ja op de webcam zie je vreselijke plooien en wallen in mn gezicht ....raar genoeg bij daglicht helemaal niet dus ja op die video zie ik er wel heel erg oud uit ineens....quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:12 schreef Confession het volgende:
Ben jij dat ? of gewoon iemand van youtube want je was toch jong of heb ik het fout...
Sorry ik kan het niet horen zin in de kamer. zie je alleen bewegen thats it..
Dat valt wel mee hoor, ja dat licht maakt dat idd.. verder niet verkeerd hoor! dat krijg je gewoon in het donker ... maar nu wil ik het dus eigelijk zien maar gaat niet hi hiquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:24 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja op de webcam zie je vreselijke plooien en wallen in mn gezicht ....raar genoeg bij daglicht helemaal niet dus ja op die video zie ik er wel heel erg oud uit ineens....
geloof dat ik speciale lampen moet gaan kopen.....
ik telefoneer elke dag met mensen uit ierland en die verstaan me prima....vragen me nooit om mezelf te herhalenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:46 schreef Re.active het volgende:
Je engels is echt bar en bar slecht![]()
Ik zeg ook niet dat je niet te verstaan bent. Maar als je een goede vlogger wilt worden is een vlotte babbel wel nodig. Niemand zit te wachten op saaie video's met een hoop ge'euh... erinquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ik telefoneer elke dag met mensen uit ierland en die verstaan me prima....vragen me nooit om mezelf te herhalen
hello i am edwin emanuel posse a musician from holland the nethrelands later i want to become emma watsons personal foot masseur hope u like this song bey beyquote:
ha ja ik hoop op een handjevol kijkers hey? geen (michealjackson)cijfers ha haquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:54 schreef Re.active het volgende:
[..]
Maar misschien ben ik niet je doelgroep.
euh nee gewoon helemaal niet dusquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef dandybleu het volgende:
ha ja ik ben niet overdreven knap ofzo : ja een beetje wel dus...
het flirten komt denk ik maar van één kant afquote:dus flirt vaak met de cashieres van de AH.....
Geef de camera maar de schuldquote:sinds een week die cam in huis ( tien euro ) en het eerste wat me gelijk opviel ( en tegenstond ) op de cam heb ik echt knalgrote wallen onder mn ogen ha zie er echt uit als een aloclist opeens
ha ha ik lach als laatste : ik kon laatst op tv en ik ben een ex foto model ( beetje aan de drank dat wel ha ha )quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:41 schreef Re.active het volgende:
[..]
euh nee gewoon helemaal niet dus
Laat maar hangen dandy, wij weten beter.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:44 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ha ik lach als laatste : ik kon laatst op tv en ik ben een ex foto model ( beetje aan de drank dat wel ha ha )
Je bent gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:41 schreef Re.active het volgende:
[..]
[..]
het flirten komt denk ik maar van één kant af
[..]
Geef de camera maar de schuld
Haters gaan haten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:41 schreef Re.active het volgende:
[..]
[..]
het flirten komt denk ik maar van één kant af
[..]
Geef de camera maar de schuld
Wat bedoel je eigenlijk met Youtube draait hem niet? Wil hij niet uploaden?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:17 schreef dandybleu het volgende:
ha ik had vandaag mn eerste nederlandse versie gemaakt : was wel een komisch vidootje ( en niet ovet tabak dit keer ha ha ) maar youtube die draait hem niet en daily motion ook niet dus....ha nu weet ik niet waarom want het was een heel normaal filmpje....beetje een teleurstelling dus.....
Dit gaat diep!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:24 schreef dandybleu het volgende:
ha nee ha ha ik dacht even dat mn video verboden was maar dat was niet zo : ze hadden het gewoon te druk
dit is hem dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |