euh nee gewoon helemaal niet dusquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef dandybleu het volgende:
ha ja ik ben niet overdreven knap ofzo : ja een beetje wel dus...
het flirten komt denk ik maar van één kant afquote:dus flirt vaak met de cashieres van de AH.....
Geef de camera maar de schuldquote:sinds een week die cam in huis ( tien euro ) en het eerste wat me gelijk opviel ( en tegenstond ) op de cam heb ik echt knalgrote wallen onder mn ogen ha zie er echt uit als een aloclist opeens
ha ha ik lach als laatste : ik kon laatst op tv en ik ben een ex foto model ( beetje aan de drank dat wel ha ha )quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:41 schreef Re.active het volgende:
[..]
euh nee gewoon helemaal niet dus
Laat maar hangen dandy, wij weten beter.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:44 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ha ik lach als laatste : ik kon laatst op tv en ik ben een ex foto model ( beetje aan de drank dat wel ha ha )
Je bent gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:41 schreef Re.active het volgende:
[..]
[..]
het flirten komt denk ik maar van één kant af
[..]
Geef de camera maar de schuld
Haters gaan haten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:41 schreef Re.active het volgende:
[..]
[..]
het flirten komt denk ik maar van één kant af
[..]
Geef de camera maar de schuld
Wat bedoel je eigenlijk met Youtube draait hem niet? Wil hij niet uploaden?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:17 schreef dandybleu het volgende:
ha ik had vandaag mn eerste nederlandse versie gemaakt : was wel een komisch vidootje ( en niet ovet tabak dit keer ha ha ) maar youtube die draait hem niet en daily motion ook niet dus....ha nu weet ik niet waarom want het was een heel normaal filmpje....beetje een teleurstelling dus.....
Dit gaat diep!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:24 schreef dandybleu het volgende:
ha nee ha ha ik dacht even dat mn video verboden was maar dat was niet zo : ze hadden het gewoon te druk
dit is hem dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |