quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
jullie doen iig wel andere activiteitenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als er hier maar minder ehh ehh activiteit is dan bij hem
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dat is primaquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie doen iig wel andere activiteiten
pezuquote:
Is dat überhaupt in de plannign danquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als er hier maar minder ehh ehh activiteit is dan bij hem
Wat is er aan de hand?quote:
ik heb geen foboquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij lurkerBeetje jammer dat ik niet op jouw fobo kan reageren
dat kan ook nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is primaZolang het maar niet op jouw club gaat lijken is er niets aan de hand
Niet dat ik weet!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat überhaupt in de plannign dan?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb je toegevoegd op twitter
wellus, maar dan zonder foto'squote:
Aan mijn krabpaal kan prima gepaaldanst wordenquote:
pezu is boos en woest ik ga snel weerquote:
zie bovenquote:
tevens gelijk exitquote:
mits hij tegen die tijd al verankerd is... anders durf ik het niet aan anders zou ik het niet doen hoor Marijkequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wellus, maar dan zonder foto's
[..]
Aan mijn krabpaal kan prima gepaaldanst worden![]()
heb je weer een beeldje gesloopt?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
pezu is boos en woest ik ga snel weer
[..]
zie boven
[..]
tevens gelijk exit
Succesquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
pezu is boos en woest ik ga snel weer
[..]
zie boven
[..]
tevens gelijk exit
M'n vader komt em morgen hopelijk verankerenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mits hij tegen die tijd al verankerd is... anders durf ik het niet aan anders zou ik het niet doen hoor Marijke
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
M'n vader komt em morgen hopelijk verankerenDus oefenen maar
![]()
Ik vind die met die olifantenslurf toch leukerquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn lief vraagt of ze mijn tijgerstring al in moet pakken
ja JIJ oefent maar een eind heen... jij hebt nog 3 dagen succesquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
het slurfje is een beetje sleetsquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind die met die olifantenslurf toch leukerKun je vragen of ze die inpakt?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja JIJ oefent maar een eind heen... jij hebt nog 3 dagen succes![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
En met die gedachte ga ik nu lekker richting mijn bedje
Welterusten lieve mensen
Een goede voorbereiding is wel aan te raden jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn lief vraagt of ze mijn tijgerstring al in moet pakken
eenschquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind die met die olifantenslurf toch leukerKun je vragen of ze die inpakt?
Truste Marijkequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieve mensen
Slaap lekker Liebchenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieve mensen
OMG die tweedequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is wel aan te raden ja.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is wel aan te raden ja.
Woah! Neequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
eensch![]()
Hey marijke heb je DIT al gezienik moest aan jou denken
Whahahahahahahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die kan je heel makkelijk vervangen, zie?
[ afbeelding ]
Jaja.....quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
verder kan ik heus wel slapen.
heus.
Ik heb gewoon de rare gewoonte vaak net iets te hebben gezien dat van toepassing was en dan op het juiste moment binnen te komenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whahahahahahaha
je hebt ook overal een antwoord op
Daar ben je mooi klaar mee....quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Hij zal toch klem komen te zitten, sta je dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |