POL-itocologie UvAquote:Op maandag 22 november 2010 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een column is niet de meest eenvoudige journalistieke discipline, maar dat maakt het juist zo leukPersoonlijk beleef ik enorm veel plezier aan het schrijven van politieke analyses. Als ik de kans zie dan doe ik dat dan ook (voor mn werk).
Wat voor opleiding doe je eigenlijk?
Alfquote:
Was dat jaren '80?quote:
quote:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ire-basis-texas.htmlquote:Een familielid van de in Jordanië geboren verdachte
Hoe kon ik Alf nu over het hoofd zienquote:Op maandag 22 november 2010 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alf
Die alien met die croissant-neus
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat hadden we nog meer voor series??
Uhh...
Airwolf, Family Ties, A-team..
haha we doen het al 1625 delen zonder dus of het nodig isquote:Op maandag 22 november 2010 23:18 schreef Zolcon het volgende:
Wanner komt er een mooie OP voor de SC..
Ik heb nog de banners voor de discussiereeksen
Ah, dat wist ik trouwens. Jaloersquote:
Sorry, niet zo ervaren in het openen van topics..quote:Op maandag 22 november 2010 23:18 schreef Zolcon het volgende:
In Europees verband dan graag.quote:Op maandag 22 november 2010 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
Even serieus, ik snap niet waar dat beklemmende negativisme vandaan komt over ''nationalisme''. Beetje nationalistisch zijn is helemaal niet erg.
quote:Op maandag 22 november 2010 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alf
Die alien met die croissant-neus
[ afbeelding ]
Die hadden we altijd wel.quote:Op maandag 22 november 2010 23:18 schreef Zolcon het volgende:
Owh ja, en hoe heette die hele jonge dokter ook alweer???quote:Op maandag 22 november 2010 23:19 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze Steve Urkel (family matters)
Journalistiek. En nu heb ik spijt dat ik ben gestopt met school. Had nog veel meer opleidingen willen doen. Maar ja, als je een baan krijgt aangeboden dan zeg je natuurlijk geen nee.quote:Op maandag 22 november 2010 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
KV wat voor educatie heb jij gevolgd?
Vreselijk.quote:
Die blonde?quote:Op maandag 22 november 2010 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja, en hoe heette die hele jonge dokter ook alweer???
Introliedje is ook zo heerlijkquote:Op maandag 22 november 2010 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
My name is Alf and I'm stuck on Earth
I can't get back to my place of birth
Was wel dezelfde tijd als Family Ties volgens mij.
Alf was iid wél jaren '80 (maar dat heb ik ook niet betwist)quote:Op maandag 22 november 2010 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
My name is Alf and I'm stuck on Earth
I can't get back to my place of birth
Was wel dezelfde tijd als Family Ties volgens mij.
Ja, Dougie McHugh ofzoiets??quote:
Ik heb het later nog eens dunnetjes overgedaan (helaas wel helemaal zelf betaald). Dus het kán. Al ligt dat met jouw baan soms wat moeilijker denk ik..quote:Op maandag 22 november 2010 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Journalistiek. En nu heb ik spijt dat ik ben gestopt met school. Had nog veel meer opleidingen willen doen. Maar ja, als je een baan krijgt aangeboden dan zeg je natuurlijk geen nee.
Die woonden boven toch?quote:Op maandag 22 november 2010 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
Deze wil ik jullie ook niet onthouden:
[ afbeelding ]
Nationalisme is een bepaalde stroming waarin de nadruk wordt gelegd op de eigen cultuur en identiteit (terecht of onterecht) en het afzetten tegen anderen. Het probleem daarmee is dat nationalisme vaak samen gaat met foutieve verbanden tussen eigen cultuur en ontwikkelingen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
Even serieus, ik snap niet waar dat beklemmende negativisme vandaan komt over ''nationalisme''. Beetje nationalistisch zijn is helemaal niet erg.
Ja zeg, staat me vaag iets van bij.. Bigfoot??quote:Op maandag 22 november 2010 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
Deze wil ik jullie ook niet onthouden:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op maandag 22 november 2010 23:23 schreef betyar het volgende:
hoogie Doogie Howser volgens mij zeker weten
Ik ben van mening dat uitstraling van belang isquote:Op maandag 22 november 2010 23:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha we doen het al 1625 delen zonder dus of het nodig is
Er zijn 1600+ topics volgezwetst. Ik denk dat elk onderwerp zo'n beetje wel voorbij is gekomen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het later nog eens dunnetjes overgedaan (helaas wel helemaal zelf betaald). Dus het kán. Al ligt dat met jouw baan soms wat moeilijker denk ik..
Hier hebben we het trouwens al eens over gehad volgens mij
Volgende keer mag jij weer! (ben niet zo technisch, maar het "werkt"wélquote:Op maandag 22 november 2010 23:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat uitstraling van belang isMooie OP kan geen kwaad toch (A)
Haha. Klopt, dat heb je reeds verteld. Maar ik ben niet van plan je voorbeeld te volgenquote:Op maandag 22 november 2010 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het later nog eens dunnetjes overgedaan (helaas wel helemaal zelf betaald). Dus het kán. Al ligt dat met jouw baan soms wat moeilijker denk ik..
Hier hebben we het trouwens al eens over gehad volgens mij
Het ligt niet aan jou :p er is gewoon geen degelijke OP in de wiki. Ik zal wel eens photoshop aanslingeren en die banners hergebruikenquote:Op maandag 22 november 2010 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgende keer mag jij weer! (ben niet zo technisch, maar het "werkt"wél)
Hou toch op met dat gehandjedruk met Amerika, dat verliezen we nog.quote:Op maandag 22 november 2010 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
De enig mogelijke manier willen we nog iets te vertellen willen hebben in de wereld.
Is dat zoiets als Barbapapa?quote:Op maandag 22 november 2010 23:26 schreef Zolcon het volgende:
wat een senioren hier zeg...
Pokemon seizoen 1
Dan moet je leven met die spijtquote:Op maandag 22 november 2010 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha. Klopt, dat heb je reeds verteld. Maar ik ben niet van plan je voorbeeld te volgen
Dat heb ik ook nog gevolgd. Eerste seizoen was het beste. Later ging het nergens meer over. Toen waren er plots drieduizend pokemonquote:Op maandag 22 november 2010 23:26 schreef Zolcon het volgende:
wat een senioren hier zeg...
Pokemon seizoen 1
quote:
Nah voor iets van die bron ga ik Met Het Oog Op Morgen niet onderbrekenquote:Op maandag 22 november 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hou toch op met dat gehandjedruk met Amerika, dat verliezen we nog.
Beter luister dit:
Ach, dat lukt wel. Zelfscholing is stiekem nog vele malen leukerquote:Op maandag 22 november 2010 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan moet je leven met die spijt
Barbapapa!! Berenboot! Fabeltjeskrant (later herhaald/aangepast)quote:
Volgens mij ben jij toch ouder dan ik dachtquote:Op maandag 22 november 2010 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Barbapapa!! Berenboot! Fabeltjeskrant (later herhaald/aangepast)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |