Is het niet het WK?quote:
De W zit naast de Equote:
Ik vroeg het echt hoor omdat ik het niet zeker wistquote:
yep: Rusland organiseert WK voetbal 2018quote:
Corrupte zooi inderdaad. Irritante vent die Blatter.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
yep: Rusland organiseert WK voetbal 2018
Die zullen wel wat extra tassen geld en hoertjes hebben ingezet om dat voor elkaar te krijgen.
Trinidad en Tobagoquote:Op donderdag 2 december 2010 16:44 schreef eNGine10 het volgende:
En Qatar 2022Wat een voetbalnatie zeg
Ik heb niks tegen die lui hoor maar deze keuzes maken wel duidelijk waar de FIFA op uit is.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Trinidad en Tobago![]()
Maar op de een of andere manier gun je het die lui dan weer wel
Mooi toch. Niet die corrupte bende in ons kikkerlandje.quote:
Russische crackhoeren die ook je huis meteen schoonmakenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
yep: Rusland organiseert WK voetbal 2018
Die zullen wel wat extra tassen geld en hoertjes hebben ingezet om dat voor elkaar te krijgen.
Rembrandt.quote:
Dit moet sarcasme zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mooi toch. Niet die corrupte bende in ons kikkerlandje.
Maar ik wilde zo graag eens naar een wedstrijd toequote:Op donderdag 2 december 2010 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mooi toch. Niet die corrupte bende in ons kikkerlandje.
Nee, de waarheid.quote:
Combiticketsquote:Op donderdag 2 december 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik wilde zo graag eens naar een wedstrijd toe
Ja want huppeltje kan wel ff makkelijk naar Ruslandquote:Op donderdag 2 december 2010 16:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, de waarheid.
[..]
Combitickets
Serieus?quote:
Dan kan je me zienquote:
Laten we dat maar neit doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:59 schreef honkeytonk het volgende:
Gefeliciteerd Michhas, al je geilheid die je afgelopen dagen hebt opgespaard kan je vanavond kwijt bij DW![]()
![]()
Hey, een homo!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:59 schreef honkeytonk het volgende:
Gefeliciteerd Michhas, al je geilheid die je afgelopen dagen hebt opgespaard kan je vanavond kwijt bij DW![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |