Neuh... ik kan goed negeren.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat lukt je toch niet, want dan zie je dat ik dit gepost hebt, en dan word je zo nieuwsgierig dat je wel moet kijken![]()
Hm, daar heb ik dus geen fuck aanquote:
Vastquote:Op donderdag 2 december 2010 15:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Neuh... ik kan goed negeren.
Waren we daar gister niet mee opgehouden?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Neuh... ik kan goed negeren.
In het weekend de hele dagquote:Op donderdag 2 december 2010 15:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, daar heb ik dus geen fuck aan
Oké, dan kom ik soms, maar dan zeg ik geen hoi meerquote:Op donderdag 2 december 2010 15:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat je wegblijft of hier blijft, en niet om de 3 minuten hoi komt zeggen
Ik had het over het algemeenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:47 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Waren we daar gister niet mee opgehouden?
Iets in de bek kijken ofzo ?
Doe je al.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, dan kom ik soms, maar dan zeg ik geen hoi meer
Is toch de hele dag. Althans vanaf 9 uur maar dan wel de rest van de dagquote:
haha maar leuk dat je m ff oppaktquote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik had het over het algemeen
Klopt, maar toch... ik had bijna een boete gekregen omdat ik eens de trein pakte van 8:57quote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch de hele dag. Althans vanaf 9 uur maar dan wel de rest van de dag
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Doe je al.
Soms kom je en steelt de lapo.
Doeidoeiquote:
Dat had ik nog niet gezienquote:
Ook met Myr werd het savonds soms een rotzooi in ONZquote:Op donderdag 2 december 2010 15:53 schreef Lutte het volgende:
Hoi allemaal! Ik ga weer verder met natuurkunde.
Myraela!ONZ is gered!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |