quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:58 schreef planethugo het volgende:
hij is al vanaf het begin gek op sarah en daar werd ook elke aflevering, op welke manier dan ook, uitgebreid op terug gekomen, en ja dat werd na de 500ste keer echt vervelend.
Falsequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:45 schreef planethugo het volgende:
Normaal converseren....
met jou valt gelukkig goed een gesprek te voeren. Ik zeg dat chuck al vanaf het begin sarah aan de haak probeert te slaan
True.quote:(hij is al vanaf het begin gek op 'r)
Vier simpele alineas, in 2 minuten getiept. Goh, wat ben ik moe.quote:en jij gaat meteen alle registers naspitten om te bewijzen dat chuck, volgens jou, pas 2x een echte poging gedaan heeft met een verhaal van 2 A4'tjes.
False (objectief) en false (toegegeven, subjectief)quote:vermoeiende en overbodige discussie
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:11 schreef Mirel het volgende:
Discussies over Chuck is sowieso tijdverspilling, want het is eigenlijk best een matige serie.
pas op, dalijk krijg je reacties met pagina's lange onderbouwingen dat het eigenlijk de beste serie ooit isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:11 schreef Mirel het volgende:
Discussies over Chuck is sowieso tijdverspilling, want het is eigenlijk best een matige serie.
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:00 schreef tvfan42 het volgende:
Op andere forums kom ik gelukkig wel Chuck-fans tegen die net als ik geinteresseerd zijn in wat filosofische, fundamentele, analytische en abstracte discussies over het verhaal en de personages (inclusief argumenten) en niet slechts in platitudes uitwisselen.
Pagina's lang?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
pas op, dalijk krijg je reacties met pagina's lange onderbouwingen dat het eigenlijk de beste serie ooit is
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel leuk!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:11 schreef Mirel het volgende:
Ach ja, het commentaar van personen met de attention span ter lengte van een sms-berichtje en de armoede zich alleen met afbraak en emoticons te kunnen uiten, daar wordt een mens door geboeid en wijzer van..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:47 schreef planethugo het volgende:
pas op, dalijk krijg je reacties met pagina's lange onderbouwingen dat het eigenlijk de beste serie ooit is
Serieus en Fok!, dat blijft een lastige combinatie.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef Wriggles het volgende:
Je neemt 't allemaal veel te serieus geloof ik, tvfan42.
Op andere forums kom ik gelukkig wel Chuck-fans tegen die net als ik geinteresseerd zijn in wat filosofische, fundamentele, analytische en abstracte discussies over het verhaal en de personages (inclusief argumenten) en niet slechts in platitudes uitwisselen.
Tot ziensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:02 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Ach ja, het commentaar van personen met de attention span ter lengte van een sms-berichtje en de armoede zich alleen met afbraak en emoticons te kunnen uiten, daar wordt een mens door geboeid en wijzer van..
(tvfan42 gelooft het fok forum nu wel, hier heb ik niets te zoeken. Is mijn tijd te kostbaar voor. Veel plezier verder hier)
Zelfs de schrijvers van Chuck denken daar niet over na, kom op zegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:00 schreef tvfan42 het volgende:
Bye bye (tvfan42 out)
Sons of Anarchy (USA)quote:Op zondag 16 januari 2011 21:06 schreef Mirel het volgende:
tvfan, en enthousiasme kan je beter richten op andere series ipv Chuck.
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:47 schreef epicbeardman het volgende:
Stiekem komt tvfan42 hier nog straks wel elke week, om te lezen wat wij er van vinden hoor
En indien iemand te ver gaat, grijpt hij in!
Doe eens niet. Big Bang kwam altijd op dinsdag eerst en iedere keer een post over Big Bang lezen op dinsdag is irritantquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:46 schreef JDx het volgende:
Wow, het is weer zo ver deze week, Big Bang, Chuck en COMMUNITY!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |