abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89102988
Haha zou kunnen, was erg verontrust over de hoeveelheid vrouwen daarzo. Studeer zelf in utrecht dus ik heb niks te klagen. Jullie moeten het echt zwaar hebben daarzo :')
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_89103013
Kijk, dat hele voer/biersmijten is nou niet mijn ding :')

Nee, ik heb volgende week gezelling een LANparty :')
pi_89103075
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:59 schreef dreamzk het volgende:
Haha zou kunnen, was erg verontrust over de hoeveelheid vrouwen daarzo. Studeer zelf in utrecht dus ik heb niks te klagen. Jullie moeten het echt zwaar hebben daarzo :')
och, als we zin hebben pakken we de trein naar leiden of naar utrecht, dus wat dat betreft ;)

verder hebben we zoiets als een regelkroeg, waar regelmatig hele bussen met leidse dames uitgeladen worden, zonder overdrijven :')
pi_89103097
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef Fsmxi het volgende:
Kijk, dat hele voer/biersmijten is nou niet mijn ding :')

Nee, ik heb volgende week gezelling een LANparty :')
je lacht je echt kapot hoor :P je zit wel compleet onder de prut op een gegeven moment ;(
pi_89103141
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:57 schreef schede-gnoom. het volgende:

[..]

je had sowieso beter kunnen wachten, op heel veel universiteiten loopt tegenwoordig een laptop programma, kan je heel "goedkoop" aan een zwaar goeie laptop komen
Heb ik ook overwogen, maar die ¤300,- voordeel was het niet waard als ik een jaar moest wachten.
pi_89103182
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:03 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Heb ik ook overwogen, maar die ¤300,- voordeel was het niet waard als ik een jaar moest wachten.
nee dat begrijp ik wel inderdaad ;) in mijn geval heb ik er een goeie 800 euro mee bespaard, dus ik heb het nog wel even volgehouden op de paupercomputer uit 2004
pi_89103289
Nog mensen online vanavond?
pi_89103321
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:04 schreef schede-gnoom. het volgende:

[..]

nee dat begrijp ik wel inderdaad ;) in mijn geval heb ik er een goeie 800 euro mee bespaard, dus ik heb het nog wel even volgehouden op de paupercomputer uit 2004
Dat scheelt toch aardig wat, inderdaad. Maar ik heb het geluk dat ik de btw die ik over het aankoopbedrag heb betaald terug kan vragen, dus uiteindelijk denk ik dat 'ie het geld wel waard is geweest.
pi_89103385
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:08 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Dat scheelt toch aardig wat, inderdaad. Maar ik heb het geluk dat ik de btw die ik over het aankoopbedrag heb betaald terug kan vragen, dus uiteindelijk denk ik dat 'ie het geld wel waard is geweest.
ik hoop het voor je, maar zoals ik al zei: apple :')
pi_89103451
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:08 schreef Fsmxi het volgende:
Nog mensen online vanavond?
Denk het wel! Heb eigenlijk wel zin om een objective based gamemode zoals S&D, Demolition of Sabotage te doen.
pi_89103526
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:12 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Denk het wel! Heb eigenlijk wel zin om een objective based gamemode zoals S&D, Demolition of Sabotage te doen.
Sabotage of Demolition zou ik nog wel willen doen :)
  woensdag 24 november 2010 @ 18:14:23 #62
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_89103529
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:12 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Ik ben sowieso down voor Demo of Sabo want ik moet nog wat bommen planten voor Ninja
pi_89103566
^O^
  woensdag 24 november 2010 @ 18:37:16 #64
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_89104344
Dus jullie gaan vanavond lekker MW2 spelen?

w/ ;)
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_89104793
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dus jullie gaan vanavond lekker MW2 spelen?

w/ ;)
was het maar zo ;(
  woensdag 24 november 2010 @ 18:51:46 #66
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_89104957
Vanavond weer lekker aan de BoBo :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_89104983
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:02 schreef schede-gnoom. het volgende:

[..]

och, als we zin hebben pakken we de trein naar leiden of naar utrecht, dus wat dat betreft ;)

verder hebben we zoiets als een regelkroeg, waar regelmatig hele bussen met leidse dames uitgeladen worden, zonder overdrijven :')
Hehe doen jullie dan nog goed, enige kutte is altijd de trein terug. Of je neemt nachtnet en je komt vroeg in de ochtend aan of je slaapt en neemt de volgende dag de trein maar dan zijn je kleren al hard van het bier geworden :')
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_89105157
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:52 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Hehe doen jullie dan nog goed, enige kutte is altijd de trein terug. Of je neemt nachtnet en je komt vroeg in de ochtend aan of je slaapt en neemt de volgende dag de trein maar dan zijn je kleren al hard van het bier geworden :')
of je gaat in de verkeerde trein zitten en wordt 's-ochtends door een conducteur wakker gemaakt nog steeds op hetzelfde station :')

of je faalt nog harder en zit in groningen of iets dergelijks, mij gelukkig nog niet overkomen :P

groningen zit trouwens niet eens op het nachtnet
pi_89107790
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:56 schreef schede-gnoom. het volgende:

[..]

of je gaat in de verkeerde trein zitten en wordt 's-ochtends door een conducteur wakker gemaakt nog steeds op hetzelfde station :')

of je faalt nog harder en zit in groningen of iets dergelijks, mij gelukkig nog niet overkomen :P

groningen zit trouwens niet eens op het nachtnet
Vriend van me is ooit een keer zat in slaap gevallen in de trein, werd hij wakker gemaakt, zat hij al op het rangeerspoor :') Moest hij 3 km teruglopen over het spoor met zijn zatte kop _O-
pi_89114202
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:53 schreef Michhas het volgende:

[..]

Vriend van me is ooit een keer zat in slaap gevallen in de trein, werd hij wakker gemaakt, zat hij al op het rangeerspoor :') Moest hij 3 km teruglopen over het spoor met zijn zatte kop _O-
dan zit je me een partij te vloeken :') achteraf is het altijd wel ubergrappig :P
pi_89117431
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:53 schreef Michhas het volgende:

[..]

of je moet gewoon zo nodig pissen in de trein dat je een station te vroeg uitstapt en daarna verder loopt naar het goeie station omdat de trein waar je in zat de laatste was.
pi_89118345
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

of je moet gewoon zo nodig pissen in de trein dat je een station te vroeg uitstapt en daarna verder loopt naar het goeie station omdat de trein waar je in zat de laatste was.
Lief dagboek...
pi_89119628
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

normale ( :') ) mensen pissen dan in de trein ;(
pi_89119802
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:03 schreef schede-gnoom. het volgende:

[..]

normale ( :') ) mensen pissen dan in de trein ;(
Bozz niet :)
Neenee, Bozz komt van mij en een vriend van ons af. Is zo snugger om niet even in de stad of hier te gaan pissen, neenee, Bozz gaat gewoon gelijk met de trein.
Bozz komt er in de trein pas achter dat hij fucking nodig moet pissen en dat er geen wc in de trein is. We hebben het hier over de laatste nachttrein naar zijn eindbestemming.
Bozz houdt het van Arnhem tot Duiven aardig vol, maar in Duiven knapt hij.
Bozz stapt uit. Bozz gaat wildplassen. Bozz moet vervolgens een uur naar Zevenaar lopen om thuis te komen :')
Bozz is een baas _O_
pi_89120285
Dit nummer kwam ik vandaag sinds zeven jaar weer eens tegen. Vooral luisteren vanaf 1:15.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')