Yes, het is weer zoverquote:Op zondag 28 november 2010 09:07 schreef Michhas het volgende:
Mijn vriendinvond het nodig om me wakker te maken om naar woningen voor ons te kijkendus nu zit zij naar woningen te kijken en ik te Fok!ken
Jij moet weer werken?
Al 2 jaar als receptionist! Ik hou ze in de gaten en pluk ze weer van de snelweg af als ze weglopenquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 09:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yes, het is weer zoverBejaarden pesten
![]()
Hoe lang zijn jullie samen dat jullie willen gaan samenwonen?
Ok, bent er vroeg bij danquote:Op zondag 28 november 2010 09:28 schreef Michhas het volgende:
[..]Haha
!
Eeeuhm iets meer dan anderhalf jaar denk ik
Valt mee, woon al vijf jaar op mezelf, en zijwil nu uit huis ( ook al is ze twee jaar ouder dan ikquote:
Ja, dat is wel zo natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2010 09:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Valt mee, woon al vijf jaar op mezelf, en zijwil nu uit huis ( ook al is ze twee jaar ouder dan ik), dus wel een logische stap toch
Ja op mijn 16e ben ik naar Arnhem gegaanquote:Op zondag 28 november 2010 13:46 schreef schede-gnoom. het volgende:
michhas jij woonde op je 16e al op jezelf?
en no offence, maar samenwonen met je vriendin op je 21e? moet je helemaal zelf weten natuurlijk maar zou echt niks voor mij zijn
laat mij maar lekker een paar jaartjes nog in het rond scharrelen
Je moet natuurlijk ook wel de keiharde doekoes hebben om je sma te onderhouden biatch!quote:Op zondag 28 november 2010 14:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja op mijn 16e ben ik naar Arnhem gegaan
Haha nee, maar je moet het ook in perspectief zien he, ik woon nu 5 jaar op mezelf, dus voor mij is 21 nog niet eens zo heel vroeg om samen te gaan wonen. Plus mijn vriendin is 23, dus voor haar valt het ook wel mee.
Maar we gaan nog niet samenwonen hoorde plannen zijn er, eerst rustig een beetje rondkijken, shit op orde brengen, en misschien zomer volgend jaar dat we dan echt kunnen gaan verhuizen
Fuck dat, ik ga helemaal niemand onderhoudenquote:Op zondag 28 november 2010 14:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook wel de keiharde doekoes hebben om je sma te onderhouden biatch!
Emancipatiequote:Op zondag 28 november 2010 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck dat, ik ga helemaal niemand onderhoudenZij gaat sowieso ook werken voor haar geld, ik ga niet alles in mijn eentje doen
maar het was wel baas. plus die enemy's zijn net zombies zo domquote:Op zondag 28 november 2010 18:13 schreef Michhas het volgende:
Ik heb net met Bozz en Stoompie MW2 gedaan
Eerste potje met Bozz gelijk 24-11 gespeeldWat een bazengame.
Konden trouwens alleen maar severs met lag vinden, en bijna iedereen waar tegen we speelden waren dikke noobs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |