Euj!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar iedereen. Ik ken alleen Fles.
ik ook wel maar dat komt ooit nog wel eensquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken het probleemquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:19 schreef Enfermera het volgende:
Ik hoop dat er dit keer wel dienstkleding voor me is. We hebben van die automaten waar je dan voor je dienst je kleding uit haalt. Heel veel mensen die dan dagdienst hebben gehad halen daar dan na hun dienst een nieuw uniform uit, nemen dat mee naar huis en dan de volgende dag mee zodat ze 's ochtends niet in de 'rij' hoeven te staan (lees; te laat binnenkomen waardoor er een rij staat). Dus gister had ik een broek te groot, ding zakte echt van mn reet af, zo irritantIpv dat je gewoon ff 10 minuutjes eerder uit je bed gaat, maar neehoor
Ga daar echt ff werk van maken, is me al te vaak gebeurd nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Zeker weten?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Ja, das helemaal handig idd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:26 schreef Giertje het volgende:
ik heb gewoon mijn eigen uniform maar goed in een ziekenhuis is anders natuurlijk
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Dan sta je daar te kijken met een overal als een vrouw
...
Haha jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatst deden die automaten het ook niet, moesten we uit een rekje reservekleding wat zoeken. Jasje een maat te groot (en die jasje zijn al groot, normaal draag ik een polo), en een 3/4broek in mn eigen maat. Alleen ben ik niet zo lang, dus die broek was eerder een hoogwater-broek![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
nou ja ik vergeet nog wel eens pennen uit mijn jasje te halen dus die was ik dan meequote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, das helemaal handig idd.
[..]
Haha ja![]()
Laatst deden die automaten het ook niet, moesten we uit een rekje reservekleding wat zoeken. Jasje een maat te groot (en die jasje zijn al groot, normaal draag ik een polo), en een 3/4broek in mn eigen maat. Alleen ben ik niet zo lang, dus die broek was eerder een hoogwater-broek![]()
Mja, ik heb nu dus ook fijn een reserve-overal in mijn kastje liggen. Ze zoeken het zich maar uit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, das helemaal handig idd.
[..]
Haha ja![]()
Mijn MSN heeft een probleem met de verbinding... al een week lang... maar ik kan wel chattenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:07 schreef Pien85 het volgende:
Niemand anders die last heeft van een stukke msn?
heeyquote:
Als in: MPG is eng?quote:
Haha jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik vergeet nog wel eens pennen uit mijn jasje te halen dus die was ik dan mee
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ik heb nu dus ook fijn een reserve-overal in mijn kastje liggen. Ze zoeken het zich maar uit.
Nee, is lang zo leuk niet als je maar 2 controllers hebt en je met z'n 10-en bentquote:
werk zequote:Op dinsdag 23 november 2010 22:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als in: MPG is eng?![]()
[..]
Haha ja![]()
[..]
Beter. Goed idee ja.
Ik ben werken, tot morgen!
Hoe was het!?quote:
Ik kan mijn controllers meenemenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, is lang zo leuk niet als je maar 2 controllers hebt en je met z'n 10-en bent![]()
Niet dat ik weetquote:
Wekrze zuster Enfermerelquote:[..]
Haha ja![]()
[..]
Beter. Goed idee ja.
werk ze enferquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als in: MPG is eng?![]()
[..]
Haha ja![]()
[..]
Beter. Goed idee ja.
Om heel eerlijk te zijn vind ik dat lang zo leuk niet als een bordspel oidquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan mijn controllers meenemen
Mee eens, zeker met een grote groepquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn vind ik dat lang zo leuk niet als een bordspel oid![]()
Ja preciesquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Mee eens, zeker met een grote groep.
met hoeveel zijn jullie nou zaterdag?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja preciesMet z'n 2en kan het prima, maar niet met zoveel
quote:
Ik kom ook maar binnen vallen en riep ook maar watquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
GFquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lezen jullie de OP weleens?quote:
daar staat idd een mooi bordspel inquote:
Ik denk wel een man of 10 zekerquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met hoeveel zijn jullie nou zaterdag?
Is okeequote:Op dinsdag 23 november 2010 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sym
[..]
Ik kom ook maar binnen vallen en riep ook maar wat![]()
[..]
GF![]()
Alsof we ook maar op tijd klaar zijn met dat Sinterklaasspelquote:
Ja en misschien Pheno, maar denk het nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
MPG
Sym
Fles
PGR
ST
Marijke
Cablegunmaster
LL
Wok
Enfermerel
Trevland
Damart
Pezu?
oh ja sorry ja hastikke gelachenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is okeeMaar hoe was het nou?
Tof!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ja sorry ja hastikke gelachenleuk
beetje vrolijkheid na vandaag mocht wel
ja maar ze komen welquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en misschien Pheno, maar denk het nietEn Enfer en misschien Mart blijven niet slapen
quote:
flinke groepquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
MPG
Sym
Fles
PGR
ST
Marijke
Cablegunmaster
LL
Wok
Enfermerel
Trevland
Damart
Pezu?
Mij kent hij nog niet, dus inderdaad: bijna iedereenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Kom je daar, blijk je ineens bijna iedereen wel te kennen
Ja, vind het stiekem toch wel spannendquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks is het bij Marijke drukker dan bij jou.
Als er hier maar minder ehh ehh activiteit is dan bij hemquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vind het stiekem toch wel spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan komen er wel heel veel mensenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |