Als jij je vrouwen opeet na de seks wel jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:21 schreef Prommelvlies. het volgende:
Vlees en vrouwtjes, is dat niet hetzelfde?
Bazenpost, gamersbaardje,Allessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als jij je vrouwen opeet na de seks wel ja
Lachen, ouwehoeren, Allessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef schede-gnoom. het volgende:
dit beloofd nu al een epische SC reeks te worden
royale porties, bitchquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Blijf eens van die poeder af, Michhas.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Blijf eens van die poeder af, Michhas.
Allessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssquote:
en terecht, geen connection loss en je krijgt het gevoel dat je heel goed bentquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:11 schreef Fsmxi het volgende:
Meh, corps. Anyway, weer een dagdeel van een experiment achter de rug. Misschien dat ik vanavond al online komMisschien blijf ik ook wel in combat training
Dat klopt. Als je hem op de PS3 speelt krijg je die melding altijd inderdaad.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:19 schreef Snever het volgende:
Ik heb deze game op de playstation 3, origineel en niet gehacked. Gebruik geen jailbreak. Bij mij staat onderin in het multiplayer main menu het volgende in roze letters: Want to get VIP or infection hacks, 10th prestige, all titles and eblems? Send a email to NO-LIMIT-WARRIOR@live.nl
WTF??
Shit man, ik ben snel als de wind, ninjaboy allessss alles allessssallessss alles allessssallessss alles allessssallessss alles allessssquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:37 schreef schede-gnoom. het volgende:
kutmichhas, ik wilde er al een opmerking over maken
Huilie allessss alles allessssallessss alles allessssAllessss alles allessssallessss alles allessssquote:
Nee, dit is pas de eerste keer sinds de release dat ik het zie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat klopt. Als je hem op de PS3 speelt krijg je die melding altijd inderdaad.
Als het je stoort, wordt het tijd dat je een Xbox360 gaat kopen
Je liegt!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:45 schreef Snever het volgende:
[..]
Nee, dit is pas de eerste keer sinds de release dat ik het zie.
Leugens allessss alles alles allessssallessss alles allessssAllessss alles alles allessssallessss allessss alles allessssquote:
ajaxquote:Op woensdag 24 november 2010 00:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Michhas jonge waarom heb je me niet toegevoegd
Is Stufi al gestort want dan kan ik weer zuipen van het weekendquote:Op woensdag 24 november 2010 11:58 schreef schede-gnoom. het volgende:
waarom krijg ik ineens uitwonende stufi terwijl ik het niet eens aangevraagd heb ofzo?
jaquote:Op woensdag 24 november 2010 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is Stufi al gestort want dan kan ik weer zuipen van het weekend
Dat had ik je van tevoren kunnen vertellenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Even stoom afblazen. Geef je bijna ¤2000,- uit aan een Macbook Pro, loopt dat ding nog even vaak vast als menig PC met Windows
studentenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:47 schreef Fsmxi het volgende:
Gnoom (), 107 euro contributie?
Is dat een studievereniging of een studentenvereniging?
och, virgiel, het gaat niet zozeer om de activiteiten, maar het is gewoon geniaal daarquote:Op woensdag 24 november 2010 17:49 schreef Fsmxi het volgende:
Ik denk al, ik betaal voor mij studievereniging iets van 10 per jaar. Via daar zijn er genoeg activiteiten voor mij
Zondequote:Op woensdag 24 november 2010 17:52 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
och, virgiel, het gaat niet zozeer om de activiteiten, maar het is gewoon geniaal daar
op sommige feesten voel je je net een oermens
als beesten met gefrituurd eten gooien, met bier smijten, allesaan het einde van de avond staat er vaak een centimeter of 3 bier op de vloer
Nja, miskoop zou ik niet willen zeggen, want het is nog altijd beter dan de plastic prul die ik eerder heb gehad van Acer en Packard Bell, maar voor zo'n bedrag mag je verwachten dat 'ie op z'n minst niet vastloopt.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat had ik je van tevoren kunnen vertellenHet woord miskoop is hier een understatement
Was er laatst nog bij de vakken dixo, best gelachen alhoewel ik straalbezopen aankwamquote:Op woensdag 24 november 2010 17:52 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
och, virgiel, het gaat niet zozeer om de activiteiten, maar het is gewoon geniaal daar
op sommige feesten voel je je net een oermens
als beesten met gefrituurd eten gooien, met bier smijten, allesaan het einde van de avond staat er vaak een centimeter of 3 bier op de vloer
je had sowieso beter kunnen wachten, op heel veel universiteiten loopt tegenwoordig een laptop programma, kan je heel "goedkoop" aan een zwaar goeie laptop komenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nja, miskoop zou ik niet willen zeggen, want het is nog altijd beter dan de plastic prul die ik eerder heb gehad van Acer en Packard Bell, maar voor zo'n bedrag mag je verwachten dat 'ie op z'n minst niet vastloopt.
was je daar echt?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Was er laatst nog bij de vakken dixo, best gelachen alhoewel ik straalbezopen aankwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |