen hoor Marijkequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wellus, maar dan zonder foto's
[..]
Aan mijn krabpaal kan prima gepaaldanst worden![]()
heb je weer een beeldje gesloopt?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
pezu is boos en woest ik ga snel weer
[..]
zie boven
[..]
tevens gelijk exit
Succesquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
pezu is boos en woest ik ga snel weer
[..]
zie boven
[..]
tevens gelijk exit
M'n vader komt em morgen hopelijk verankerenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mits hij tegen die tijd al verankerd is... anders durf ik het niet aan anders zou ik het niet doen hoor Marijke
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
M'n vader komt em morgen hopelijk verankerenDus oefenen maar
![]()
Ik vind die met die olifantenslurf toch leukerquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn lief vraagt of ze mijn tijgerstring al in moet pakken
ja JIJ oefent maar een eind heen... jij hebt nog 3 dagen succesquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
het slurfje is een beetje sleetsquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind die met die olifantenslurf toch leukerKun je vragen of ze die inpakt?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja JIJ oefent maar een eind heen... jij hebt nog 3 dagen succes![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
En met die gedachte ga ik nu lekker richting mijn bedje
Welterusten lieve mensen
Een goede voorbereiding is wel aan te raden jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn lief vraagt of ze mijn tijgerstring al in moet pakken
eenschquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind die met die olifantenslurf toch leukerKun je vragen of ze die inpakt?
Truste Marijkequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieve mensen
Slaap lekker Liebchenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieve mensen
OMG die tweedequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is wel aan te raden ja.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is wel aan te raden ja.
Woah! Neequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
eensch![]()
Hey marijke heb je DIT al gezienik moest aan jou denken
Whahahahahahahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die kan je heel makkelijk vervangen, zie?
[ afbeelding ]
Jaja.....quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
verder kan ik heus wel slapen.
heus.
Ik heb gewoon de rare gewoonte vaak net iets te hebben gezien dat van toepassing was en dan op het juiste moment binnen te komenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whahahahahahaha
je hebt ook overal een antwoord op
Daar ben je mooi klaar mee....quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Hij zal toch klem komen te zitten, sta je dan
oh handig... oefenen op de wcquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die kan je heel makkelijk vervangen, zie?
[ afbeelding ]
Dat kwam door jou anders, dat ik het laatst opzocht.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja.....
'Slapen'. Noemen ze het zo, tegenwoordig?
Beetje naar gloryholes zitten kijken.
En nou krijg ik de schuld nog, ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kwam door jou anders, dat ik het laatst opzocht.
En deze bleef hangen
Slaap lekker Suikerbeeb. Tot straksquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
Poging twee![]()
![]()
(en tof dat het tof was, LL)
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:18 schreef Barretje80 het volgende:
woonkamer muur is ingetapet..
Morgen lekker verfen.. met een roller.. zonder slurf..
nu lekker slapen!!
Volgens mij doet dat hartstikke zeerquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh handig... oefenen op de wc
nu nog een band plakken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:21 schreef TheFamousMan het volgende:
O shit, het is al 23:21 en ik moet nog douchen en m'n band plAkken
Geen zin!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
Poging twee![]()
![]()
(en tof dat het tof was, LL)
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij doet dat hartstikke zeer
ohjaquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:21 schreef TheFamousMan het volgende:
O shit, het is al 23:21 en ik moet nog douchen en m'n band plAkken
Geen zin!
en nu kan ik nog een keer het bier uit mijn computerkast vegenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welnee joh
zo moeilijk is het niet om zindelijk te worden.... je kan maar 1 ding tegelijk
moet morgen nAar school he?quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
moet morgen nAar school he?
Soms heb ik mijn momentenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en nu kan ik nog een keer het bier uit mijn computerkast vegen
bedanktquote:
succesquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Nou, dat Ga ik nu dus eventjes doen
Tot over een uurtje
Succesquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Nou, dat Ga ik nu dus eventjes doen
Tot over een uurtje
ik laat het altijd doen, ik kan niet eens de band er af halenquote:
Slaap lekkerquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 120 Symphonic
02. 108 LovelyLady
03. 106 Marijkezwolle
04. 100 pgrferrari
05. 093 Trevland
06. 087 suikertaartje
07. 082 Pien85
08. 079 goldfinger1963
09. 071 wel.o.k
10. 066 Dr_Flash
11. 061 TheFamousMan
12. 057 Panda72
13. 051 MPG
14. 036 Muck
15. 032 Enfermera
16. 018 Barretje80
17. 016 Bos81
18. 014 Ferb
19. 012 Giertje
20. 011 Kuukske
Reeks-statistieken!
