iPadquote:Op woensdag 1 december 2010 10:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wou er een plaatje bijdoen van Gaston, van de Postodeloterij, maar dat gaat niet helemaal lekker van mijn ipad
Haters gonna hatequote:Op woensdag 1 december 2010 10:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
iPad
Mijn respect voor jou is zojuist drastisch gedaald
Niet janken, ik loop ook niet te haten op die immense sjaal van jouquote:
Wellesquote:Op woensdag 1 december 2010 10:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet janken, ik loop ook niet te haten op die immense sjaal van jou
Niet, dat was Pringles! Ik loop nooit te haten op iemand en nog word ik ondergewaardeerd, dat doet pijnquote:
Kloptquote:Op woensdag 1 december 2010 10:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet, dat was Pringles! Ik loop nooit te haten op iemand en nog word ik ondergewaardeerd, dat doet pijn
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op woensdag 1 december 2010 10:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt
Je word niet ondergewaardeerd, je hebt toch een mooi plekje in mijn prachtige dichtreeks?
Ja meneerquote:Op woensdag 1 december 2010 10:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zoZit jij op je werk trouwens?
Jij ziet het misschien niet als faal, maar ik welquote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef vulva-kobold. het volgende:
ik zie het niet als een faal, het stond nog op mijn to do list
In welk tijdsbestek, dat is interessanter om te wetenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
gisteren met 3.2 2.3 promille afgevoerd naar het ziekenhuis, samen met een clubgenootje
Hier ook iPadquote:Op woensdag 1 december 2010 10:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
iPad
Mijn respect voor jou is zojuist drastisch gedaald
Kut kloonquote:Op woensdag 1 december 2010 21:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
gisteren met 3.2 2.3 promille afgevoerd naar het ziekenhuis, samen met een clubgenootje
Mensen met iPads haat ik doorgaans, toch blijven jij en Pierre wel eckte bazen.quote:
Weapons of Mass Destructionquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |