quote:Op woensdag 24 november 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We gingen samen op vakantie, daar komt het op neer
En hierboven staan nog wat steekwoorden
En fijn dat het met jou en Thijs lekker gaatWel vervelend voor meneer taart, dat ie nog steeds lekt
Voelt ie zich wel okee, of dat ook niet?
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:14 schreef Panda72 het volgende:
Nee nog slechter geslapen dan anders. Ben nu moe. Ik heb al 4 koppen sterke koffie op maar ben nog moe helaas.
Hihi jij hebt ook van die warrige dromen zie ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met een restaurant en ruzie en vakantie en Amsterdam en bh's met Hello Kitty voor 400 euroOh en inpandig kamperen
![]()
die clip brengt me nog op een idee ookquote:Op woensdag 24 november 2010 10:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alsjeblieft, een beetje hulp
woah, knapperdquote:Op woensdag 24 november 2010 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
ja best welhet was droog, windstil en ik had het warm, dus helemaal goed.
bijna persoonlijk record gelopenen dat voel ik nu wel een beetje
Knuffquote:Op woensdag 24 november 2010 10:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee nog slechter geslapen dan anders. Ben nu moe. Ik heb al 4 koppen sterke koffie op maar ben nog moe helaas.
Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
leuke droom
![]()
Nee, hij voelt zich beroerd..net dacht hij nog dat hij wel even zelf naar het ziekenhuis ging rijden vanmiddag, maar hij heeft zich nu al bedacht. En dat is maar goed ook.
Wat?quote:
Dank je welquote:
Ik heb jouw pm per ongeluk gewistquote:
Heb je hem wel gelezen dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb jouw pm per ongeluk gewist. Je weet wel, die van net.
...
dan ben je nog wel wat meer dan stom eiquote:Op woensdag 24 november 2010 10:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb jouw pm per ongeluk gewist. Je weet wel, die van net.
...
pas half.... ik klikte verkeerd... stom touchscreen en lompe ikquote:Op woensdag 24 november 2010 10:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je hem wel gelezen dan?
ja ja ja jaquote:Op woensdag 24 november 2010 10:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
woah, knapperd![]()
massage nodig?
ooit is een inbox een keer vol, en dan moeten mensen kiezen..ik denk dat er nogal wat van mijn pm's verwijderd zijn hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 10:20 schreef wel.o.k het volgende:
dan ben je nog wel wat meer dan stom eipm van suikerbabe weggooien
je hebt pmquote:Op woensdag 24 november 2010 10:20 schreef MPG het volgende:
pas half.... ik klikte verkeerd... stom touchscreen en lompe ik...
quote:
Mijn inbox is nog laaaaaaaaang niet vol. Maar duizendmaal dank voor het nogmaals sturenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooit is een inbox een keer vol, en dan moeten mensen kiezen..ik denk dat er nogal wat van mijn pm's verwijderd zijn hoor
[..]
je hebt pm![]()
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:21 schreef Symphonic het volgende:
Ze zijn lekker bezig hier
Nog even en we werken rechtstreeks op een server bij redbus
1500 gig ruimte ipv 500 mb op ons eigen netwerk
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:24 schreef Pien85 het volgende:
Goffer, trek ik met 't afhalen van een pleister een wondje weer open
Goeiemorgen
Ohneeequote:Op woensdag 24 november 2010 10:24 schreef Pien85 het volgende:
Goffer, trek ik met 't afhalen van een pleister een wondje weer open