zo vaak sta je daar nietquote:Op woensdag 24 november 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
Nu moet ik stoppen hoor, alweer op 1
quote:Top 100 van dinsdag 23 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
08. 252 Symphonic
18. 176 LovelyLady
19. 161 pgrferrari
20. 154 goldfinger1963
41. 112 Kuukske
43. 109 Marijkezwolle
50. 101 Trevland
66. 087 suikertaartje
67. 086 Dr_Flash
73. 082 Pien85
96. 071 wel.o.k
De tweede keer in twee weken geloof ikquote:Op woensdag 24 november 2010 00:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo vaak sta je daar niet
zoietsquote:Op woensdag 24 november 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De tweede keer in twee weken geloof ik
dat is wel heel dichtbij danquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das de goeie kant
Omnomnom, tortelini vanavond
ik wist het, ik ken de laatste show van hem niet maar zijn vorige waren erg leukquote:
ik heb die dan niet gezien....quote:Op woensdag 24 november 2010 08:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wist het, ik ken de laatste show van hem niet maar zijn vorige waren erg leuk
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:42 schreef Panda72 het volgende:
Sollicitanten die niet weten met wie ze een sollicitatiegesprek hebben. Maakt een goede eerste indruk. Dan heb ik meteen al zoiets van NEXT, dont call us we call you daaaaaaaag
quote:
Mogguh Sol en Pandaquote:
kan ook zijn dat ze vd spanning het vergeten zijn?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:42 schreef Panda72 het volgende:
Sollicitanten die niet weten met wie ze een sollicitatiegesprek hebben. Maakt een goede eerste indruk. Dan heb ik meteen al zoiets van NEXT, dont call us we call you daaaaaaaag
LLquote:
Ja dat zou kunnen. Maar deze haalde zijn schouders op en zei weet ik veel.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mogguh Sol en Panda
[..]
kan ook zijn dat ze vd spanning het vergeten zijn?
je vergeet de meet a.s. zaterdagquote:Op woensdag 24 november 2010 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb die dan niet gezien....
Nou staat er voorlopig niks meer op het programma, in maart naar Bert Visscher.
komt lekker over jaquote:Op woensdag 24 november 2010 08:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Maar deze haalde zijn schouders op en zei weet ik veel.
Ja als het nou een lekker ding was ala Patrick Dempsey of zo dan had ik nog wel door de vingers kunnen zien.quote:
Dat is de juiste instelling enkeltje naar huisquote:Op woensdag 24 november 2010 08:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Maar deze haalde zijn schouders op en zei weet ik veel.
ja oke maar dat weten jullie nou welquote:Op woensdag 24 november 2010 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je vergeet de meet a.s. zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogguh Symmiequote:
En nu ga ik ukkie aankleden en dan koffie doen bij vriendinnetje, ze heeft een ubercute hondje sinds zaterdag![]()
quote:
aartiquote:
heb je dan meer of minder tijd om te fokken?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:15 schreef Symphonic het volgende:
Onze remote app wordt geinstalleerd, dan zijn we als het goed is van het ff wachten, nog ff wachten, ff wachten nog af
én technisch werkeloos als het internet eruit ligtquote:Op woensdag 24 november 2010 09:15 schreef Symphonic het volgende:
Onze remote app wordt geinstalleerd, dan zijn we als het goed is van het ff wachten, nog ff wachten, ff wachten nog af
Ik hoop meerquote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je dan meer of minder tijd om te fokken?
Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 09:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
én technisch werkeloos als het internet eruit ligt
Er is nog een vacture voor een accountant. Intresse?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling enkeltje naar huis
Hebben jullie nog leuke vacatures![]()
[..]
ik heb duidelijk te weinig eten meegenomen voor vandaagquote:Op woensdag 24 november 2010 09:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eet een paar boterhammen, doe ik nu ook
Ben ik blij dat ik bij een groentekwekerij werk waar ook een winkel isquote:Op woensdag 24 november 2010 09:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb duidelijk te weinig eten meegenomen voor vandaag
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Iedereen lekker geslapen?
wat zul jij gezond zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 09:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik bij een groentekwekerij werk waar ook een winkel is
Hey Marijkequote:Op woensdag 24 november 2010 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
morningquote:Op woensdag 24 november 2010 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Liebchenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Wokje, hackerquote:
Goodmeurningquote:Op woensdag 24 november 2010 09:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Opzich wel, nu weer aan het werk
Aartiquote:
Liebchenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Op zich wel, kon alleen mn bedje niet uit.
En jij?
Suikerbeeebquote:Op woensdag 24 november 2010 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
Uitslapen is echt zooooooo fijn![]()
meisjequote:Op woensdag 24 november 2010 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
he bah. Wat heb je gedroomd dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje, hacker
[..]
Goodmeurning
Werkze vandaag
[..]
AartiWat leuk dat je er weer bent
Is alles goed daar?
[..]
Liebchen
Weer heel veel gedroomd en wakker geweestMaar het was wel een super grappige droom
En opstaan was ook moeilijk, maar er moesten 3 dozen oud papier op tijd aan de weg, dus moest wel
tja, ik zit nu toch even vastquote:
Iets met een restaurant en ruzie en vakantie en Amsterdam en bh's met Hello Kitty voor 400 euroquote:
Balenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, ik zit nu toch even vast![]()
ik heb een shell maar ik krijg mijn rechten nog niet elevated
En supergrappige droom? Vertel, vertel!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Liebchen
Weer heel veel gedroomd en wakker geweestMaar het was wel een super grappige droom
En opstaan was ook moeilijk, maar er moesten 3 dozen oud papier op tijd aan de weg, dus moest wel
Schattepatatjequote:
Ja, het gaat wel lekker nuquote:Op woensdag 24 november 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
meisje
Wat lekkerWeer wat fitter?
wokkeltjequote:Op woensdag 24 november 2010 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
suikerbureaubladbabe
![]()
lekker uitgerust?
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
tja, ik zit nu toch even vast![]()
ik heb een shell maar ik krijg mijn rechten nog niet elevated
We gingen samen op vakantie, daar komt het op neerquote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En supergrappige droom? Vertel, vertel!
[..]
Schattepatatje
[..]
Ja, het gaat wel lekker nu![]()
Met Thijs en mij tenminste wel, meneer taart lekt nog steeds, maar om 13:15 mogen de watten uit zijn neus
[..]
wokkeltje![]()
![]()
![]()
heerlijk uitgerust![]()
lekker hardgelopen?
ja best welquote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En supergrappige droom? Vertel, vertel!
[..]
Schattepatatje
[..]
Ja, het gaat wel lekker nu![]()
Met Thijs en mij tenminste wel, meneer taart lekt nog steeds, maar om 13:15 mogen de watten uit zijn neus
[..]
wokkeltje![]()
![]()
![]()
heerlijk uitgerust![]()
lekker hardgelopen?
omgquote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met een restaurant en ruzie en vakantie en Amsterdam en bh's met Hello Kitty voor 400 euroOh en inpandig kamperen
![]()
Nee nog slechter geslapen dan andersquote:Op woensdag 24 november 2010 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Goedemorgen Toekquote:
Ja, ik kom er niet bij, mijn hoofd doet dat automatischquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We gingen samen op vakantie, daar komt het op neer
En hierboven staan nog wat steekwoorden
En fijn dat het met jou en Thijs lekker gaatWel vervelend voor meneer taart, dat ie nog steeds lekt
Voelt ie zich wel okee, of dat ook niet?
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:14 schreef Panda72 het volgende:
Nee nog slechter geslapen dan anders. Ben nu moe. Ik heb al 4 koppen sterke koffie op maar ben nog moe helaas.
Hihi jij hebt ook van die warrige dromen zie ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met een restaurant en ruzie en vakantie en Amsterdam en bh's met Hello Kitty voor 400 euroOh en inpandig kamperen
![]()
die clip brengt me nog op een idee ookquote:Op woensdag 24 november 2010 10:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alsjeblieft, een beetje hulp
woah, knapperdquote:Op woensdag 24 november 2010 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
ja best welhet was droog, windstil en ik had het warm, dus helemaal goed.
bijna persoonlijk record gelopenen dat voel ik nu wel een beetje
Knuffquote:Op woensdag 24 november 2010 10:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee nog slechter geslapen dan anders. Ben nu moe. Ik heb al 4 koppen sterke koffie op maar ben nog moe helaas.
Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
leuke droom
![]()
Nee, hij voelt zich beroerd..net dacht hij nog dat hij wel even zelf naar het ziekenhuis ging rijden vanmiddag, maar hij heeft zich nu al bedacht. En dat is maar goed ook.
Wat?quote:
Dank je welquote:
Ik heb jouw pm per ongeluk gewistquote:
Heb je hem wel gelezen dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb jouw pm per ongeluk gewist. Je weet wel, die van net.
...
dan ben je nog wel wat meer dan stom eiquote:Op woensdag 24 november 2010 10:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb jouw pm per ongeluk gewist. Je weet wel, die van net.
...
pas half.... ik klikte verkeerd... stom touchscreen en lompe ikquote:Op woensdag 24 november 2010 10:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je hem wel gelezen dan?
ja ja ja jaquote:Op woensdag 24 november 2010 10:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
woah, knapperd![]()
massage nodig?
ooit is een inbox een keer vol, en dan moeten mensen kiezen..ik denk dat er nogal wat van mijn pm's verwijderd zijn hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 10:20 schreef wel.o.k het volgende:
dan ben je nog wel wat meer dan stom eipm van suikerbabe weggooien
je hebt pmquote:Op woensdag 24 november 2010 10:20 schreef MPG het volgende:
pas half.... ik klikte verkeerd... stom touchscreen en lompe ik...
quote:
Mijn inbox is nog laaaaaaaaang niet vol. Maar duizendmaal dank voor het nogmaals sturenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooit is een inbox een keer vol, en dan moeten mensen kiezen..ik denk dat er nogal wat van mijn pm's verwijderd zijn hoor
[..]
je hebt pm![]()
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:21 schreef Symphonic het volgende:
Ze zijn lekker bezig hier
Nog even en we werken rechtstreeks op een server bij redbus
1500 gig ruimte ipv 500 mb op ons eigen netwerk
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:24 schreef Pien85 het volgende:
Goffer, trek ik met 't afhalen van een pleister een wondje weer open
Goeiemorgen
Ohneeequote:Op woensdag 24 november 2010 10:24 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:21 schreef Symphonic het volgende:
Ze zijn lekker bezig hier
Nog even en we werken rechtstreeks op een server bij redbus
1500 gig ruimte ipv 500 mb op ons eigen netwerk
pienquote:Op woensdag 24 november 2010 10:24 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooit is een inbox een keer vol, en dan moeten mensen kiezen..ik denk dat er nogal wat van mijn pm's verwijderd zijn hoor
vooral de kuitenquote:[..]
je hebt pm![]()
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
Leuk, schoonouders die speelgoed geven voor vanaf 5 jaar![]()
Dan lossen ze die driftbuien omdat het steeds uit elkaar valt ook maar lekker zelf op
Sol!quote:
quote:
quote:
*kneed*kneed*quote:vooral de kuiten
Marijkequote:Op woensdag 24 november 2010 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe dom zijn die mensen?
![]()
[..]
Sol!Een goedemorgen
[..]Pgr
het was lief bedoeld, ze kwamen het namelijk aan Jeroen brengen in het ziekenhuisquote:
hhmm, zachtjes hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zoveel zinnige dingen pm ik nou ook weer niet
[..]
*kneed*kneed*
ja, heel zachtjes, zo zachtjes dat het net niet kieteltquote:
ik niet heb late dienst alweerquote:
Ik werk deze week alleen op donderdagquote:
Bofkontquote:Op woensdag 24 november 2010 11:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik werk deze week alleen op donderdag
Nou ja, als ik op mijn werk zou zitten zou ik het rustiger hebben hoorquote:
Wat wilde je in de stad gaan doen dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen binnenkomers
Boh, ik ben niet vooruit te brandenIk wilde eigenlijk nog even de stad in, maar heb geen zin
* pgrferrari schopt Marijke de stad inquote:Op woensdag 24 november 2010 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen binnenkomers
Boh, ik ben niet vooruit te brandenIk wilde eigenlijk nog even de stad in, maar heb geen zin
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, als ik op mijn werk zou zitten zou ik het rustiger hebben hoor
Even naar de Action, de V&D, de Vodafone winkel (omdat ik na nu ruim 3 weken nog steeds niet gehoord heb over mijn telefoon en hun bellen kan nietquote:Op woensdag 24 november 2010 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat wilde je in de stad gaan doen dan?
Dat doet pijnquote:Op woensdag 24 november 2010 11:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari schopt Marijke de stad in
Oi!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari schopt Marijke de stad in
Ik wil wel mee.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Even naar de Action, de V&D, de Vodafone winkel (omdat ik na nu ruim 3 weken nog steeds niet gehoord heb over mijn telefoon en hun bellen kan niet) en eventueel snel de HEMA nog even in
Wil je mee?
![]()
Je schopt me!quote:
Met de auto of op de fiets?quote:
Ik kan niet mee denk ik, ik moet straks naar het ziekenhuis en dan stal ik Thijs even bij mijn ouders en die moet ik dan weer ophalen als hij wakker is, en dan is het alweer laatquote:Op woensdag 24 november 2010 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even naar de Action, de V&D, de Vodafone winkel (omdat ik na nu ruim 3 weken nog steeds niet gehoord heb over mijn telefoon en hun bellen kan niet) en eventueel snel de HEMA nog even in
Wil je mee?
![]()
Lopend.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met de auto of op de fiets?
Want denk je, lampje, waar je haar geschupt hebt, natuurlijk! Knurftquote:
Waar je me schopt natuurlijkquote:
Oh, nee, dat wordt dan te druk...quote:Op woensdag 24 november 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan niet mee denk ik, ik moet straks naar het ziekenhuis en dan stal ik Thijs even bij mijn ouders en die moet ik dan weer ophalen als hij wakker is, en dan is het alweer laat
Kusje op waar ik je heb geschopt.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar je me schopt natuurlijk
* MPG geeft Marijkje een kusje op de schopquote:Op woensdag 24 november 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar je me schopt natuurlijk
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kusje op waar ik je heb geschopt.
Dankquote:Op woensdag 24 november 2010 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft Marijkje een kusje op de schop![]()
.
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet ik zijn internet saboteren?
Oh, wacht, nu ga ik niet meer mee naar het zkhs, maar dan moet ik alsnog wachten tot Thijs wakker isquote:Op woensdag 24 november 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh, nee, dat wordt dan te druk...
Ik ga wel moed verzamelenOf niet
en dan ga ik vrijdag ofzo
oh, ok.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dank
[..]![]()
![]()
Nee, dat hoeft niet, het is alweer goed
Ja, is niet handig joh, ook voor jou niet toch? Doen we wel een ander keertje weer eens samen op padquote:Op woensdag 24 november 2010 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, wacht, nu ga ik niet meer mee naar het zkhs, maar dan moet ik alsnog wachten tot Thijs wakker is
Marijkje is niet van de KEL-dingetjes, hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 11:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik hou van Marijke hoor
Maar af en toe moet zijn een schop onder haar kont
quote:
De wat?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Marijkje is niet van de KEL-dingetjes, hoor...
Dat is waarquote:Op woensdag 24 november 2010 11:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik hou van Marijke hoor
Maar af en toe moet zijn een schop onder haar kont
Weet je dat wel heel zeker?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Marijkje is niet van de KEL-dingetjes, hoor...
quote:
1 | shutdown -c |
KEL, het keldertje, net zoiets als KPD, maar dan voor SM gerelateerde dingenquote:
Ow, wacht... busdeurrubbersquote:Op woensdag 24 november 2010 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
[..]
Weet je dat wel heel zeker?![]()
Dat mag natuurlijk, dan wil ik ook wel mee hoor, en ik kan ook wel even wat voorschieten, als dat helptquote:Op woensdag 24 november 2010 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, is niet handig joh, ook voor jou niet toch? Doen we wel een ander keertje weer eens samen op pad
Ik wilde trouwens vragen of ik toch heeeeeeel misschien vrijdag met de Suzuki even naar de Aldi mag voor boodschappenIs toch veel goedkoper dan de C1000 en dan kan ik het makkelijker voorschieten voor dit weekend
Sssssssst.. niet iedereen hoeft dat te wetenquote:
EN tussendoor koffie. En lunsjquote:Op woensdag 24 november 2010 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Okee, plan de campagneIk ga beginnen met beneden opruimen en afwassen, dan word ik vast wat wakkerder
En dan lekker shoppen
Dus tot strakjes
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KEL, het keldertje, net zoiets als KPD, maar dan voor SM gerelateerde dingen
Owjaquote:Op woensdag 24 november 2010 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sssssssst.. niet iedereen hoeft dat te weten
Als je mee kunt is dat altijd gezellig natuurlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk, dan wil ik ook wel mee hoor, en ik kan ook wel even wat voorschieten, als dat helpt
Neequote:
Wat is daar nou weerquote:
Dat kan, en Thijs vindt in karretjes zitten (of ze vooruit trekken) erg leuk, dus dat is meteen een leuk uitje danquote:Op woensdag 24 november 2010 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je mee kunt is dat altijd gezellig natuurlijkMaar anders kan ik ook alleen hoor
En voorschieten lukt wel, ik ga het toch proberen binnen de 3 euro de man/vrouw te houden, dus dan is het hooguit 39 euro
![]()
quote:
niet bij ciscoquote:
Kom op Marijke, maak iets leuksquote:Op woensdag 24 november 2010 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeEn niet weer schoppen
Mijn hoofd stond er niet zo naar
Probeer hetquote:Op woensdag 24 november 2010 11:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog, vergeten, lukt me nu nooit meer
Ga je niks maken?quote:
Ik ben bezigquote:Op woensdag 24 november 2010 11:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kom op Marijke, maak iets leuks![]()
![]()
Kunnen we samen Monopoly spelen
[..]
Probeer het
[..]
Ga je niks maken?
Ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben bezigHeb al best een eindje
Heb je msn aan?
Welke dingessen?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:37 schreef Pien85 het volgende:
Omg marijke... Heb je de nieuwe dingessen al gezien?
Ik kan je niet vinden in m'n lijstquote:
Wowquote:
Misschien wel...wat heeft dat eigenlijk met Monopoly te maken?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
[..]
Probeer het
[..]
Ga je niks maken?
Zal het doenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
[..]
Probeer het
[..]
Ga je niks maken?
Kun je winnenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien wel...wat heeft dat eigenlijk met Monopoly te maken?
Huh?quote:
Dat werkt best goed. Weet ik uit ervaring.quote:
Ja, ik durf nog niet te kijkenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
WowIk ben heulemaal de weg kwijt in Org
Schaaaaat? Wil jij misschien even voor mij shoppen? Ik betaal.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:44 schreef MPG het volgende:
Dat werkt best goed. Weet ik uit ervaring.
Verdwijnen is een groot woord... Verplaatsen is beter, geloof ikquote:Op woensdag 24 november 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik durf nog niet te kijkenHad ook al gehoord dat de portals verdwijnen, dus dan moet je vliegen naar de outlands enzo
Ben benieuwd
Absoluutquote:Op woensdag 24 november 2010 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schaaaaat? Wil jij misschien even voor mij shoppen? Ik betaal.
Een gegarandeerd succes
Ja, omdat jij mij zo lief beldequote:Op woensdag 24 november 2010 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
Heej Flips, alles goed?
Ik had suikersnoetje aan de telefoon vanochtend
Jaaaquote:Op woensdag 24 november 2010 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
Heej Flips, alles goed?
Ik had suikersnoetje aan de telefoon vanochtend
Ja maar ik wilde gewoon heel graag even je lieve stem horenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, omdat jij mij zo lief belde
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa, ben alleen vanmorgen met de fiets gevallen, dus mn hand doet beetje pijn en is stijf
En daar?
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar ik wilde gewoon heel graag even je lieve stem horen
Ja ik dacht even op de fiets naar de dokter (quote:Op woensdag 24 november 2010 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar?Was het glad?
kusje op je hand
Hier bij vriendin op bezoek geweest, puppy geaaid/gekroeld/mee gespeeldzoooo lief
en nu broodje eten en straks Koen naar PSZ
*mooi*quote:Op woensdag 24 november 2010 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een gedicht ingestuurd
FOK! sinterklaas actie: rijmen en dichten zonder..
Vind je echt?quote:
JAquote:
hahahaha no wayquote:Op woensdag 24 november 2010 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet je WIE lief klinkt? JIJ!
hoi marijke!quote:
auw.... bruggetjes kunnen idd glad zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 11:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik dacht even op de fiets naar de dokter () te gaan, maar ik fiets nooit in de ochtend. Vergeten dat het wel eens glad kon zijn op bruggetjes
Oehhh puppy'sEetsmakelijk, en dus een rustigere middag voor de boeg
Heul welquote:Op woensdag 24 november 2010 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahahaha no way![]()
Ik was op 'kraamvisite'
[ afbeelding ]
[..]
hoi marijke!ik ga even je gedicht lezen
[..]
auw.... bruggetjes kunnen idd glad zijn
Hihihihi, dankjequote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet oppassen dat ik niet vergeet morgen te gaan werken
jaquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet oppassen dat ik niet vergeet morgen te gaan werken
Hey GFquote:
quote:
quote:
quote:
damesquote:
zo hoort het ookquote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor 16:00 besteld volgende dag in huis
hoeraaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
voor 16:00 besteld volgende dag in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |