Picsquote:Op maandag 29 november 2010 13:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En wat voor, hippe dure kwaliteitsshizzle!
Hij is mooiquote:Op maandag 29 november 2010 13:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
http://www.superdry.com/m(...)/brad-leather-jacket
Ja geniaal tochquote:Op maandag 29 november 2010 13:36 schreef PierreTT het volgende:
Dank u
Wat een topic is dit trouwens ook geworden he
quote:Op maandag 29 november 2010 13:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
http://www.superdry.com/m(...)/brad-leather-jacket
Zo'n mooi vuilniszakkenjassie vind ik inderdaad ook wel wat voor Pierrequote:Op maandag 29 november 2010 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet voor zoiets gegaan Pierre
Laatst was het kermis in mijn hometownquote:Op maandag 29 november 2010 13:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zo'n mooi vuilniszakkenjassie vind ik inderdaad ook wel wat voor Pierre
quote:Op maandag 29 november 2010 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatst was het kermis in mijn hometown![]()
Zie ik een mocro lopen met zo'n soort bodywarmer maar hij had overal van die lelijke kut knuffels ingeduwd die hij had gewonnen. Zag er daadwerkelijk niet uit
En die krengen zijn nog moeilijk duur ook nogquote:Op maandag 29 november 2010 14:04 schreef Michhas het volgende:
[..]![]()
![]()
Eerlijk, no disrespect voor iemand hier die ze draagt, maar wie gaat er in godsnaam met zo'n ontplofte, volgepropte vuilniszak rondlopenDat plaatje hierboven, die kleurtjes ook
Lelijke Italiaanse vlaggenprintjes erop, terwijl die jas serieus NIKS met Italië te maken heeft
Nee, die kon ik niet betalenquote:Op maandag 29 november 2010 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet voor zoiets gegaan Pierre
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Ken je die dude van dat stone island filmpje?quote:Op maandag 29 november 2010 14:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Echte bazen hebben zo'n jas.
Stone island, brada.
Hahaha, wat een gast.quote:Op maandag 29 november 2010 14:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ken je die dude van dat stone island filmpje?
Die gast ken ik
Wat moet er nog over MW2 gezegd worden?quote:Op maandag 29 november 2010 14:39 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Hebben we het nou over jassen of over MW2?
Jassen, duidelijkquote:Op maandag 29 november 2010 14:39 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Hebben we het nou over jassen of over MW2?
Miss een kleine FOK! game?quote:Op maandag 29 november 2010 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet er nog over MW2 gezegd worden?
Van de week nog even MW2 gespeeld maar zo boeiend vind ik het niet meer. Commando, OMA/DC, UMPquote:
Je bent hier welkom mijn zoonquote:Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Ah, voor MW2 maar een nieuw topicje aanmaken dan?
Ja toch?quote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef Kn0x het volgende:
Wat een heerlijk topic is dit gewordenIk dacht dat ik in de SC zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |