slaap zachtquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga maar naar bed..ik slaap al bijna![]()
![]()
Slaap lekker suikerbeebjequote:Op dinsdag 23 november 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Giertjequote:
Trusten taartjequote:Op dinsdag 23 november 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Dat lijkt me inderdaad supervervelend en ook niet erg collegiaalquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:19 schreef Enfermera het volgende:
Ik hoop dat er dit keer wel dienstkleding voor me is. We hebben van die automaten waar je dan voor je dienst je kleding uit haalt. Heel veel mensen die dan dagdienst hebben gehad halen daar dan na hun dienst een nieuw uniform uit, nemen dat mee naar huis en dan de volgende dag mee zodat ze 's ochtends niet in de 'rij' hoeven te staan (lees; te laat binnenkomen waardoor er een rij staat). Dus gister had ik een broek te groot, ding zakte echt van mn reet af, zo irritantIpv dat je gewoon ff 10 minuutjes eerder uit je bed gaat, maar neehoor
Ga daar echt ff werk van maken, is me al te vaak gebeurd nu.
Nee, is het ook niet. En het is trouwens niet toegestaan, vanwege hygièneredenen. Mja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad supervervelend en ook niet erg collegiaal
dat systeem ken ik annoying as fuck ze hadden nooit wat in mijn maatquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:19 schreef Enfermera het volgende:
Ik hoop dat er dit keer wel dienstkleding voor me is. We hebben van die automaten waar je dan voor je dienst je kleding uit haalt. Heel veel mensen die dan dagdienst hebben gehad halen daar dan na hun dienst een nieuw uniform uit, nemen dat mee naar huis en dan de volgende dag mee zodat ze 's ochtends niet in de 'rij' hoeven te staan (lees; te laat binnenkomen waardoor er een rij staat). Dus gister had ik een broek te groot, ding zakte echt van mn reet af, zo irritantIpv dat je gewoon ff 10 minuutjes eerder uit je bed gaat, maar neehoor
Mooi kut is dat ja. Maar goed, dat moet toch na te trekken zijn wie dat iedere keer doet? Spank the fuckersquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:19 schreef Enfermera het volgende:
Ja, precies.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat systeem ken ik annoying as fuck ze hadden nooit wat in mijn maat
Ik hoop het. Ga er iig een melding van maken!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi kut is dat ja. Maar goed, dat moet toch na te trekken zijn wie dat iedere keer doet? Spank the fuckers
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:22 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben benieuwd naar Enfe
Maar dat zie ik wel op de meet
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
En anders ga je toch gewoon naar huis![]()
Als je blijkbaar niet MAG werk, dan niet
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap lekkeren Bis Later
![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar iedereen. Ik ken alleen Fles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |