Haha, het was me al eerder gevraagd ja.quote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat je het al eerder had gezegd... maar staat genoteerd
Ja, staat ook een live versie van op deze cd...quote:
Ik van 22 dec tot 29 dec in New York te vinden. Daar wordt altijd heel uitbundig kerst gevierd volgens mijquote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef Avey het volgende:
[..]
Wat gaat jouw kerst geniaal maken dan?
Ze krijst zo lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, staat ook een live versie van op deze cd...
Damn ik ben gewoon 14 jaar en 2 maanden precies ouder..quote:
Ok.quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voel je je oud nu?quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Damn ik ben gewoon 14 jaar en 2 maanden precies ouder..
Ze yellen synchroon!quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker.. Ik heb het volgens mij aleerder gepost hier, maar ik draai deze cd echt te weinigquote:
Hoe tofquote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik van 22 dec tot 29 dec in New York te vinden. Daar wordt altijd heel uitbundig kerst gevierd volgens mij
Neu valt mee. ik schrik soms welals ik nadenk damn ik ben al bijna 30, Zeker omdat ik nog geen eigen woning heb en ook nog geen vaste betaalde baan. Maar dat komt nog wel goed. er zijn onvoorziene omstandigheden die het hebben belet. Maar ik heb wel vertrouwen dat dat over 5-10 jaar wel weer anders is.quote:
Ook coolquote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Hoe tof
Ik zal diezelfde tijd spenderen aan het meer van Geneve
Je bent nog geen dertig joh! Je hebt nog zestig jaar om een eigen huis en al die dingen te hebben.quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neu valt mee. ik schrik soms welals ik nadenk damn ik ben al bijna 30, Zeker omdat ik nog geen eigen woning heb en ook nog geen vaste betaalde baan. Maar dat komt nog wel goed. er zijn onvoorziene omstandigheden die het hebben belet. Maar ik heb wel vertrouwen dat dat over 5-10 jaar wel weer anders is.
Nicequote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Hoe tof
Ik zal diezelfde tijd spenderen aan het meer van Geneve
Wil je ruilen?quote:
wat een strafquote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik van 22 dec tot 29 dec in New York te vinden. Daar wordt altijd heel uitbundig kerst gevierd volgens mij
Ja dat is wel zo. Maar toch had ik 10 jaar geleden gehoopt wat verder te zijn dan dat ik nu ben. Maar ja mede door mijn geconstateerde autisme is het allemaal wat langzamer gegaan. Maar ik kan er wel mee leven hoor, alleen had ik gehoopt wat beter in mijn vel te zitten.. Maar ja ik heb nog alle tijd om daaraan te werkenquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent nog geen dertig joh! Je hebt nog zestig jaar om een eigen huis en al die dingen te hebben.
Neequote:
dat is wel een strafquote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga mee in het landingsgestel van het vliegtiuig!
ik wil het niet eens wetenquote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
denk je dat mijn videoblog een beetje goed is?
Omg![]()
Te breed voor het bericht, daar stond eigenlijk miauw maar dat zag je dus nietquote:
Kun je het niet verticaal doen?quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Te breed voor het bericht, daar stond eigenlijk miauw maar dat zag je dus niet
Op zich begrijpelijk, ik wil je ook niet met mijn schoonfamilie opzadelenquote:
Komt echt wel goed hoor. En als je leven precies zou zijn gelopen als je gehoopt/verwacht had had je een veel groter probleem, dan zou je in een saaie sleur terechtkomen. Nu heb je nog een doel!quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Maar toch had ik 10 jaar geleden gehoopt wat verder te zijn dan dat ik nu ben. Maar ja mede door mijn geconstateerde autisme is het allemaal wat langzamer gegaan. Maar ik kan er wel mee leven hoor, alleen had ik gehoopt wat beter in mijn vel te zitten.. Maar ja ik heb nog alle tijd om daaraan te werken
nou die user ken ik welquote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet... ook niet in de categorie 'ken je users'?
ja dat gaat helpen, en vergeet je wantjes nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is best koud denk ik. Ik denk dat ik maar een sjaal omdoe.
Ik heb geen wanten, nog wel zo'n unox mutsquote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat gaat helpen, en vergeet je wantjes niet
Je bent erg slim voor een 15 jarige weet je datquote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Komt echt wel goed hoor. En als je leven precies zou zijn gelopen als je gehoopt/verwacht had had je een veel groter probleem, dan zou je in een saaie sleur terechtkomen. Nu heb je nog een doel!
quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Te breed voor het bericht, daar stond eigenlijk miauw maar dat zag je dus niet
quote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Komt echt wel goed hoor. En als je leven precies zou zijn gelopen als je gehoopt/verwacht had had je een veel groter probleem, dan zou je in een saaie sleur terechtkomen. Nu heb je nog een doel!
dat is ze zekerquote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent erg slim voor een 15 jarige weet je dat
Oh dat gebeurt regelmatig geloof ikquote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan het nieuwsbericht ff niet meer terugvinden, maar een aantal jaren geleden had iemand een diepgevroren lijk in zijn achtertuin liggen.
Die was uit het landingsgestel gevallen
daar ga je het mee reddenquote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen wanten, nog wel zo'n unox muts
[ afbeelding ]
Zoneen.
Haha, dat zie ik als een enorm compliment.quote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent erg slim voor een 15 jarige weet je dat
Die had ik gekregen toen ik bij de C1000 werkte, omdat er nog over waren.quote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen wanten, nog wel zo'n unox muts
[ afbeelding ]
Zoneen.
Pics!quote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die had ik gekregen toen ik bij de C1000 werkte, omdat er nog over waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |