Je moeder.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja weet je, dat jullie nou allemaal geweldige perfecte ouders hebben is allemaal heel leuk voor jullie, maar niet iedereen heeft die luxe, en kunnen jullie nou alsjeblieft allemaal ophouden met die opmerkingen over mijn ouders anders kunnen jullie allemaal opkankeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om de sfeer even ten goede te houdenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja weet je, dat jullie nou allemaal geweldige perfecte ouders hebben is allemaal heel leuk voor jullie, maar niet iedereen heeft die luxe, en kunnen jullie nou alsjeblieft allemaal ophouden met die opmerkingen over mijn ouders anders kunnen jullie allemaal opkankeren
Ik heb al 5 jaar niks meer te maken met mijn ouders op dat gebiedquote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
Bleh trance, neem dit dan:quote:Op donderdag 2 december 2010 17:14 schreef Tauchmeister het volgende:
En speciaal voor Rossdale wat 'koekoek boem boem'-muziek:
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:14 schreef Tauchmeister het volgende:
En speciaal voor Rossdale wat 'koekoek boem boem'-muziek:
Weer even m'n subwoofer stofvrij gemaaktquote:
Die clip is geniaalquote:
Dat muziekjequote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je moeder.zeikbuien noemt ie het, gast, je hebt geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
Kijk maar uit dat je ouders dit niet lezen..quote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
Die is oooooud, die heb ik begin dit jaar ofzo nog eens gesubmit naar de weblogquote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef vulva-kobold. het volgende:
met de groeten van de EXA SC 2010
Vrijdag zo vroeg posten, werk je ofzo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die is oooooud, die heb ik begin dit jaar ofzo nog eens gesubmit naar de weblog
Duidelijk, maar ik kan tenminste zondagochtend lekker in mijn bed blijven ronkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vrijdag zo vroeg posten, werk je ofzo.
The horrorquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Duidelijk, maar ik kan tenminste zondagochtend lekker in mijn bed blijven ronken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Duidelijk, maar ik kan tenminste zondagochtend lekker in mijn bed blijven ronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |