Als jij je vrouwen opeet na de seks wel jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:21 schreef Prommelvlies. het volgende:
Vlees en vrouwtjes, is dat niet hetzelfde?
Bazenpost, gamersbaardje,Allessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als jij je vrouwen opeet na de seks wel ja
Lachen, ouwehoeren, Allessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef schede-gnoom. het volgende:
dit beloofd nu al een epische SC reeks te worden
royale porties, bitchquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Blijf eens van die poeder af, Michhas.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Blijf eens van die poeder af, Michhas.
Allessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssquote:
en terecht, geen connection loss en je krijgt het gevoel dat je heel goed bentquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:11 schreef Fsmxi het volgende:
Meh, corps. Anyway, weer een dagdeel van een experiment achter de rug. Misschien dat ik vanavond al online komMisschien blijf ik ook wel in combat training
Dat klopt. Als je hem op de PS3 speelt krijg je die melding altijd inderdaad.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:19 schreef Snever het volgende:
Ik heb deze game op de playstation 3, origineel en niet gehacked. Gebruik geen jailbreak. Bij mij staat onderin in het multiplayer main menu het volgende in roze letters: Want to get VIP or infection hacks, 10th prestige, all titles and eblems? Send a email to NO-LIMIT-WARRIOR@live.nl
WTF??
Shit man, ik ben snel als de wind, ninjaboy allessss alles allessssallessss alles allessssallessss alles allessssallessss alles allessssquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:37 schreef schede-gnoom. het volgende:
kutmichhas, ik wilde er al een opmerking over maken
Huilie allessss alles allessssallessss alles allessssAllessss alles allessssallessss alles allessssquote:
Nee, dit is pas de eerste keer sinds de release dat ik het zie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat klopt. Als je hem op de PS3 speelt krijg je die melding altijd inderdaad.
Als het je stoort, wordt het tijd dat je een Xbox360 gaat kopen
Je liegt!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:45 schreef Snever het volgende:
[..]
Nee, dit is pas de eerste keer sinds de release dat ik het zie.
Leugens allessss alles alles allessssallessss alles allessssAllessss alles alles allessssallessss allessss alles allessssquote:
ajaxquote:Op woensdag 24 november 2010 00:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Michhas jonge waarom heb je me niet toegevoegd
Is Stufi al gestort want dan kan ik weer zuipen van het weekendquote:Op woensdag 24 november 2010 11:58 schreef schede-gnoom. het volgende:
waarom krijg ik ineens uitwonende stufi terwijl ik het niet eens aangevraagd heb ofzo?
jaquote:Op woensdag 24 november 2010 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is Stufi al gestort want dan kan ik weer zuipen van het weekend
Dat had ik je van tevoren kunnen vertellenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Even stoom afblazen. Geef je bijna ¤2000,- uit aan een Macbook Pro, loopt dat ding nog even vaak vast als menig PC met Windows
studentenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:47 schreef Fsmxi het volgende:
Gnoom (), 107 euro contributie?
Is dat een studievereniging of een studentenvereniging?
och, virgiel, het gaat niet zozeer om de activiteiten, maar het is gewoon geniaal daarquote:Op woensdag 24 november 2010 17:49 schreef Fsmxi het volgende:
Ik denk al, ik betaal voor mij studievereniging iets van 10 per jaar. Via daar zijn er genoeg activiteiten voor mij
Zondequote:Op woensdag 24 november 2010 17:52 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
och, virgiel, het gaat niet zozeer om de activiteiten, maar het is gewoon geniaal daar
op sommige feesten voel je je net een oermens
als beesten met gefrituurd eten gooien, met bier smijten, allesaan het einde van de avond staat er vaak een centimeter of 3 bier op de vloer
Nja, miskoop zou ik niet willen zeggen, want het is nog altijd beter dan de plastic prul die ik eerder heb gehad van Acer en Packard Bell, maar voor zo'n bedrag mag je verwachten dat 'ie op z'n minst niet vastloopt.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat had ik je van tevoren kunnen vertellenHet woord miskoop is hier een understatement
Was er laatst nog bij de vakken dixo, best gelachen alhoewel ik straalbezopen aankwamquote:Op woensdag 24 november 2010 17:52 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
och, virgiel, het gaat niet zozeer om de activiteiten, maar het is gewoon geniaal daar
op sommige feesten voel je je net een oermens
als beesten met gefrituurd eten gooien, met bier smijten, allesaan het einde van de avond staat er vaak een centimeter of 3 bier op de vloer
je had sowieso beter kunnen wachten, op heel veel universiteiten loopt tegenwoordig een laptop programma, kan je heel "goedkoop" aan een zwaar goeie laptop komenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nja, miskoop zou ik niet willen zeggen, want het is nog altijd beter dan de plastic prul die ik eerder heb gehad van Acer en Packard Bell, maar voor zo'n bedrag mag je verwachten dat 'ie op z'n minst niet vastloopt.
was je daar echt?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Was er laatst nog bij de vakken dixo, best gelachen alhoewel ik straalbezopen aankwam
och, als we zin hebben pakken we de trein naar leiden of naar utrecht, dus wat dat betreftquote:Op woensdag 24 november 2010 17:59 schreef dreamzk het volgende:
Haha zou kunnen, was erg verontrust over de hoeveelheid vrouwen daarzo. Studeer zelf in utrecht dus ik heb niks te klagen. Jullie moeten het echt zwaar hebben daarzo
je lacht je echt kapot hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef Fsmxi het volgende:
Kijk, dat hele voer/biersmijten is nou niet mijn ding
Nee, ik heb volgende week gezelling een LANparty
Heb ik ook overwogen, maar die ¤300,- voordeel was het niet waard als ik een jaar moest wachten.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:57 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
je had sowieso beter kunnen wachten, op heel veel universiteiten loopt tegenwoordig een laptop programma, kan je heel "goedkoop" aan een zwaar goeie laptop komen
nee dat begrijp ik wel inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 18:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb ik ook overwogen, maar die ¤300,- voordeel was het niet waard als ik een jaar moest wachten.
Dat scheelt toch aardig wat, inderdaad. Maar ik heb het geluk dat ik de btw die ik over het aankoopbedrag heb betaald terug kan vragen, dus uiteindelijk denk ik dat 'ie het geld wel waard is geweest.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:04 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
nee dat begrijp ik wel inderdaadin mijn geval heb ik er een goeie 800 euro mee bespaard, dus ik heb het nog wel even volgehouden op de paupercomputer uit 2004
ik hoop het voor je, maar zoals ik al zei: applequote:Op woensdag 24 november 2010 18:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat scheelt toch aardig wat, inderdaad. Maar ik heb het geluk dat ik de btw die ik over het aankoopbedrag heb betaald terug kan vragen, dus uiteindelijk denk ik dat 'ie het geld wel waard is geweest.
Denk het wel! Heb eigenlijk wel zin om een objective based gamemode zoals S&D, Demolition of Sabotage te doen.quote:
Sabotage of Demolition zou ik nog wel willen doenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Denk het wel! Heb eigenlijk wel zin om een objective based gamemode zoals S&D, Demolition of Sabotage te doen.
Ik ben sowieso down voor Demo of Sabo want ik moet nog wat bommen planten voor Ninjaquote:Op woensdag 24 november 2010 18:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Denk het wel! Heb eigenlijk wel zin om een objective based gamemode zoals S&D, Demolition of Sabotage te doen.
was het maar zoquote:Op woensdag 24 november 2010 18:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dus jullie gaan vanavond lekker MW2 spelen?
![]()
Hehe doen jullie dan nog goed, enige kutte is altijd de trein terug. Of je neemt nachtnet en je komt vroeg in de ochtend aan of je slaapt en neemt de volgende dag de trein maar dan zijn je kleren al hard van het bier gewordenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:02 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
och, als we zin hebben pakken we de trein naar leiden of naar utrecht, dus wat dat betreft
verder hebben we zoiets als een regelkroeg, waar regelmatig hele bussen met leidse dames uitgeladen worden, zonder overdrijven
of je gaat in de verkeerde trein zitten en wordt 's-ochtends door een conducteur wakker gemaakt nog steeds op hetzelfde stationquote:Op woensdag 24 november 2010 18:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hehe doen jullie dan nog goed, enige kutte is altijd de trein terug. Of je neemt nachtnet en je komt vroeg in de ochtend aan of je slaapt en neemt de volgende dag de trein maar dan zijn je kleren al hard van het bier geworden
Vriend van me is ooit een keer zat in slaap gevallen in de trein, werd hij wakker gemaakt, zat hij al op het rangeerspoorquote:Op woensdag 24 november 2010 18:56 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
of je gaat in de verkeerde trein zitten en wordt 's-ochtends door een conducteur wakker gemaakt nog steeds op hetzelfde station
of je faalt nog harder en zit in groningen of iets dergelijks, mij gelukkig nog niet overkomen
groningen zit trouwens niet eens op het nachtnet
dan zit je me een partij te vloekenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vriend van me is ooit een keer zat in slaap gevallen in de trein, werd hij wakker gemaakt, zat hij al op het rangeerspoorMoest hij 3 km teruglopen over het spoor met zijn zatte kop
of je moet gewoon zo nodig pissen in de trein dat je een station te vroeg uitstapt en daarna verder loopt naar het goeie station omdat de trein waar je in zat de laatste was.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vriend van me is ooit een keer zat in slaap gevallen in de trein, werd hij wakker gemaakt, zat hij al op het rangeerspoorMoest hij 3 km teruglopen over het spoor met zijn zatte kop
Lief dagboek...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
of je moet gewoon zo nodig pissen in de trein dat je een station te vroeg uitstapt en daarna verder loopt naar het goeie station omdat de trein waar je in zat de laatste was.
normale (quote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
of je moet gewoon zo nodig pissen in de trein dat je een station te vroeg uitstapt en daarna verder loopt naar het goeie station omdat de trein waar je in zat de laatste was.
Bozz nietquote:Op woensdag 24 november 2010 23:03 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
normale () mensen pissen dan in de trein
moet deze niet in het black ops muziekspam/haat/flame topic? in plaats van het modern warfare 2 SC topic?quote:
Ik moet niets.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:20 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
moet deze niet in het black ops muziekspam/haat/flame topic? in plaats van het modern warfare 2 SC topic?
Ik mis mijn trashtalkquote:
dit doet mij ernstig aan deze bazenfilm denkenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:10 schreef Bozz187 het volgende:
maar dit moet wel de anthem worden voor de fokkers natuurlijk
QFTquote:Op donderdag 25 november 2010 18:10 schreef Bozz187 het volgende:
maar dit moet wel de anthem worden voor de fokkers natuurlijk
YEAAAAH niggerquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:18 schreef schede-gnoom. het volgende:
maar in ieder geval dalijk op de trein en als een debiel AC:B spelen
ja die is natuurlijk ook waardig als een anthemquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:08 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
dit doet mij ernstig aan deze bazenfilm denken
Yes, het is weer zoverquote:Op zondag 28 november 2010 09:07 schreef Michhas het volgende:
Mijn vriendinvond het nodig om me wakker te maken om naar woningen voor ons te kijkendus nu zit zij naar woningen te kijken en ik te Fok!ken
Jij moet weer werken?
Al 2 jaar als receptionist! Ik hou ze in de gaten en pluk ze weer van de snelweg af als ze weglopenquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 09:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yes, het is weer zoverBejaarden pesten
![]()
Hoe lang zijn jullie samen dat jullie willen gaan samenwonen?
Ok, bent er vroeg bij danquote:Op zondag 28 november 2010 09:28 schreef Michhas het volgende:
[..]Haha
!
Eeeuhm iets meer dan anderhalf jaar denk ik
Valt mee, woon al vijf jaar op mezelf, en zijwil nu uit huis ( ook al is ze twee jaar ouder dan ikquote:
Ja, dat is wel zo natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2010 09:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Valt mee, woon al vijf jaar op mezelf, en zijwil nu uit huis ( ook al is ze twee jaar ouder dan ik), dus wel een logische stap toch
Ja op mijn 16e ben ik naar Arnhem gegaanquote:Op zondag 28 november 2010 13:46 schreef schede-gnoom. het volgende:
michhas jij woonde op je 16e al op jezelf?
en no offence, maar samenwonen met je vriendin op je 21e? moet je helemaal zelf weten natuurlijk maar zou echt niks voor mij zijn
laat mij maar lekker een paar jaartjes nog in het rond scharrelen
Je moet natuurlijk ook wel de keiharde doekoes hebben om je sma te onderhouden biatch!quote:Op zondag 28 november 2010 14:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja op mijn 16e ben ik naar Arnhem gegaan
Haha nee, maar je moet het ook in perspectief zien he, ik woon nu 5 jaar op mezelf, dus voor mij is 21 nog niet eens zo heel vroeg om samen te gaan wonen. Plus mijn vriendin is 23, dus voor haar valt het ook wel mee.
Maar we gaan nog niet samenwonen hoorde plannen zijn er, eerst rustig een beetje rondkijken, shit op orde brengen, en misschien zomer volgend jaar dat we dan echt kunnen gaan verhuizen
Fuck dat, ik ga helemaal niemand onderhoudenquote:Op zondag 28 november 2010 14:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook wel de keiharde doekoes hebben om je sma te onderhouden biatch!
Emancipatiequote:Op zondag 28 november 2010 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck dat, ik ga helemaal niemand onderhoudenZij gaat sowieso ook werken voor haar geld, ik ga niet alles in mijn eentje doen
maar het was wel baas. plus die enemy's zijn net zombies zo domquote:Op zondag 28 november 2010 18:13 schreef Michhas het volgende:
Ik heb net met Bozz en Stoompie MW2 gedaan
Eerste potje met Bozz gelijk 24-11 gespeeldWat een bazengame.
Konden trouwens alleen maar severs met lag vinden, en bijna iedereen waar tegen we speelden waren dikke noobs
Het was leuk hoorquote:Op maandag 29 november 2010 08:03 schreef Rossdale het volgende:
Die MW2-invites steeds
MW2 heeft helegaar geen zombies
Loze verwachtingenquote:Op maandag 29 november 2010 08:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het was leuk hoorbeetje kutten met shields, en ump
Volgende keer verwacht ik je erbij!
wat is er?quote:
de synoniemen zijn ook bijna opquote:
Doos-pygmee kan nog!quote:Op maandag 29 november 2010 11:14 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
de synoniemen zijn ook bijna op
ik ben in ieder geval blij dat je me niet meer aangeeftquote:
haha...ha not.quote:
ja, jij hebt donker haar, dat groeit sowieso veel harder dan mijn haar, maar mijn baard was toch ook al een goeie 8 mm ofzo, en dan dus een rooie baard, dus ik heb hem maar even afgeschorenquote:Op maandag 29 november 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:
Eén keer in de twee weken? Kolere, als ik dat doe dan heb ik een baard tot op mijn knieën
6 jaarquote:Op maandag 29 november 2010 12:13 schreef Rossdale het volgende:
En ik ben bijna 10 jaar ouderScheelt ook wel iets gok ik zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
leugens!quote:
Gay nonetheless.quote:Op maandag 29 november 2010 13:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neger wat?
Ik draag geen sjaaltjes man, alleen sjaals. Je hebt geen idee hoe groot dat ding is
Ja, je moet in een hoekje gaan zitten huilen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aha, nou bedankt voor de info
Moet ik me hier nou kut om voelen ofzo?
Neh, meer zo!quote:Op maandag 29 november 2010 13:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahahahahaha.![]()
Nee, je zit er ver naast.
En jij?
[ afbeelding ]
Ik kan je vertellen dat dat niet gaat gebeuren beste vrindquote:Op maandag 29 november 2010 13:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, je moet in een hoekje gaan zitten huilen.
quote:
Ik heb ook een woeste sjaal om met dit weer, ik laat mijn gespierde bovenlichaam echt niet koud wordenquote:Op maandag 29 november 2010 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat niet gaat gebeuren beste vrind
Post maar eens een foto van jou dan
Tevens: Ja, als het koud is draag ik een sjaal. En ja, ik draag ook mutsen en hoedjes. Problemen mee? Dan is dat jouw probleem, kom mij er niet mee lastigvallen want ik weet allang dat ik ze draag
Hahaha, dont sweat it vrind.quote:Op maandag 29 november 2010 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat niet gaat gebeuren beste vrind
Post maar eens een foto van jou dan
Tevens: Ja, als het koud is draag ik een sjaal. En ja, ik draag ook mutsen en hoedjes. Problemen mee? Dan is dat jouw probleem, kom mij er niet mee lastigvallen want ik weet allang dat ik ze draag
Dat weet ik tochquote:Op maandag 29 november 2010 13:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha, dont sweat it vrind.
Only love holmes..
Pierre draagt winterjassenquote:Op maandag 29 november 2010 13:12 schreef PierreTT het volgende:
Wel net een nieuwe winterjas gekocht, warmte ftw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 13:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pierre draagt winterjassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat voor, hippe dure kwaliteitsshizzle!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Picsquote:Op maandag 29 november 2010 13:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En wat voor, hippe dure kwaliteitsshizzle!![]()
![]()
Hij is mooiquote:Op maandag 29 november 2010 13:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
http://www.superdry.com/m(...)/brad-leather-jacket
![]()
![]()
Ja geniaal tochquote:Op maandag 29 november 2010 13:36 schreef PierreTT het volgende:
Dank u
Wat een topic is dit trouwens ook geworden heIk vindt het wel chill zo
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 13:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
http://www.superdry.com/m(...)/brad-leather-jacket
Niet voor zoiets gegaan Pierre![]()
Zo'n mooi vuilniszakkenjassie vind ik inderdaad ook wel wat voor Pierrequote:Op maandag 29 november 2010 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet voor zoiets gegaan Pierre![]()
![]()
Laatst was het kermis in mijn hometownquote:Op maandag 29 november 2010 13:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zo'n mooi vuilniszakkenjassie vind ik inderdaad ook wel wat voor Pierre![]()
Zie ik een mocro lopen met zo'n soort bodywarmer maar hij had overal van die lelijke kut knuffels ingeduwd die hij had gewonnen. Zag er daadwerkelijk niet uit![]()
![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatst was het kermis in mijn hometown![]()
Zie ik een mocro lopen met zo'n soort bodywarmer maar hij had overal van die lelijke kut knuffels ingeduwd die hij had gewonnen. Zag er daadwerkelijk niet uit![]()
![]()
Eerlijk, no disrespect voor iemand hier die ze draagt, maar wie gaat er in godsnaam met zo'n ontplofte, volgepropte vuilniszak rondlopenDat plaatje hierboven, die kleurtjes ook
Lelijke Italiaanse vlaggenprintjes erop, terwijl die jas serieus NIKS met Italië te maken heeft
![]()
![]()
En die krengen zijn nog moeilijk duur ook nogquote:Op maandag 29 november 2010 14:04 schreef Michhas het volgende:
[..]![]()
![]()
Eerlijk, no disrespect voor iemand hier die ze draagt, maar wie gaat er in godsnaam met zo'n ontplofte, volgepropte vuilniszak rondlopenDat plaatje hierboven, die kleurtjes ook
Lelijke Italiaanse vlaggenprintjes erop, terwijl die jas serieus NIKS met Italië te maken heeft
![]()
Nee, die kon ik niet betalenquote:Op maandag 29 november 2010 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet voor zoiets gegaan PierreHad wel mooi gestaan bij mijn pianolakzwarte Pantofola D'Oro's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Er ligt hier ook echt 1 CM sneeuw en mijn huisgenoot vraagt of hij met een sneeuwschep de stoep moet gaan doen![]()
![]()
Ken je die dude van dat stone island filmpje?quote:Op maandag 29 november 2010 14:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Echte bazen hebben zo'n jas.
Stone island, brada.
Die gast ken ik![]()
![]()
Hahaha, wat een gast.quote:Op maandag 29 november 2010 14:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ken je die dude van dat stone island filmpje?
Die gast ken ik
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Wat moet er nog over MW2 gezegd worden?quote:Op maandag 29 november 2010 14:39 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Hebben we het nou over jassen of over MW2?![]()
Jassen, duidelijkquote:Op maandag 29 november 2010 14:39 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Hebben we het nou over jassen of over MW2?![]()
![]()
Miss een kleine FOK! game?quote:Op maandag 29 november 2010 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet er nog over MW2 gezegd worden?![]()
![]()
Van de week nog even MW2 gespeeld maar zo boeiend vind ik het niet meer. Commando, OMA/DC, UMPquote:![]()
![]()
Wat een heerlijk topic is dit gewordenIk dacht dat ik in de SC zat.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Je bent hier welkom mijn zoonquote:Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Ah, voor MW2 maar een nieuw topicje aanmaken dan?Ja toch?quote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef Kn0x het volgende:
Wat een heerlijk topic is dit gewordenIk dacht dat ik in de SC zat.
We hebben al SC in de TT gezet
![]()
![]()
Maar waarom MW2 SC en geen COD/CS....Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Omdat we hier met een beetje een vaste groep zaten tijdens MW2, niemand anders die hier poste, en dat hebben we een beetje voortgezetquote:Al die andere lui uit het BO topic hoeven we hier niet
Maar jij bent zeer zeker welkom![]()
![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat we hier met een beetje een vaste groep zaten tijdens MW2, niemand anders die hier poste, en dat hebben we een beetje voortgezetAl die andere lui uit het BO topic hoeven we hier niet
Maar jij bent zeer zeker welkomvoor michhas
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
![]()
mijn jas
maar ik ben vooral trots op mijn lompe wollen rooie sjaalvooral als ik dan van die hipsters (michhas) zie lopen met zo'n zijden sjaaltje ofzoiets die me afkeurend aankijken
no offence michhas
"Crescendo gramen sementat."
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Zijden?quote:Op maandag 29 november 2010 16:49 schreef vulva-kobold. het volgende:
[ afbeelding ]
mijn jas
maar ik ben vooral trots op mijn lompe wollen rooie sjaalvooral als ik dan van die hipsters (michhas) zie lopen met zo'n zijden sjaaltje ofzoiets die me afkeurend aankijken
no offence michhas
Whut
Ik weet niet of menigeen het doorheeft, maar terroristen dragen zulk soort sjaals, alles behalve zijden en gay
Tevens ben ik geen hipster, je zult mij niet bij een Men At Work ofzo aantreffen![]()
![]()
haphaphapquote:Op maandag 29 november 2010 16:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zijden?
Whut
Ik weet niet of menigeen het doorheeft, maar terroristen dragen zulk soort sjaals, alles behalve zijden en gay
Tevens ben ik geen hipster, je zult mij niet bij een Men At Work ofzo aantreffen"Crescendo gramen sementat."
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
http://www.restyle.ws/pdetail.php?catid=17&pid=224
deze jas is de beste kan helaas niet het plaatje hier gepost krijgen
vandaar deze stomme link![]()
als je een motor hebt misschienquote:Op maandag 29 november 2010 18:50 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.restyle.ws/pdetail.php?catid=17&pid=224
deze jas is de beste kan helaas niet het plaatje hier gepost krijgen
vandaar deze stomme link
huisgenoten die een verdieping lager liggen te neuken
Liggen neuken terwijl je huisgenoten een verdieping boven je zittenquote:Op maandag 29 november 2010 21:32 schreef vulva-kobold. het volgende:
huisgenoten die een verdieping lager liggen te neuken![]()
![]()
kloptquote:Op maandag 29 november 2010 22:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Liggen neuken terwijl je huisgenoten een verdieping boven je zitten
nee bedankt, ze zijn dik
ik heb een leuken gedichtje gemaakt voor michhas
de sint zat eens te denken,
wat hij michhas moest schenken
toen zei piet:
geef hem de tyfus,
die heeft hij nog niet.
Maar die kan hij wel krijgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:15 schreef vulva-kobold. het volgende:
toen zei piet:
geef hem de tyfus,
die heeft hij nog niet.
Door sinterklaas aan zijn pik te rijgen.
Zwarte piet doet graag met ze mee.
Die maakt gewoon van zijn lulletje een snee!
Americo het paard kent ook een leuk standje.
Die gaat gewoon zitten op sinterklaas zijn handje!![]()
![]()
Waarom gast, waaromquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:15 schreef vulva-kobold. het volgende:
toen zei piet:
geef hem de tyfus,
die heeft hij nog niet.
Sint zat eens te denken,
wat hij Kutkabouter eens zou schenken.
Piet zei: 'Een kloontje, of misschien twee?'
Sint zei 'nee, want die heeft hij reeds'
We schenken hem een lul of 2, want Kutkabouter is fucking gay.Jij bent nog een beetje te nieuw om dit soort dingen over mij te mogen zeggen, maar vooruit voor deze keerquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:24 schreef Alpha1Carlo het volgende:
[..]
Maar die kan hij wel krijgen.
Door sinterklaas aan zijn pik te rijgen.
Zwarte piet doet graag met ze mee.
Die maakt gewoon van zijn lulletje een snee!
Americo het paard kent ook een leuk standje.
Die gaat gewoon zitten op sinterklaas zijn handje!![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Michhas op 30-11-2010 00:43:08 ]![]()
heldquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom gast, waarom
Sint zat eens te denken,
wat hij Kutkabouter eens zou schenken.
Piet zei: Een kloontje, of misschien twee?
Sint: Nee, want die heeft hij reeds.
We schenken hem een lul of 2, want Kutkabouter is fucking gay.goeie comeback
de sint zat te denken,
wat hij aan rossdale zou moeten schenken
piet zei: misschien een striker, maar dan in black ops?
maar sint zei: nee, geef hem liever wat blowjobs![]()
Haha het rijmt niet eensquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:43 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
heldgoeie comeback
de sint zat te denken,
wat hij aan rossdale zou moeten schenken
piet zei: misschien een striker, maar dan in black ops?
maar sint zei: nee, geef hem liever wat blowjobs![]()
Geef me een paar minuutjes, er komt een mooie aan![]()
hij rijmt heul welquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha het rijmt niet eens
Geef me een paar minuutjes, er komt een mooie aan
snel dan, ik ga zo tukken
de sint zat te denken,
wat hij koning stoma zou schenken
piet zei: geef hem een koningin stoma
maar sint zei: nee,
want koning stoma is gay
ze worden steeds matiger![]()
De sint zat te denken,
wat hij vulva-kobold zou schenken.
Piet zei: Geef hem een lul, daar heeft hij altijd al van gedroomd.
Zijn kutje had hem namelijk erg versloomd.
Maar sint zei nee: Want vulva is wel gay, maar voor jongens trekt hij zijn broek niet zo graag naar benee
En nu ga ik slape![]()
![]()
Komt allen dichterbij kinders,
en aanschouw deze dichterij vrinden.
Kutkabouter en Michhas zaten te denken,
wat ze de boys van het MW2 topic zouden schenken.
Ze kwamen erachter dat ieder wat anders wilde,
en dat de kado's van een ander ze niet zoveel scheelde.
Dus daarom hierbij voor ieder wat wils,
te beginnen met baas der bazen Rossdale.
Rossdale Rossdale, wat die jongen te geven,
misschien een mooie CD om lekker op te raven?
Neh dachten de jongens, dat vindt hij niet leuk,
Rossdale is meer van gegame en geneuk.
Daarom bij deze, voor onze Rossie,
een foto van een xbox en wat chicks, een hele posse.
Volgende op de lijst, onze beste Koning Stoma.
Koning Stoma, Koning Stoma, jaag toch niet achter die dromen an,
want een spel zonder hitmarkers zal er nooit komen, swa.
Dus bij deze voor jou, een lekkere vrouw.
Koningin Stoma, om lekker mee te stoeien,
dan mag jij haar met andere soort hitmarkers besproeien.
En dan aangekomen bij onze Pierre,
not here, not there, deze boy is everywhere.
Wonende in Tilburg, achterstandswijkje alles,
Pierre kan daar laten zien we de fucking man is.
Zijn fiets werd gejat, dat had hij gehoord,
daarom stak deze man daar een stokkie voor.
Dus voor jou PierreTT, een fiets met bijgevoegde gay,
en niemand neemt ooit meer jouw fietsje mee.
Aangekomen bij Dr.Pringles AKA mist3r90,
deze boy weet te feesten als early in the 90's.
Drank, drugs, niks is te gek,
en doe je stoer tegen hem? BAM! Klap voor je bek.
Dus is er een dokter in de zaal?
Hell yeah, Dr.Pringles,
hierbij voor jou een assistente én Pringles.
Dit was het rijmpje voor vandaag beste vrinden,
Michhas geeft geen neuk om wat jullie er van vinden.
Blijf kijken, ga niet weg,
want de volgende op het lijstje zijn zeker niet vreg!
Volgende keer in 'The Awesome Lyrical Powers of Michhas':
-Tauchmeister
-Parvus
-Kneusteun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Michhas op 30-11-2010 01:12:17 ]![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:06 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus bij deze voor jou, een lekkere vrouw,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hell yeah, Dr.Pringles,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-Tauchmeister
-Parvus
-Kneusteun.ik claim zo hard koningin stoma heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en doe ook maar meteen die ginger van rossdale
verder, puike dichtkunsten man![]()
Koningin Stoma is oudquote:Op dinsdag 30 november 2010 01:12 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik claim zo hard koningin stoma heen doe ook maar meteen die ginger van rossdale
verder, puike dichtkunsten man![]()
Die was al eerder gezegd
Dus die claimen we allebei niet
![]()
![]()
Baas dat je bent michhas
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
ik bedoel die chick van je gedicht die koningin stoma voorsteldquote:Op dinsdag 30 november 2010 01:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Koningin Stoma is oudDie was al eerder gezegd
Dus die claimen we allebei niet
geef michhas maar alle credits ja
![]()
bazenpost Michhas!
Wat?quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik bedoel die chick van je gedicht die koningin stoma voorsteld![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:06 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus bij deze voor jou, een lekkere vrouw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hell yeah, Dr.Pringles,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-Tauchmeister
-Parvus
-Kneusteun.Rossdale heeft de vrouwen voor het uitkiezen! Net als in't echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome gedicht Michhas
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Hahahahha, ging ik even stuk in de bus om dat stukje van Stoma.quote:
na regen, ben ik er.
Voor mij was het die van Pierre:Pquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahahahha, ging ik even stuk in de bus om dat stukje van Stoma.![]()
ZOMG EEN VAN MIJN KLOONS STAAT OOK IN MICHHAS FOBO SAMEN MET GROTE MEESTERS ALS PARVUS!!!11!1!11
![]()
![]()
Welkom allen, bij wederom een nieuwe episode,
de tijd voor deel 2 is aangekomen.
Zoals ik eerder heb weten te vermelden,
vandaag hebben we het over andere helden.
Parvus, Kneusteun en Tauchmeister,
het is tijd dat ik jullie een gedicht ga schrijven.
Te beginnen met Parvus, McSkills ofwel Idovon,
welke naam ook, deze gast is de bom.
Hij heeft een kleine identiteitscrisis achter de rug,
maar nu is de boy weer helemaal terug.
Scheldend en tierend achter zijn xdoos,
nee nee, Parvus die wil je niet boos.
Kalmeer jezelf jongen, bedwing die scheldlust,
hierbij wat muziek voor je motherfucking rust.
Tweede aan beurt is onze tukker Kneusteun,
fris uit het oosten, hij komt met een dreun.
Gegarandeerd mooie oneliners als hij er bij is,
en soms ook een iets te makkelijke diss.
Grappen over moeders laat deze man niet liggen,
en hij bombardeert ons allen ermee, zonder te richten.
Aan een grap van Teun zal je echter niet zwichten,
de man bedoelt het goed,
schelden over moeders zit hem nou eenmaal in het bloed.
Michhas weet niet wat hij Kneusteun moet geven,
dus allee, wederom wat lekkere teven.
Last but not least, Tauchmeister alias Blazarr,
hij let op zijn woorden en gaat nooit too far.
Te weinig tijd, te druk met school,
desalniettemin heeft hij in dit topic een prachtige rol.
Voor jou beste man, wat extra vrije tijd,
ga lekker gamen en heb gewoon schijt,
want achter een xbox krijg je nooit spijt.
Als bonus vandaag in dit prachtige chanson,
Bozz187, oui oui, c'est bon!
Van mij persoonlijk een goede vriend,
maar hij heeft zijn plaats in deze rijm ook zeker verdiend!
Geouwehoer en veel fun staat bij Bozz centraal,
en hij zegt vaak tegen zichzelf 'Fuck jullie allemaal!'.
'Ik ga lekker shielden, ik doe lekker kut!',
en aan het eind van de ronde is zijn score dan ook flut.
Maar dat kan hem niet deren, gelach alom,
nee Bozz is geen man van het 'ik-speel-goed' rompslomp.
Probeer hem niet te tuben of te quickscopen,
want dan heb je aan Bozz een boze.
En als hij boos is, gaat hij loos,
dan toast hij noobs als een fucking broodrooster.
Zingen, daar houdt Bozz ook van,
jammer dat hij er geen zak van kan.
Dus jongen, hierbij puur als test,
voor jou een mooie zangles.
-Fsmxi
-Kutkabouter
-Frankii![]()
![]()
ehld
MICHHAS IS EEN HATERT!!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:11 schreef Michhas het volgende:
Welkom allen, bij wederom een nieuwe episode,
de tijd voor deel 2 is aangekomen.
Zoals ik eerder heb weten te vermelden,
vandaag hebben we het over andere helden.
Parvus, Kneusteun en Tauchmeister,
het is tijd dat ik jullie een gedicht ga schrijven.
Te beginnen met Parvus, McSkills ofwel Idovon,
welke naam ook, deze gast is de bom.
Hij heeft een kleine identiteitscrisis achter de rug,
maar nu is de boy weer helemaal terug.
Scheldend en tierend achter zijn xdoos,
nee nee, Parvus die wil je niet boos.
Kalmeer jezelf jongen, bedwing die scheldlust,
hierbij wat muziek voor je motherfucking rust.
Tweede aan beurt is onze tukker Kneusteun,
fris uit het oosten, hij komt met een dreun.
Gegarandeerd mooie oneliners als hij er bij is,
en soms ook een iets te makkelijke diss.
Grappen over moeders laat deze man niet liggen,
en hij bombardeert ons allen ermee, zonder te richten.
Aan een grap van Teun zal je echter niet zwichten,
de man bedoelt het goed,
schelden over moeders zit hem nou eenmaal in het bloed.
Michhas weet niet wat hij Kneusteun moet geven,
dus allee, wederom wat lekkere teven.
[ afbeelding ]
Last but not least, Tauchmeister alias Blazarr,
hij let op zijn woorden en gaat nooit too far.
Te weinig tijd, te druk met school,
desalniettemin heeft hij in dit topic een prachtige rol.
Voor jou beste man, wat extra vrije tijd,
ga lekker gamen en heb gewoon schijt,
want achter een xbox krijg je nooit spijt.
[ afbeelding ]
Als bonus vandaag in dit prachtige chanson,
Bozz187, oui oui, c'est bon!
Van mij persoonlijk een goede vriend,
maar hij heeft zijn plaats in deze rijm ook zeker verdiend!
Geouwehoer en veel fun staat bij Bozz centraal,
en hij zegt vaak tegen zichzelf 'Fuck jullie allemaal!'.
'Ik ga lekker shielden, ik doe lekker kut!',
en aan het eind van de ronde is zijn score dan ook flut.
Maar dat kan hem niet deren, gelach alom,
nee Bozz is geen man van het 'ik-speel-goed' rompslomp.
Probeer hem niet te tuben of te quickscopen,
want dan heb je aan Bozz een boze.
En als hij boos is, gaat hij loos,
dan toast hij noobs als een fucking broodrooster.
Zingen, daar houdt Bozz ook van,
jammer dat hij er geen zak van kan.
Dus jongen, hierbij puur als test,
voor jou een mooie zangles.
[ afbeelding ]
-Fsmxi
-Kutkabouter
-Frankii![]()
niet waar anders had je teminsten gezegt dat ik heul goed kan zingen.quote:
p.s. jij kan ook niet zingen![]()
![]()
De wind is prima, maar die sneeuwquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:24 schreef Fsmxi het volgende:
Pierre, die sneeuw niet haten, het is de windVandaag al 3x bijna op mn bek gegaan
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Man, niet zo falen
Heb zelf zat lui (bijna) zien falen, maar zelf neit. Alleen is die wind zo snijdendKoop fatsoenlijke schoenen en normaal fietsen, en je limiteert je aantal vallen enorm
![]()
![]()
Ik ben ook niet gevallenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:43 schreef Fsmxi het volgende:
Man, niet zo falen
Heb zelf zat lui (bijna) zien falen, maar zelf neit. Alleen is die wind zo snijdendKoop fatsoenlijke schoenen en normaal fietsen, en je limiteert je aantal vallen enorm
Maar het scheelde weinig, ik rij ook praktisch op slicks
Michas is bij deze mijn held! whahaha ge-wel-dig!
Maar heb je zoveel vrije tijd?
(zoek alvast een lijstje)'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Mwoah, maandagavond was ik vrij, had niks te doen, dus maar een mooi gedichtje gemaakt. En gister was ik vrijquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:16 schreef KneusTeun het volgende:
Michas is bij deze mijn held! whahaha ge-wel-dig!
Maar heb je zoveel vrije tijd?
(zoek alvast een lijstje)
Tevens doe ik geen reet op mijn werk, dus Fok! ik de hele dag![]()
![]()
Ik wou er een plaatje bijdoen van Gaston, van de Postodeloterij, maar dat gaat niet helemaal lekker vanaf mijn ipadquote:
iPadquote:Op woensdag 1 december 2010 10:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wou er een plaatje bijdoen van Gaston, van de Postodeloterij, maar dat gaat niet helemaal lekker van mijn ipad
Mijn respect voor jou is zojuist drastisch gedaald![]()
![]()
Haters gonna hatequote:Op woensdag 1 december 2010 10:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
iPad
Mijn respect voor jou is zojuist drastisch gedaald
Niet janken, ik loop ook niet te haten op die immense sjaal van jouquote:
Wellesquote:Op woensdag 1 december 2010 10:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet janken, ik loop ook niet te haten op die immense sjaal van jou![]()
![]()
Niet, dat was Pringles! Ik loop nooit te haten op iemand en nog word ik ondergewaardeerd, dat doet pijnquote:
Kloptquote:Op woensdag 1 december 2010 10:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet, dat was Pringles! Ik loop nooit te haten op iemand en nog word ik ondergewaardeerd, dat doet pijn
Je word niet ondergewaardeerd, je hebt toch een mooi plekje in mijn prachtige dichtreeks?![]()
![]()
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op woensdag 1 december 2010 10:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt
Je word niet ondergewaardeerd, je hebt toch een mooi plekje in mijn prachtige dichtreeks?Zit jij op je werk trouwens?
Ja meneerquote:Op woensdag 1 december 2010 10:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zoZit jij op je werk trouwens?
![]()
![]()
gisteren met 3.2 2.3 promille afgevoerd naar het ziekenhuis, samen met een clubgenootje
[ Bericht 7% gewijzigd door vulva-kobold. op 01-12-2010 21:49:27 ]"Crescendo gramen sementat."
Douw ik op end game, loopt die xbox vastIk denk dat we met teveel lui waren en mijn upload daarmee faalde
En Kobold, faler...
![]()
ik zie het niet als een faal, het stond nog op mijn to do list"Crescendo gramen sementat."
Jij ziet het misschien niet als faal, maar ik welquote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef vulva-kobold. het volgende:
ik zie het niet als een faal, het stond nog op mijn to do list![]()
![]()
In welk tijdsbestek, dat is interessanter om te wetenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
gisteren met 3.2 2.3 promille afgevoerd naar het ziekenhuis, samen met een clubgenootje
Hier ook iPadquote:Op woensdag 1 december 2010 10:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
iPad
Mijn respect voor jou is zojuist drastisch gedaald
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Kut kloonquote:Op woensdag 1 december 2010 21:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
gisteren met 3.2 2.3 promille afgevoerd naar het ziekenhuis, samen met een clubgenootje...
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Mensen met iPads haat ik doorgaans, toch blijven jij en Pierre wel eckte bazen.quote:
Ik kan er niks aan doen.![]()
Weapons of Mass Destructionquote:
En kut-kaboutert, vulva-gnoom, vagina-gnerk, 2.3 is beetje laf gezopen. 3.2 is de promillage waar je voor moet gaanAch, dat is dan virgiel he
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Maagpomp gehad trouwens?Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
2.3, het is duidelijk dat de beste knul nog een hoop te leren heeftkomt met de jaren
Vanavond geen gedicht jongensmaar wees vrij om mijn andere twee ritmische liederen nog even terug te lezen
![]()
![]()
Pauper!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mensen met iPads haat ik doorgaans, toch blijven jij en Pierre wel eckte bazen.
Ik kan er niks aan doen.Ouwe rukzakquote:
half uurquote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In welk tijdsbestek, dat is interessanter om te wetenik vind 2.3 in een half uur niet laf gezopen, sowieso kon ik niet meer zuipen, want mijn club zei dat ik zo incapabel was, dat ik helemaal niks meer konquote:Op woensdag 1 december 2010 23:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Weapons of Mass Destruction
En kut-kaboutert, vulva-gnoom, vagina-gnerk, 2.3 is beetje laf gezopen. 3.2 is de promillage waar je voor moet gaanAch, dat is dan virgiel he
nee, gelukkig niet, ze hebben ons gewoon daar laten tukken en ik heb ook echt geen idee hoe ik thuis gekomen ben, maargoed ik werd wakker in m'n eigen bed dus primaquote:"Crescendo gramen sementat."
nope, allemaal arme studenten hierquote:Op donderdag 2 december 2010 01:31 schreef RijstNatie het volgende:
waarom spelen jullie geen Black ops?
geen geld ofso?"Crescendo gramen sementat."
Goooeeeeeeedemorgen, vandaag zijn we bij de familie Janssen in de Kaasstraat en wat is het koud he, wat is het toch koud vandaag, kom, we gaan eens naar de deurbel! Triiiinnnnggggg Gooooeeeeeeeeedemorgen mevrouwtje, schrik niet!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 08:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Women Make Dinner was het toch?Iedereen schrikt van Gastonquote:Op donderdag 2 december 2010 08:28 schreef PierreTT het volgende:
Goooeeeeeeedemorgen, vandaag zijn we bij de familie Janssen in de Kaasstraat en wat is het koud he, wat is het toch koud vandaag, kom, we gaan eens naar de deurbel! Triiiinnnnggggg Gooooeeeeeeeeedemorgen mevrouwtje, schrik niet!![]()
![]()
Gaat je mama leuk vindenquote:Op donderdag 2 december 2010 01:25 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
half uur
[..]
ik vind 2.3 in een half uur niet laf gezopen, sowieso kon ik niet meer zuipen, want mijn club zei dat ik zo incapabel was, dat ik helemaal niks meer kon
[..]
nee, gelukkig niet, ze hebben ons gewoon daar laten tukken en ik heb ook echt geen idee hoe ik thuis gekomen ben, maargoed ik werd wakker in m'n eigen bed dus prima... Dat je afgelopen jaar tot laat aant gamen was, vond ze ook niet cool
tja, niks aan te doenquote:Op donderdag 2 december 2010 09:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gaat je mama leuk vinden... Dat je afgelopen jaar tot laat aant gamen was, vond ze ook niet cool
en ik heb vanavond weer zo'n inlik-borrel
Kutkabouter likt kontenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:58 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
tja, niks aan te doen
en ik heb vanavond weer zo'n inlik-borrel![]()
![]()
pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudi pudiquote:Op donderdag 2 december 2010 12:34 schreef Fsmxi het volgende:
Was laatst ook alweer raak toch
Anyway, GIGA PUDDING![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 08:28 schreef PierreTT het volgende:
Goooeeeeeeedemorgen, vandaag zijn we bij de familie Janssen in de Kaasstraat en wat is het koud he, wat is het toch koud vandaag, kom, we gaan eens naar de deurbel! Triiiinnnnggggg Gooooeeeeeeeeedemorgen mevrouwtje, schrik niet!
na regen, ben ik er.
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef Michhas het volgende:
Roekoeeee.
Een duif.
Roekoeee.
Een duif.![]()
ja weet je, dat jullie nou allemaal geweldige perfecte ouders hebben is allemaal heel leuk voor jullie, maar niet iedereen heeft die luxe, en kunnen jullie nou alsjeblieft allemaal ophouden met die opmerkingen over mijn ouders anders kunnen jullie allemaal opkankerenquote:"Crescendo gramen sementat."
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja weet je, dat jullie nou allemaal geweldige perfecte ouders hebben is allemaal heel leuk voor jullie, maar niet iedereen heeft die luxe, en kunnen jullie nou alsjeblieft allemaal ophouden met die opmerkingen over mijn ouders anders kunnen jullie allemaal opkankeren
ja, hilarisch johquote:"Crescendo gramen sementat."
ik ben er een beetje klaar meequote:"Crescendo gramen sementat."
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik ben er een beetje klaar mee![]()
Ik maak wel even een nieuw topique
[SC][#57] Modern Warfare 2 : Goooeeeeeeeeeedemiddag!Half bezopen is weggegooid geld.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: