Genoegquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heeft het ov uberhaupt voordelen tov de auto?
*officieel niet*quote:
Mn ex was wel eens met zijn bezopen kop de trein in gelopen, lekker doorrokend.quote:
Nee tochquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja, je kan slapen wnat je hoeft niet op de weg te letten.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kan ook als passagier van autoquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Trein:
Muziek luisteren via mp3
laptoppen..
films kijken en gamen
geen files
eten zonder ergens te stoppen
Dit dus. Zeker buiten de spits.quote:
Ik ga binnenkort in mijn sig zetten dat mijn Nederlands kut is. Krijg ik ook geen dagelijks gezeik. Niet alleen door jou hoor, ben er alleen moe van.quote:
* eventueel internetten in de trein (mits op lang traject)quote:
Niet als je auto zit te rijden.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:29 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Kan ook als passagier van auto
nee, maar wel op de stations/haltes, maar vaak genoeg gehad dat ik in de bus door de chauffeur wakkergemaakt moest worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, je kan slapen wnat je hoeft niet op de weg te letten.
Dan kan je niet naar de wc zonder te stoppen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:29 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Kan ook als passagier van auto
Dan ben je ook geen passagier maar bestuurderquote:
Wel kans op boetes, als je geen kaartje hebt.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
* eventueel internetten in de trein (mits op lang traject)
* Geen wegenbelasting
* gene hoge brandstofprijzen
* Geen onderhoud
* Lekker een krantje lezen onderweg
* Geen kans op boetes
* Geen files
Zal ik een leuke sig maken die je kan quoten?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort in mijn sig zetten dat mijn Nederlands kut is. Krijg ik ook geen dagelijks gezeik. Niet alleen door jou hoor, ben er alleen moe van.
Dat bedoel ik ook? Maar dit gaat over autorijden en reizen via de trein in het algemeen. Als je alleen reist, dan ben je geen passagier meer in een autoquote:Op donderdag 2 december 2010 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben je ook geen passagier maar bestuurder
ja duh. Maar ik zorg altijd dat ik een kaartje heb. Oh nee... ik reis op saldo.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel kans op boetes, als je geen kaartje hebt.
Wekker zetten/ pas op het eindpunt eruit hoeven.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, maar wel op de stations/haltes, maar vaak genoeg gehad dat ik in de bus door de chauffeur wakkergemaakt moest worden.
Neequote:Op donderdag 2 december 2010 15:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zal ik een leuke sig maken die je kan quoten?
OV is voor mij nog steeds veel duurder (dus wegenbelasting, hoge brandstofprijzen, onderhoud is onzin).quote:Op donderdag 2 december 2010 15:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
* eventueel internetten in de trein (mits op lang traject)
* Geen wegenbelasting
* gene hoge brandstofprijzen
* Geen onderhoud
* Lekker een krantje lezen onderweg
* Geen kans op boetes
* Geen files
Internetten tijdens het rijden...quote:Op donderdag 2 december 2010 15:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
OV is voor mij nog steeds veel duurder (dus wegenbelasting, hoge brandstofprijzen, onderhoud is onzin).
Internetten doe ik ook op de iphone tijdens het rijden, gaat prima,
boetes heb je ook in de trein, vergeten kaartje te kopen (gebeurd mij veel eerder dan te snel rijden). Krantje lezen....... das de enige dan...
Ik reis bijna alleen doordeweeksquote:Op donderdag 2 december 2010 15:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja duh. Maar ik zorg altijd dat ik een kaartje heb. Oh nee... ik reis op saldo.
Sprinters ook nietquote:Op donderdag 2 december 2010 15:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kan je niet naar de wc zonder te stoppen.
Ja is opgelost. Ze hebben de software hersteld naar een oudere versiequote:Op donderdag 2 december 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik reis bijna alleen doordeweeks
Weet iemand toevallig of dat gedoe bij connexxion al opgelost is?
Sprinters zijn dan ook kut ja.quote:
laatste snelheidsbekeuring is van 2008 en ik rij toch echt 55k per jaarquote:Op donderdag 2 december 2010 15:33 schreef eNGine10 het volgende:
Eerder vergeten een kaartje te kopen dan dat je te snel rijd
Een trein gaat 140quote:Op donderdag 2 december 2010 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
laatste snelheidsbekeuring is van 2008 en ik rij toch echt 55k per jaaren altijd 128 op de cruise control
En je zou wel vergeten een kaartje te kopen?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
laatste snelheidsbekeuring is van 2008 en ik rij toch echt 55k per jaaren altijd 128 op de cruise control
Dan moet je niet met sprinters reizen.quote:
Mooi.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja is opgelost. Ze hebben de software hersteld naar een oudere versie
en toch kom ik met het ov altijd later op de bestemming aan.quote:
Tsja dan komen de bekeuringen vanzelf welquote:Op donderdag 2 december 2010 15:35 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
rijdt meestal harder in auto
Jij stopt met een intercity op kleinere stations?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet je niet met sprinters reizen.
Ik hou het op 50/50quote:
Ga leren jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |