quote:
Dat het OV schreeuwend duur isquote:
gaat al een tijdje goedquote:Op donderdag 2 december 2010 15:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Tsja dan komen de bekeuringen vanzelf weldaar heb ik dan geen last van. Ook zit ik vaak in de Fyra tussen Rotterdam en Schiphol. Heerlijk als ik daar met 160 langs de files op de A4 raas
Wie neemt dat dan ookquote:Op donderdag 2 december 2010 15:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat het OV schreeuwend duur isAlleen een NS jaarkaart kost al 6000 euro per jaar 1e klas. Een simpel lease bakkie is een stuk goedkoper
Hehe, voor jou ja, voor iemand die veel op de weg zit en van a naar b gaat is dus gewoon een auto vele malen goedkoperquote:Op donderdag 2 december 2010 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wie neemt dat dan ookIk heb een voordeelurenabo. En dat kost ¤ 55 per jaar. Voor mij is het OV juist goedkoper.
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:42 schreef Michhas het volgende:
Leer ze HT
Goedemorgen HT
Hoi HT
Succes met hockey HT
Doei HT
Haha HT
Zo..
Nu hoef je hier noooit meer te posten
Doei HT
Ik kan gratis reizen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat het OV schreeuwend duur isAlleen een NS jaarkaart kost al 6000 euro per jaar 1e klas. Een simpel lease bakkie is een stuk goedkoper
Voordeeluren, van hoelaat tot hoelaat is dat?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wie neemt dat dan ookIk heb een voordeelurenabo. En dat kost ¤ 55 per jaar. Voor mij is het OV juist goedkoper.
Dat kan ik begrijpen. Het OV is niet erg goedkoop en de aansluitingen zijn verreweg van optimaal, maar toch... bij gebrek aan wat anders...quote:Op donderdag 2 december 2010 15:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, voor jou ja, voor iemand die veel op de weg zit en van a naar b gaat is dus gewoon een auto vele malen goedkoper
Van 09:00 tot 04:00quote:Op donderdag 2 december 2010 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voordeeluren, van hoelaat tot hoelaat is dat?
9 tot 5 of 6quote:Op donderdag 2 december 2010 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voordeeluren, van hoelaat tot hoelaat is dat?
Ja, die dat deze post ga ik bewaren.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:42 schreef Michhas het volgende:
Leer ze HT
Goedemorgen HT
Hoi HT
Succes met hockey HT
Doei HT
Haha HT
Zo..
Nu hoef je hier noooit meer te posten
Doei HT
Bij dezequote:Op donderdag 2 december 2010 15:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je vergeet:
Succes met training geven HT![]()
Veel plezier met Micha HT![]()
Succes HT
Ik mag gewoon in de avondspits met korting hoorquote:
Ohquote:Op donderdag 2 december 2010 15:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik mag gewoon in de avondspits met korting hoor
Dat lukt je toch niet, want dan zie je dat ik dit gepost hebt, en dan word je zo nieuwsgierig dat je wel moet kijkenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:40 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ga de negeerknop op HT uittesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |