Jij wil george echt dood hebben he.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben net glijdend door de bochtjes gegaan![]()
Tot 3x toe op een haar na langs een lantaarnpaal
*Gaat alvast op zoek naar George II *quote:Op donderdag 2 december 2010 16:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wil george echt dood hebben he.
altijd als ik jou naam zie moet ik aan dat ene bekende liedje op een honkeytonk piano denken...quote:
Welke?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
altijd als ik jou naam zie moet ik aan dat ene bekende liedje op een honkeytonk piano denken...
Piano man - Billy Joelquote:Op donderdag 2 december 2010 16:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
ken de titel niet :p iets met piano man ??
maarre ik ben weg doei
Jij welquote:
Ja hoor, lichtelijk gestressed. Moet over iets meer dan een uur weg, en ben nu bezig met aankleden, moet mijn haar nog doen, make-up, en moet ook nog koken en afwassen.quote:
M'n tips opgevolgd?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja hoor, lichtelijk gestressed. Moet over iets meer dan een uur weg, en ben nu bezig met aankleden, moet mijn haar nog doen, make-up, en moet ook nog koken en afwassen.
Lief dagboek...quote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja hoor, lichtelijk gestressed. Moet over iets meer dan een uur weg, en ben nu bezig met aankleden, moet mijn haar nog doen, make-up, en moet ook nog koken en afwassen.
Moet ik het laten zien?quote:
Jaquote:
quote:
OKEquote:
Ik ben straks in Arnhem.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben een beetje irritant omdat ik me verveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |