Dan doe je toch iets fout. Ik probeerde ook altijd mooie woorden te leggen, en toch won ik altijd. Of je zus en moeder zijn gewoon van een hoog niveau dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 21 november 2010 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag Scrabble gespeeld met moeder en zus. Ik win nooit omdat ik voor de mooiste woorden ga, niet de meeste punten.
Soppen op die leeftijd alquote:Op zondag 21 november 2010 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Na dat versje gingen heel veel kinderen kwijlen en soppen op de kleuterschool. Weet ik nog.
Ik ben bij veel spellen een enorm gehate tegenstander, maar bij Scrabble heb ik die drive niet. Ik werd nog wel 2e. M'n moeder legde op het einde al haar stenen in een keer aan in een woord, kreeg nog 3x woordwaarde mee. 92 punten. Wat moet je dan.quote:Op zondag 21 november 2010 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout. Ik probeerde ook altijd mooie woorden te leggen, en toch won ik altijd. Of je zus en moeder zijn gewoon van een hoog niveau dat kan natuurlijk ook.
Pavlovquote:Op zondag 21 november 2010 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Na dat versje gingen heel veel kinderen kwijlen en soppen op de kleuterschool. Weet ik nog.
Ik niet.quote:
Nee, dan ben je kansloos inderdaadquote:Op zondag 21 november 2010 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben bij veel spellen een enorm gehate tegenstander, maar bij Scrabble heb ik die drive niet. Ik werd nog wel 2e. M'n moeder legde op het einde al haar stenen in een keer aan in een woord, kreeg nog 3x woordwaarde mee. 92 punten. Wat moet je dan.
Ik ook, heb ik meestal weinig keus, he. Afspraak tussen huisgenote en ik. Ik kook eerst (zo rond 16.45) en daarna mag zij..quote:
BARTJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Hoi.quote:
Hoiquote:
had je die ban van porsge1 gezienquote:
Ja?quote:Op zondag 21 november 2010 18:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
BARTJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Haha jaquote:
Je weet wat je kan he?quote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van dit pareltje.
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:
Maar jij zei, je weet wat jij kan. Dus dan is het blijkbaar voor mij ook een weet.quote:Op zondag 21 november 2010 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
Als je het maar snapt.quote:Op zondag 21 november 2010 18:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar jij zei, je weet wat jij kan. Dus dan is het blijkbaar voor mij ook een weet.
quote:
Jij kent de statusquote:
Schatjepatatjequote:
quote:
Een aansteker.quote:Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef Gridlok het volgende:
Potjandorie kijk eens wat ik vind in mijn laptop
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 november 2010 19:05 schreef Gridlok het volgende:
Potjandorie kijk eens wat ik vind in mijn laptop
[ afbeelding ]
Ja, de laatste tijd ben ik weer wat vrolijker aan het worden gelukkig.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 19:08 schreef Laysa het volgende:
Is dat een dooie hamster![]()
Zo ja....Ach gossie
Picsquote:
Goed zo....en vasthouden hoorquote:Op zondag 21 november 2010 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de laatste tijd ben ik weer wat vrolijker aan het worden gelukkig.
okquote:Op zondag 21 november 2010 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
Hallo allemaal
Ik wilde even zeggen dat Goratj en ik jullie allemaal in de maling hebben genomen
Het Fok Maffiaspel #50- Met ene uiterste inspanning om dorp te redden!
Ik snap er niks van.quote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
ow en ik heb niemand van jullie vermoordIk heb nog geen eens een moord gepleegd
nee je leeft en hebt gewonnenquote:Op zondag 21 november 2010 19:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.Ben ik nu dood of wat?
wat?? Meet??? waar???quote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef Gridlok het volgende:
Dus waar is die volgende meet, kom ik even sociaal doen.
Dat wist ik ondertussen al doos, maar wacht maarquote:Op zondag 21 november 2010 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
Hallo allemaal
Ik wilde even zeggen dat Goratj en ik jullie allemaal in de maling hebben genomen
Het Fok Maffiaspel #50- Met ene uiterste inspanning om dorp te redden!
quote:Op zondag 21 november 2010 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wist ik ondertussen al doos, maar wacht maar
quote:
Heb ik nou gewonnen of verloren?quote:Op zondag 21 november 2010 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee je leeft en hebt gewonnen
hij was toch dorp? en heeft dan toch verlorenquote:Op zondag 21 november 2010 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee je leeft en hebt gewonnen
Ik geef geen ene neuk.quote:Op zondag 21 november 2010 19:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hij was toch dorp? en heeft dan toch verloren
Na mijn dood gisteren jaquote:
Ik wil het niet eens snappen, dan moet ik moeite doen.quote:Op zondag 21 november 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
Ik krijg dat maffiaspel maar niet gesnapt.
Maar je doet wel mee?quote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens snappen, dan moet ik moeite doen.
Ik doe mijn best, al wil ik overdag nog wat actiever worden, dat wil nog niet lukken..quote:
Werk je eigenlijkquote:Op zondag 21 november 2010 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, al wil ik overdag nog wat actiever worden, dat wil nog niet lukken..
Ik doe 3 ochtenden in de week vrijwilligers werk (beetje administratief). Ik had "de pech" al werkloos te zijn toen ik depressief werd.quote:
Ah, okayquote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe 3 ochtenden in de week vrijwilligers werk (beetje administratief). Ik had "de pech" al werkloos te zijn toen ik depressief werd.
Dus geen betaalde baan voor mij.
Ja.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 19:38 schreef PatriQue89 het volgende:
YEAH,
fc groningen 2-0 gewonnen van feyenoord
quote:
quote:
Ach ja, de kans wordt met de week groter dat ze daadwerkelijk nacompetitie gaan spelen, maar ik denk wel dat Feyenoord gewoon boven de streep gaat eindigen hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 19:42 schreef borisz het volgende:
Feyenoord kan in de nacompetitie weer 2x extra de kuip vullen. Levert weer een hoop euro's op.
Denk ik eigenlijk niet, met zo'n elftal.quote:Op zondag 21 november 2010 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja, de kans wordt met de week groter dat ze daadwerkelijk nacompetitie gaan spelen, maar ik denk wel dat Feyenoord gewoon boven de streep gaat eindigen hoor.
Okee, het is een slecht elftal, dat heb ik zelf kunnen zien 24 oktober, maar toch zie ik ze het gewoon redden hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Denk ik eigenlijk niet, met zo'n elftal.
Kiss my a...quote:
Achilleshiel, Appendix, Alvleesklier..quote:
apenkooiquote:Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Achilleshiel, Appendix, Alvleesklier..
quote:
Ga dan in een kist liggen ipv hier postenquote:
Aaah. Gauw gaan slapen dan maar?quote:Op zondag 21 november 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben sinds gistermiddag 14u wakker. Leuke dingen na een nachtdienst.
quote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga dan in een kist liggen ipv hier posten
Daar heb je een punt ja. Wij houden je wel wakker!quote:Op zondag 21 november 2010 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Straks, anders ben ik zo om 05u al weer wakker.
Nou, dat blijkt.quote:Op zondag 21 november 2010 20:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar heb je een punt ja. Wij houden je wel wakker!
Of aan het bijkomen van een weekend stappen.quote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zondagavond dip. Moe van de preek van de dominee denk ik.
Daar zijn we te nerdy voor, weet ik uit ervaring.quote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of aan het bijkomen van een weekend stappen.
En ik ben te jong en te lam.quote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar zijn we te nerdy voor, weet ik uit ervaring.
Leuk en lang, eerste visite kwam om 14:00, laatste vertrok na 2:00.....quote:Op zondag 21 november 2010 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee! Hoe was je verjaardag nog geweest?
Zeker lang ja. Maar wel gezellig.quote:Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leuk en lang, eerste visite kwam om 14:00, laatste vertrok na 2:00.....
Gisteren veeeeeeel te laat gaan slapenquote:
Ik ookquote:
Tot straks!quote:Op zondag 21 november 2010 20:40 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga nog ff koffie drinken en een overgebleven gebakje eten. Tot straks!!!
Niks op tv, geen zin om te lezen, ik luister maar muziek nuquote:Op zondag 21 november 2010 20:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier nog eentje. Moeder is weg, vader is douchen en broer speelt boven gitaar.
Ga wat leuks doen!quote:
Wat luister je?quote:Op zondag 21 november 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks op tv, geen zin om te lezen, ik luister maar muziek nu
Tip: zo smerig mogelijk spelen!quote:Op zondag 21 november 2010 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga zo eens Boonanza spelen, omdat ik dat ooit wil winnen.
Ik weet verder niets, nogal een simpel spelletjequote:
Misschien denk ik dan te moeilijk.quote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik weet verder niets, nogal een simpel spelletje
Tegenwoordig zingen ze vooral omdat het moet, de meesten hebben hun mond al vol met het zingenquote:Op zondag 21 november 2010 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
316232.quote:Op zondag 21 november 2010 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Weten jullie je user-ID uit je hoofd? Of zelfs nog meer?
Alleen die van m'n vorige. En die van Danny en Arcee.quote:Op zondag 21 november 2010 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
202014!quote:Op zondag 21 november 2010 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Of je speelt te aardigquote:Op zondag 21 november 2010 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien denk ik dan te moeilijk.
Thanks.quote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij vroeg niet of je het wou zeggen.
Doe ik toch.quote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij vroeg niet of je het wou zeggen.
Ik weet 'm uit mijn hoofd.. maar ik heb dan ook niet de moeilijkstequote:Op zondag 21 november 2010 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat dusquote:
Hoinnnnquote:
Hoe?quote:Op zondag 21 november 2010 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je me entertaint gaat dat niet gebeuren.
dubbelvoordeelquote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Vrouwens kunnen altijd dansen, net als negers.
Ik kan alleen slowen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Vrouwens kunnen altijd dansen, net als negers.
Hoi Symphiequote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben blij dat het morgen maandag is
Dat hoor je ook niet vaak.quote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Nou kijk mij springenquote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Echt he?quote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik spring met je mee
Het wordt tijd dat het vakantie wordt
Yup... vakantie!quote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik spring met je mee
Het wordt tijd dat het vakantie wordt
Gaat al snel genoegquote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef Rauzer het volgende:
Nog maar vier weken en dan is het al vakantie!
Maar dat betekent ook weer dat ik over drie weken SE's heb.quote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef Rauzer het volgende:
Welk niveau/vakken?quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dat betekent ook weer dat ik over drie weken SE's heb.
Als ik het niet vergeet, dadelijk even luisteren.. Toevallig draai ik nu ook Pearl van Joplinquote:
Mooi eerbetoon vind ik hetquote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet, dadelijk even luisteren.. Toevallig draai ik nu ook Pearl van Joplin
Oefquote:
Ben je stiekem toch al niet meerquote:Op zondag 21 november 2010 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... dan ben ik geen tiener meer
OKee, Ik heb van Janis (voorlopig) alleen Pearl en die vind ik echt lekker. VOoral Cry Baby kan ik echt van genieten... Natuurlijk ook van Bobby mcGee, maar van eerstgenoemde krijg ik gewoon echt bijna kippenvel, en dat krijg ik niet snel.,quote:
Ik wil kerst. Ik ben niet zo'n kerstliefhebber per se maar dit jaar gaat het leuk wordenquote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef Rauzer het volgende:
picsquote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik wil kerst. Ik ben niet zo'n kerstliefhebber per se maar dit jaar gaat het leuk worden
het is echt heerlijke muziekquote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, Ik heb van Janis (voorlopig) alleen Pearl en die vind ik echt lekker. VOoral Cry Baby kan ik echt van genieten... Natuurlijk ook van Bobby mcGee, maar van eerstgenoemde krijg ik gewoon echt bijna kippenvel, en dat krijg ik niet snel.,
Cry Babyquote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, Ik heb van Janis (voorlopig) alleen Pearl en die vind ik echt lekker. VOoral Cry Baby kan ik echt van genieten... Natuurlijk ook van Bobby mcGee, maar van eerstgenoemde krijg ik gewoon echt bijna kippenvel, en dat krijg ik niet snel.,
Allichtquote:
Deze kerst wordt voor mij ook geniaalquote:
Ja, mooie tijdquote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker knus onder de kerstboom, kerstkransje erbij, dennennaalden in je neus. Heerlijk.
Wat gaat jouw kerst geniaal maken dan?quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Deze kerst wordt voor mij ook geniaal, en ja ook pics
quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Haha, het was me al eerder gevraagd ja.quote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat je het al eerder had gezegd... maar staat genoteerd
Ja, staat ook een live versie van op deze cd...quote:
Ik van 22 dec tot 29 dec in New York te vinden. Daar wordt altijd heel uitbundig kerst gevierd volgens mijquote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef Avey het volgende:
[..]
Wat gaat jouw kerst geniaal maken dan?
Ze krijst zo lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, staat ook een live versie van op deze cd...
Damn ik ben gewoon 14 jaar en 2 maanden precies ouder..quote:
Ok.quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voel je je oud nu?quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Damn ik ben gewoon 14 jaar en 2 maanden precies ouder..
Ze yellen synchroon!quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker.. Ik heb het volgens mij aleerder gepost hier, maar ik draai deze cd echt te weinigquote:
Hoe tofquote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik van 22 dec tot 29 dec in New York te vinden. Daar wordt altijd heel uitbundig kerst gevierd volgens mij
Neu valt mee. ik schrik soms welals ik nadenk damn ik ben al bijna 30, Zeker omdat ik nog geen eigen woning heb en ook nog geen vaste betaalde baan. Maar dat komt nog wel goed. er zijn onvoorziene omstandigheden die het hebben belet. Maar ik heb wel vertrouwen dat dat over 5-10 jaar wel weer anders is.quote:
Ook coolquote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Hoe tof
Ik zal diezelfde tijd spenderen aan het meer van Geneve
Je bent nog geen dertig joh! Je hebt nog zestig jaar om een eigen huis en al die dingen te hebben.quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neu valt mee. ik schrik soms welals ik nadenk damn ik ben al bijna 30, Zeker omdat ik nog geen eigen woning heb en ook nog geen vaste betaalde baan. Maar dat komt nog wel goed. er zijn onvoorziene omstandigheden die het hebben belet. Maar ik heb wel vertrouwen dat dat over 5-10 jaar wel weer anders is.
Nicequote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Hoe tof
Ik zal diezelfde tijd spenderen aan het meer van Geneve
Wil je ruilen?quote:
wat een strafquote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik van 22 dec tot 29 dec in New York te vinden. Daar wordt altijd heel uitbundig kerst gevierd volgens mij
Ja dat is wel zo. Maar toch had ik 10 jaar geleden gehoopt wat verder te zijn dan dat ik nu ben. Maar ja mede door mijn geconstateerde autisme is het allemaal wat langzamer gegaan. Maar ik kan er wel mee leven hoor, alleen had ik gehoopt wat beter in mijn vel te zitten.. Maar ja ik heb nog alle tijd om daaraan te werkenquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent nog geen dertig joh! Je hebt nog zestig jaar om een eigen huis en al die dingen te hebben.
Neequote:
dat is wel een strafquote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga mee in het landingsgestel van het vliegtiuig!
ik wil het niet eens wetenquote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
denk je dat mijn videoblog een beetje goed is?
Omg![]()
Te breed voor het bericht, daar stond eigenlijk miauw maar dat zag je dus nietquote:
Kun je het niet verticaal doen?quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Te breed voor het bericht, daar stond eigenlijk miauw maar dat zag je dus niet
Op zich begrijpelijk, ik wil je ook niet met mijn schoonfamilie opzadelenquote:
Komt echt wel goed hoor. En als je leven precies zou zijn gelopen als je gehoopt/verwacht had had je een veel groter probleem, dan zou je in een saaie sleur terechtkomen. Nu heb je nog een doel!quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Maar toch had ik 10 jaar geleden gehoopt wat verder te zijn dan dat ik nu ben. Maar ja mede door mijn geconstateerde autisme is het allemaal wat langzamer gegaan. Maar ik kan er wel mee leven hoor, alleen had ik gehoopt wat beter in mijn vel te zitten.. Maar ja ik heb nog alle tijd om daaraan te werken
nou die user ken ik welquote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet... ook niet in de categorie 'ken je users'?
ja dat gaat helpen, en vergeet je wantjes nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is best koud denk ik. Ik denk dat ik maar een sjaal omdoe.
Ik heb geen wanten, nog wel zo'n unox mutsquote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat gaat helpen, en vergeet je wantjes niet
Je bent erg slim voor een 15 jarige weet je datquote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Komt echt wel goed hoor. En als je leven precies zou zijn gelopen als je gehoopt/verwacht had had je een veel groter probleem, dan zou je in een saaie sleur terechtkomen. Nu heb je nog een doel!
quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Te breed voor het bericht, daar stond eigenlijk miauw maar dat zag je dus niet
quote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Komt echt wel goed hoor. En als je leven precies zou zijn gelopen als je gehoopt/verwacht had had je een veel groter probleem, dan zou je in een saaie sleur terechtkomen. Nu heb je nog een doel!
dat is ze zekerquote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent erg slim voor een 15 jarige weet je dat
Oh dat gebeurt regelmatig geloof ikquote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan het nieuwsbericht ff niet meer terugvinden, maar een aantal jaren geleden had iemand een diepgevroren lijk in zijn achtertuin liggen.
Die was uit het landingsgestel gevallen
daar ga je het mee reddenquote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen wanten, nog wel zo'n unox muts
[ afbeelding ]
Zoneen.
Haha, dat zie ik als een enorm compliment.quote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent erg slim voor een 15 jarige weet je dat
Die had ik gekregen toen ik bij de C1000 werkte, omdat er nog over waren.quote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen wanten, nog wel zo'n unox muts
[ afbeelding ]
Zoneen.
Pics!quote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die had ik gekregen toen ik bij de C1000 werkte, omdat er nog over waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |