Ik kan alleen slowen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Vrouwens kunnen altijd dansen, net als negers.
Hoi Symphiequote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben blij dat het morgen maandag is
Dat hoor je ook niet vaak.quote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Nou kijk mij springenquote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Echt he?quote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik spring met je mee
Het wordt tijd dat het vakantie wordt
Yup... vakantie!quote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik spring met je mee
Het wordt tijd dat het vakantie wordt
Gaat al snel genoegquote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef Rauzer het volgende:
Nog maar vier weken en dan is het al vakantie!
Maar dat betekent ook weer dat ik over drie weken SE's heb.quote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef Rauzer het volgende:
Welk niveau/vakken?quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dat betekent ook weer dat ik over drie weken SE's heb.
Als ik het niet vergeet, dadelijk even luisteren.. Toevallig draai ik nu ook Pearl van Joplinquote:
Mooi eerbetoon vind ik hetquote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet, dadelijk even luisteren.. Toevallig draai ik nu ook Pearl van Joplin
Oefquote:
Ben je stiekem toch al niet meerquote:Op zondag 21 november 2010 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... dan ben ik geen tiener meer
OKee, Ik heb van Janis (voorlopig) alleen Pearl en die vind ik echt lekker. VOoral Cry Baby kan ik echt van genieten... Natuurlijk ook van Bobby mcGee, maar van eerstgenoemde krijg ik gewoon echt bijna kippenvel, en dat krijg ik niet snel.,quote:
Ik wil kerst. Ik ben niet zo'n kerstliefhebber per se maar dit jaar gaat het leuk wordenquote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef Rauzer het volgende:
picsquote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik wil kerst. Ik ben niet zo'n kerstliefhebber per se maar dit jaar gaat het leuk worden
het is echt heerlijke muziekquote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, Ik heb van Janis (voorlopig) alleen Pearl en die vind ik echt lekker. VOoral Cry Baby kan ik echt van genieten... Natuurlijk ook van Bobby mcGee, maar van eerstgenoemde krijg ik gewoon echt bijna kippenvel, en dat krijg ik niet snel.,
Cry Babyquote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, Ik heb van Janis (voorlopig) alleen Pearl en die vind ik echt lekker. VOoral Cry Baby kan ik echt van genieten... Natuurlijk ook van Bobby mcGee, maar van eerstgenoemde krijg ik gewoon echt bijna kippenvel, en dat krijg ik niet snel.,
Allichtquote:
Deze kerst wordt voor mij ook geniaalquote:
Ja, mooie tijdquote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker knus onder de kerstboom, kerstkransje erbij, dennennaalden in je neus. Heerlijk.
Wat gaat jouw kerst geniaal maken dan?quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Deze kerst wordt voor mij ook geniaal, en ja ook pics
quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]