POL-itocologie UvAquote:Op maandag 22 november 2010 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een column is niet de meest eenvoudige journalistieke discipline, maar dat maakt het juist zo leukPersoonlijk beleef ik enorm veel plezier aan het schrijven van politieke analyses. Als ik de kans zie dan doe ik dat dan ook (voor mn werk).
Wat voor opleiding doe je eigenlijk?
Alfquote:
Was dat jaren '80?quote:
quote:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ire-basis-texas.htmlquote:Een familielid van de in Jordanië geboren verdachte
Hoe kon ik Alf nu over het hoofd zienquote:Op maandag 22 november 2010 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alf
Die alien met die croissant-neus
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat hadden we nog meer voor series??
Uhh...
Airwolf, Family Ties, A-team..
haha we doen het al 1625 delen zonder dus of het nodig isquote:Op maandag 22 november 2010 23:18 schreef Zolcon het volgende:
Wanner komt er een mooie OP voor de SC..
Ik heb nog de banners voor de discussiereeksen
Ah, dat wist ik trouwens. Jaloersquote:
Sorry, niet zo ervaren in het openen van topics..quote:Op maandag 22 november 2010 23:18 schreef Zolcon het volgende:
In Europees verband dan graag.quote:Op maandag 22 november 2010 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
Even serieus, ik snap niet waar dat beklemmende negativisme vandaan komt over ''nationalisme''. Beetje nationalistisch zijn is helemaal niet erg.
quote:Op maandag 22 november 2010 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alf
Die alien met die croissant-neus
[ afbeelding ]
Die hadden we altijd wel.quote:Op maandag 22 november 2010 23:18 schreef Zolcon het volgende:
Owh ja, en hoe heette die hele jonge dokter ook alweer???quote:Op maandag 22 november 2010 23:19 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze Steve Urkel (family matters)
Journalistiek. En nu heb ik spijt dat ik ben gestopt met school. Had nog veel meer opleidingen willen doen. Maar ja, als je een baan krijgt aangeboden dan zeg je natuurlijk geen nee.quote:Op maandag 22 november 2010 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
KV wat voor educatie heb jij gevolgd?
Vreselijk.quote:
Die blonde?quote:Op maandag 22 november 2010 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja, en hoe heette die hele jonge dokter ook alweer???
Introliedje is ook zo heerlijkquote:Op maandag 22 november 2010 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
My name is Alf and I'm stuck on Earth
I can't get back to my place of birth
Was wel dezelfde tijd als Family Ties volgens mij.
Alf was iid wél jaren '80 (maar dat heb ik ook niet betwist)quote:Op maandag 22 november 2010 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
My name is Alf and I'm stuck on Earth
I can't get back to my place of birth
Was wel dezelfde tijd als Family Ties volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |