De wat?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Marijkje is niet van de KEL-dingetjes, hoor...
Dat is waarquote:Op woensdag 24 november 2010 11:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik hou van Marijke hoor
Maar af en toe moet zijn een schop onder haar kont
Weet je dat wel heel zeker?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Marijkje is niet van de KEL-dingetjes, hoor...
quote:
1 | shutdown -c |
KEL, het keldertje, net zoiets als KPD, maar dan voor SM gerelateerde dingenquote:
Ow, wacht... busdeurrubbersquote:Op woensdag 24 november 2010 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
[..]
Weet je dat wel heel zeker?![]()
Dat mag natuurlijk, dan wil ik ook wel mee hoor, en ik kan ook wel even wat voorschieten, als dat helptquote:Op woensdag 24 november 2010 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, is niet handig joh, ook voor jou niet toch? Doen we wel een ander keertje weer eens samen op pad
Ik wilde trouwens vragen of ik toch heeeeeeel misschien vrijdag met de Suzuki even naar de Aldi mag voor boodschappenIs toch veel goedkoper dan de C1000 en dan kan ik het makkelijker voorschieten voor dit weekend
Sssssssst.. niet iedereen hoeft dat te wetenquote:
EN tussendoor koffie. En lunsjquote:Op woensdag 24 november 2010 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Okee, plan de campagneIk ga beginnen met beneden opruimen en afwassen, dan word ik vast wat wakkerder
En dan lekker shoppen
Dus tot strakjes
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KEL, het keldertje, net zoiets als KPD, maar dan voor SM gerelateerde dingen
Owjaquote:Op woensdag 24 november 2010 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sssssssst.. niet iedereen hoeft dat te weten
Als je mee kunt is dat altijd gezellig natuurlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk, dan wil ik ook wel mee hoor, en ik kan ook wel even wat voorschieten, als dat helpt
Neequote:
Wat is daar nou weerquote:
Dat kan, en Thijs vindt in karretjes zitten (of ze vooruit trekken) erg leuk, dus dat is meteen een leuk uitje danquote:Op woensdag 24 november 2010 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je mee kunt is dat altijd gezellig natuurlijkMaar anders kan ik ook alleen hoor
En voorschieten lukt wel, ik ga het toch proberen binnen de 3 euro de man/vrouw te houden, dus dan is het hooguit 39 euro
![]()
quote:
niet bij ciscoquote:
Kom op Marijke, maak iets leuksquote:Op woensdag 24 november 2010 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeEn niet weer schoppen
Mijn hoofd stond er niet zo naar
Probeer hetquote:Op woensdag 24 november 2010 11:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog, vergeten, lukt me nu nooit meer
Ga je niks maken?quote:
Ik ben bezigquote:Op woensdag 24 november 2010 11:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kom op Marijke, maak iets leuks![]()
![]()
Kunnen we samen Monopoly spelen
[..]
Probeer het
[..]
Ga je niks maken?
Ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben bezigHeb al best een eindje
Heb je msn aan?