abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88918779
ha ik ga een videoblog beginnen....nou ja...het duurt nog een paar weken voor dat ik aan de slag ga

-eerst moet ik een betere cam kopen
-dan ook een achtergrond zien te kopen die een beetje mooi is
-dan ook wat makeup vogelen ( drink ietsje teveel ha ha dat zie je heel erg aan mn gezicht )
-oja en w.s.s. draait een nieuwe betere webcam niet op xp dus dan moet ik vista ofzo regelen
-ook mijn microfoon is niet al te best
-en ook mn belichting is niet erg mooi op dit moment.... dus moet een studio lamp kopen...
-oja en ik drink de laatste tijd vaak rode wijn en die slaat nogal op mn tanden
-dus ik moet wat smokers tandpasta schuurmiddel kopen....

ik ben van plan eerst 10 shoots te maken in het engels over allerlei onderwerpen en ja dan mischien in het nederlands op een dag.....

dit is mn eerste video blogje over een suf onderwerp : gewoon om uit te proberen : over het draaien van een sjekkie....maar in de toekomst hoop ik op een kijkersaantal van ongeveer minimaal 3000 kijkers per week....

graag aub als je kritiek hebt niet al te zwaar ha ha ik wil nog de kerst halen zonder een dipje en oja als je iets aan te merken hebt dan mag dat ook natuurlijk

pi_88918902
Ben jij dat ? of gewoon iemand van youtube want je was toch jong of heb ik het fout...

Sorry ik kan het niet horen zin in de kamer. zie je alleen bewegen thats it..
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:19:32 #3
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_88919277
Briljant! _O_
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_88919336
geweldig *O*
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_88919562
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:12 schreef Confession het volgende:
Ben jij dat ? of gewoon iemand van youtube want je was toch jong of heb ik het fout...

Sorry ik kan het niet horen zin in de kamer. zie je alleen bewegen thats it..
ja op de webcam zie je vreselijke plooien en wallen in mn gezicht ....raar genoeg bij daglicht helemaal niet dus ja op die video zie ik er wel heel erg oud uit ineens....

geloof dat ik speciale lampen moet gaan kopen.....
pi_88919769
In de cam kijken zou ook leuk zijn ^O^
Zolang er was is, is er leven.
pi_88919808
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:24 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ja op de webcam zie je vreselijke plooien en wallen in mn gezicht ....raar genoeg bij daglicht helemaal niet dus ja op die video zie ik er wel heel erg oud uit ineens....

geloof dat ik speciale lampen moet gaan kopen.....
Dat valt wel mee hoor, ja dat licht maakt dat idd.. verder niet verkeerd hoor! dat krijg je gewoon in het donker ... maar nu wil ik het dus eigelijk zien maar gaat niet hi hi :')
pi_88919815
_O_ alleen is die achtergrond tune een beetje irri.
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:39:03 #9
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88920359
Helemaal super jongen.
pi_88920385
dandybleu, zodra je net zulke kwalitatieve content gaat publishen daar als

en

en

... dan ben ik gebookmarkt for life. _O_
pi_88920490
Zeer goeden blog en tips, ga zo door. _O_
Technisch gezien kan de kwaliteit natuurlijk nog beter, maar dat had je zo te zien zelf ook al door. :)
Gewoon een nieuwe webcam halen en meer filmpjes uploaden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_88920675
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:39 schreef Penisbaard het volgende:
Helemaal super jongen.
Geweldig topic _O-
pi_88920734
Je engels is echt bar en bar slecht ;(

En die achtergrond muziek is ook echt om te huilen ;(

Misschien kan je beter overwegen om een gewone blog te beginnen
pi_88921050
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:46 schreef Re.active het volgende:
Je engels is echt bar en bar slecht ;(

ik telefoneer elke dag met mensen uit ierland en die verstaan me prima....vragen me nooit om mezelf te herhalen
pi_88921300
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ik telefoneer elke dag met mensen uit ierland en die verstaan me prima....vragen me nooit om mezelf te herhalen
Ik zeg ook niet dat je niet te verstaan bent. Maar als je een goede vlogger wilt worden is een vlotte babbel wel nodig. Niemand zit te wachten op saaie video's met een hoop ge'euh... erin :)

Ik moest mij zelf inhouden om de video niet weg te klikken. Maar misschien ben ik niet je doelgroep. ;)
pi_88921721
Labels: Emma Watson. _O- .
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:01:52 #17
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_88921793
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 november 2010 22:00 schreef Stali het volgende:
Labels: Emma Watson. _O- .
hello i am edwin emanuel posse a musician from holland the nethrelands later i want to become emma watsons personal foot masseur hope u like this song bey bey
pi_88921858
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:54 schreef Re.active het volgende:

[..]

Maar misschien ben ik niet je doelgroep. ;)
ha ja ik hoop op een handjevol kijkers hey? geen (michealjackson)cijfers ha ha
pi_88922350
Precies. Doe het voor de mensen die wel interesse hebben in je content. Er zullen altijd meer mensen zijn die geen interesse hebben. Dat is bij alles zo. Alles. Way to go dit. _O_
pi_88922961
Prachtige video. _O_
pi_88923118
Mooi hoor, top!
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:26:19 #22
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88923266
Mijn schoonpa is producer en wil een project gaan opstarten over vloggers, ik heb je video naar hem doorgespeeld. Ouderwets top, jongen!
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:27:49 #23
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_88923347
Hou het alsjeblieft in het Nederlands, je Engelse uitspraak is echt niks.
pi_88923385
Crap as hell.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88923629
DandyBlue, ik vind dat je op de goede weg bent. Voordat jij een investering doet in al die nieuwe dingen waar je het over hebt in de OP, zou ik mij eerst af vragen of een verandering in de webcam (belichting) wel artistiek verantwoord is. Ik ben namelijk van mening dat jou manier van vloggen iets heel puurs heeft. Het blauwe licht, de openstaande kamerdeur waar je je gaat afvragen "wat zou daar achter zijn", dat je pc stoel een bank is, enz., dragen allemaal bij aan de sfeer van de video. Ik zou je daarom van harte aan raden om op de ingeslagen weg door gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')