quote:
Dat het OV schreeuwend duur isquote:
gaat al een tijdje goedquote:Op donderdag 2 december 2010 15:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Tsja dan komen de bekeuringen vanzelf weldaar heb ik dan geen last van. Ook zit ik vaak in de Fyra tussen Rotterdam en Schiphol. Heerlijk als ik daar met 160 langs de files op de A4 raas
Wie neemt dat dan ookquote:Op donderdag 2 december 2010 15:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat het OV schreeuwend duur isAlleen een NS jaarkaart kost al 6000 euro per jaar 1e klas. Een simpel lease bakkie is een stuk goedkoper
Hehe, voor jou ja, voor iemand die veel op de weg zit en van a naar b gaat is dus gewoon een auto vele malen goedkoperquote:Op donderdag 2 december 2010 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wie neemt dat dan ookIk heb een voordeelurenabo. En dat kost ¤ 55 per jaar. Voor mij is het OV juist goedkoper.
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:42 schreef Michhas het volgende:
Leer ze HT
Goedemorgen HT
Hoi HT
Succes met hockey HT
Doei HT
Haha HT
Zo..
Nu hoef je hier noooit meer te posten
Doei HT
Ik kan gratis reizen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat het OV schreeuwend duur isAlleen een NS jaarkaart kost al 6000 euro per jaar 1e klas. Een simpel lease bakkie is een stuk goedkoper
Voordeeluren, van hoelaat tot hoelaat is dat?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wie neemt dat dan ookIk heb een voordeelurenabo. En dat kost ¤ 55 per jaar. Voor mij is het OV juist goedkoper.
Dat kan ik begrijpen. Het OV is niet erg goedkoop en de aansluitingen zijn verreweg van optimaal, maar toch... bij gebrek aan wat anders...quote:Op donderdag 2 december 2010 15:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, voor jou ja, voor iemand die veel op de weg zit en van a naar b gaat is dus gewoon een auto vele malen goedkoper
Van 09:00 tot 04:00quote:Op donderdag 2 december 2010 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voordeeluren, van hoelaat tot hoelaat is dat?
9 tot 5 of 6quote:Op donderdag 2 december 2010 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voordeeluren, van hoelaat tot hoelaat is dat?
Ja, die dat deze post ga ik bewaren.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:42 schreef Michhas het volgende:
Leer ze HT
Goedemorgen HT
Hoi HT
Succes met hockey HT
Doei HT
Haha HT
Zo..
Nu hoef je hier noooit meer te posten
Doei HT
Bij dezequote:Op donderdag 2 december 2010 15:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je vergeet:
Succes met training geven HT![]()
Veel plezier met Micha HT![]()
Succes HT
Ik mag gewoon in de avondspits met korting hoorquote:
Ohquote:Op donderdag 2 december 2010 15:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik mag gewoon in de avondspits met korting hoor
Dat lukt je toch niet, want dan zie je dat ik dit gepost hebt, en dan word je zo nieuwsgierig dat je wel moet kijkenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:40 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ga de negeerknop op HT uittesten
Neuh... ik kan goed negeren.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat lukt je toch niet, want dan zie je dat ik dit gepost hebt, en dan word je zo nieuwsgierig dat je wel moet kijken![]()
Hm, daar heb ik dus geen fuck aanquote:
Vastquote:Op donderdag 2 december 2010 15:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Neuh... ik kan goed negeren.
Waren we daar gister niet mee opgehouden?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Neuh... ik kan goed negeren.
In het weekend de hele dagquote:Op donderdag 2 december 2010 15:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, daar heb ik dus geen fuck aan
Oké, dan kom ik soms, maar dan zeg ik geen hoi meerquote:Op donderdag 2 december 2010 15:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat je wegblijft of hier blijft, en niet om de 3 minuten hoi komt zeggen
Ik had het over het algemeenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:47 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Waren we daar gister niet mee opgehouden?
Iets in de bek kijken ofzo ?
Doe je al.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, dan kom ik soms, maar dan zeg ik geen hoi meer
Is toch de hele dag. Althans vanaf 9 uur maar dan wel de rest van de dagquote:
haha maar leuk dat je m ff oppaktquote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik had het over het algemeen
Klopt, maar toch... ik had bijna een boete gekregen omdat ik eens de trein pakte van 8:57quote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch de hele dag. Althans vanaf 9 uur maar dan wel de rest van de dag
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Doe je al.
Soms kom je en steelt de lapo.
Doeidoeiquote:
Dat had ik nog niet gezienquote:
Ook met Myr werd het savonds soms een rotzooi in ONZquote:Op donderdag 2 december 2010 15:53 schreef Lutte het volgende:
Hoi allemaal! Ik ga weer verder met natuurkunde.
Myraela!ONZ is gered!
Jij wil george echt dood hebben he.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben net glijdend door de bochtjes gegaan![]()
Tot 3x toe op een haar na langs een lantaarnpaal
*Gaat alvast op zoek naar George II *quote:Op donderdag 2 december 2010 16:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wil george echt dood hebben he.
altijd als ik jou naam zie moet ik aan dat ene bekende liedje op een honkeytonk piano denken...quote:
Welke?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
altijd als ik jou naam zie moet ik aan dat ene bekende liedje op een honkeytonk piano denken...
Piano man - Billy Joelquote:Op donderdag 2 december 2010 16:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
ken de titel niet :p iets met piano man ??
maarre ik ben weg doei
Jij welquote:
Ja hoor, lichtelijk gestressed. Moet over iets meer dan een uur weg, en ben nu bezig met aankleden, moet mijn haar nog doen, make-up, en moet ook nog koken en afwassen.quote:
M'n tips opgevolgd?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja hoor, lichtelijk gestressed. Moet over iets meer dan een uur weg, en ben nu bezig met aankleden, moet mijn haar nog doen, make-up, en moet ook nog koken en afwassen.
Lief dagboek...quote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja hoor, lichtelijk gestressed. Moet over iets meer dan een uur weg, en ben nu bezig met aankleden, moet mijn haar nog doen, make-up, en moet ook nog koken en afwassen.
Moet ik het laten zien?quote:
Jaquote:
quote:
OKEquote:
Ik ben straks in Arnhem.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben een beetje irritant omdat ik me verveel
Is het niet het WK?quote:
De W zit naast de Equote:
Ik vroeg het echt hoor omdat ik het niet zeker wistquote:
yep: Rusland organiseert WK voetbal 2018quote:
Corrupte zooi inderdaad. Irritante vent die Blatter.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
yep: Rusland organiseert WK voetbal 2018
Die zullen wel wat extra tassen geld en hoertjes hebben ingezet om dat voor elkaar te krijgen.
Trinidad en Tobagoquote:Op donderdag 2 december 2010 16:44 schreef eNGine10 het volgende:
En Qatar 2022Wat een voetbalnatie zeg
Ik heb niks tegen die lui hoor maar deze keuzes maken wel duidelijk waar de FIFA op uit is.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Trinidad en Tobago![]()
Maar op de een of andere manier gun je het die lui dan weer wel
Mooi toch. Niet die corrupte bende in ons kikkerlandje.quote:
Russische crackhoeren die ook je huis meteen schoonmakenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
yep: Rusland organiseert WK voetbal 2018
Die zullen wel wat extra tassen geld en hoertjes hebben ingezet om dat voor elkaar te krijgen.
Rembrandt.quote:
Dit moet sarcasme zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mooi toch. Niet die corrupte bende in ons kikkerlandje.
Maar ik wilde zo graag eens naar een wedstrijd toequote:Op donderdag 2 december 2010 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mooi toch. Niet die corrupte bende in ons kikkerlandje.
Nee, de waarheid.quote:
Combiticketsquote:Op donderdag 2 december 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik wilde zo graag eens naar een wedstrijd toe
Ja want huppeltje kan wel ff makkelijk naar Ruslandquote:Op donderdag 2 december 2010 16:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, de waarheid.
[..]
Combitickets
Serieus?quote:
Dan kan je me zienquote:
Laten we dat maar neit doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:59 schreef honkeytonk het volgende:
Gefeliciteerd Michhas, al je geilheid die je afgelopen dagen hebt opgespaard kan je vanavond kwijt bij DW![]()
![]()
Hey, een homo!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:59 schreef honkeytonk het volgende:
Gefeliciteerd Michhas, al je geilheid die je afgelopen dagen hebt opgespaard kan je vanavond kwijt bij DW![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |