je vergeet de meet a.s. zaterdagquote:Op woensdag 24 november 2010 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb die dan niet gezien....
Nou staat er voorlopig niks meer op het programma, in maart naar Bert Visscher.
komt lekker over jaquote:Op woensdag 24 november 2010 08:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Maar deze haalde zijn schouders op en zei weet ik veel.
Ja als het nou een lekker ding was ala Patrick Dempsey of zo dan had ik nog wel door de vingers kunnen zien.quote:
Dat is de juiste instelling enkeltje naar huisquote:Op woensdag 24 november 2010 08:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Maar deze haalde zijn schouders op en zei weet ik veel.
ja oke maar dat weten jullie nou welquote:Op woensdag 24 november 2010 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je vergeet de meet a.s. zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogguh Symmiequote:
En nu ga ik ukkie aankleden en dan koffie doen bij vriendinnetje, ze heeft een ubercute hondje sinds zaterdag![]()
quote:
aartiquote:
heb je dan meer of minder tijd om te fokken?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:15 schreef Symphonic het volgende:
Onze remote app wordt geinstalleerd, dan zijn we als het goed is van het ff wachten, nog ff wachten, ff wachten nog af
én technisch werkeloos als het internet eruit ligtquote:Op woensdag 24 november 2010 09:15 schreef Symphonic het volgende:
Onze remote app wordt geinstalleerd, dan zijn we als het goed is van het ff wachten, nog ff wachten, ff wachten nog af
Ik hoop meerquote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je dan meer of minder tijd om te fokken?
Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 09:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
én technisch werkeloos als het internet eruit ligt
Er is nog een vacture voor een accountant. Intresse?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling enkeltje naar huis
Hebben jullie nog leuke vacatures![]()
[..]
ik heb duidelijk te weinig eten meegenomen voor vandaagquote:Op woensdag 24 november 2010 09:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eet een paar boterhammen, doe ik nu ook
Ben ik blij dat ik bij een groentekwekerij werk waar ook een winkel isquote:Op woensdag 24 november 2010 09:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb duidelijk te weinig eten meegenomen voor vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |