6 jaarquote:Op maandag 29 november 2010 12:13 schreef Rossdale het volgende:
En ik ben bijna 10 jaar ouderScheelt ook wel iets gok ik zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
leugens!quote:
Gay nonetheless.quote:Op maandag 29 november 2010 13:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neger wat?
Ik draag geen sjaaltjes man, alleen sjaals. Je hebt geen idee hoe groot dat ding is
Ja, je moet in een hoekje gaan zitten huilen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aha, nou bedankt voor de info
Moet ik me hier nou kut om voelen ofzo?
Neh, meer zo!quote:Op maandag 29 november 2010 13:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahahahahaha.![]()
Nee, je zit er ver naast.
En jij?
[ afbeelding ]
Ik kan je vertellen dat dat niet gaat gebeuren beste vrindquote:Op maandag 29 november 2010 13:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, je moet in een hoekje gaan zitten huilen.
quote:
Ik heb ook een woeste sjaal om met dit weer, ik laat mijn gespierde bovenlichaam echt niet koud wordenquote:Op maandag 29 november 2010 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat niet gaat gebeuren beste vrind
Post maar eens een foto van jou dan
Tevens: Ja, als het koud is draag ik een sjaal. En ja, ik draag ook mutsen en hoedjes. Problemen mee? Dan is dat jouw probleem, kom mij er niet mee lastigvallen want ik weet allang dat ik ze draag
Hahaha, dont sweat it vrind.quote:Op maandag 29 november 2010 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat niet gaat gebeuren beste vrind
Post maar eens een foto van jou dan
Tevens: Ja, als het koud is draag ik een sjaal. En ja, ik draag ook mutsen en hoedjes. Problemen mee? Dan is dat jouw probleem, kom mij er niet mee lastigvallen want ik weet allang dat ik ze draag
Dat weet ik tochquote:Op maandag 29 november 2010 13:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha, dont sweat it vrind.
Only love holmes..
Pierre draagt winterjassenquote:Op maandag 29 november 2010 13:12 schreef PierreTT het volgende:
Wel net een nieuwe winterjas gekocht, warmte ftw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 13:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pierre draagt winterjassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat voor, hippe dure kwaliteitsshizzle!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: