De vaste lasten betalen. Dat heeft meestal wel mijn prioriteit.quote:Op zondag 21 november 2010 17:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat ga je als eerste doen van de 1159 euro?
Maar des te mooi voor De Graafschap.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:02 schreef Paul-89 het volgende:
Sneu voor Willem 2 en vooral voor die keeper.
En dan te bedenken dat de 2e keeper zowaar mogelijk nog slechter is.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Maar des te mooi voor De Graafschap.
Vond em best redelijk spelen eerste helft.. typische PSV helft.. zelf scoren, slapen bij goals tegen die helemaal niet nodig zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef FL_Freak het volgende:
Affelay laat zijn 'individuele kwaliteiten' weer eens zien
Ik doelde ook omdat de bal had moeten afgeven en niet weer voor eigen glorie gaan!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Vond em best redelijk spelen eerste helft.. typische PSV helft.. zelf scoren, slapen bij goals tegen die helemaal niet nodig zijn.
Huiliequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef FL_Freak het volgende:
NAC scoort en dan komen alle trollers hier ineens. FLikker op
Ruttenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Aha moeten scoren en dan Engelaar inbrengen voor Toivonen logisch!
slecht dat ie er niet afgehaald is, alleen die twee rode kaarten bij ajax dinsdag zag je nog duidelijker aankomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het met je vrouw?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Heerlijk dit, leuk voor Ajax en Twente. Ik voel een heerlijk en verfijnd gevoel, kan het niet helemaal plaatsen, maar het lijkt zich af te spelen rond de lever en wellicht de endeldarm.²
Uitermate goed. Onze dagelijkse koek en thee scene is geweest.quote:
Ik heb respect voor je vrouw.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uitermate goed. Onze dagelijkse koek en thee scene is geweest.²
Ik ook, ik vertel het haar bijna dagelijks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb respect voor je vrouw.
Jij bent toch een Marokkaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook, ik vertel het haar bijna dagelijks.²
Ja, klopt.quote:
Hep zij eigenlijk een hoofddoekquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook, ik vertel het haar bijna dagelijks.²
Mooi toch.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef Gramulanion het volgende:
Er kunnen dit weekeinde weer vijf ploegen binnen drie punten van elkaar komen.
Dan kan ik het niet helemaal plaatsen dat je zegt respect te hebben voor jouw schattige vrouw.quote:
Ik snap dat je wat geprikkeld bent deze avond.quote:
Doe 's vraag beantwoordenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Afellay zou als Barca materiaal toch nu moeten opstaan.²
Ja, uiteraard.quote:
Wel vijf keer inderdaad..quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Afellay zegt maar 3 keer hetzelfde.²
Ik vind het aandoenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Amoah, laat hem asjeblieft niet praten.²
En toch zegt hij helemaal niets.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Afellay zegt maar 3 keer hetzelfde.²
Bij mij niet, ik heb al kleren aan.quote:
Laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:52 schreef Smoofie het volgende:
Banshee, kun je niet eens een mooie foto van je (mooie?) Marokkaanse vrouw posten
Vind ik wat minderquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen.²
Geen klappers?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:43 schreef Paxcon het volgende:
Az - Heerenveen begint zo, met gratis sjaaltjes voor alle AZ supporters
Na de winter nog voor iedereen een gratis pet en ze hebben zeker de grootste josti-supporters. Klappertje, shawl en pet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:43 schreef Paxcon het volgende:
Az - Heerenveen begint zo, met gratis sjaaltjes voor alle AZ supporters
En maar 11 punten voor op Feyenoordquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:36 schreef Nood-kloon het volgende:
Kan ik weer geen klote mee....Staan we weer op 10 punten van PSV....
Groningen strijdt gewoon om de titelquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:46 schreef Lo-Fi het volgende:
Sowieso zal Groningen nog wel wat verder wegzakken de komende maanden. Ik denk eerder dat Heerenveen en Groningen uiteindelijk concurrenten zijn en dat Az er wel boven eindigt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Morgen weer de punten 3 op PSV en 0 op Twente.
Twente gaat punten verspelen, 2-1.
Ik niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik zie Ajax nog wel punten verspelen tegen Venlo
Ok, dat zie ik niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik zie Ajax nog wel punten verspelen tegen Venlo
Heb wel zo'n gevoel, dat Sulejmani zich morgen in de basis spelen > Sulejmani - El Ham - Suarez.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef Smoofie het volgende:
Punten verspelen tegen VVVSulejmani gaat scoren!!! En VVV en scoren
Suarez?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb wel zo'n gevoel, Sulejmani zich morgen in de basis spelen > Sulejmani - El Ham - Suarez.
Beter dan zijn broer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
Looool, wat heeft die vent veel kansen nodig... Pruts De Jong
De jong was vorig jaar wel goed. De Ajax De jong. En ajacied, volgens mij ben je vergeten dat Suarez 7 duels schorsing heeftquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:00 schreef Jojoortje het volgende:
http://forum.fok.nl/user/active/153459
[..]
Het is allebei niks?
Ik heb De Jong nooit goed gevonden. Luuk en Siem niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jong was vorig jaar wel goed. De Ajax De jong. En ajacied, volgens mij ben je vergeten dat Suarez 7 duels schorsing heeft. Sulejmani - Hamdaoui - ?
Ik denk vooruit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jong was vorig jaar wel goed. De Ajax De jong. En ajacied, volgens mij ben je vergeten dat Suarez 7 duels schorsing heeft. Sulejmani - Hamdaoui - ?
Siem was wel goed aan het eind van de competitie vorig jaar. Maar nu bakt ie er geen ene reet van.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb De Jong nooit goed gevonden. Luuk en Siem niet.
Mwah niks? Voor de Nederlandse competitie zijn dat gewoon prima spelers die zich ook nog wel verder zullen ontwikkelen. Onvoorstelbaar veel spelers op de Nederlandse velden die nooit hun niveau zullen benaderen.quote:
Nee ik vind het idd niksquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:02 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Mwah niks? Voor de Nederlandse competitie zijn dat gewoon prima spelers die zich ook nog wel verder zullen ontwikkelen. Onvoorstelbaar veel spelers op de Nederlandse velden die nooit hun niveau zullen benaderen.
Zeker Siem de Jong heeft dat vorig seizoen vaak genoeg laten zien bij Ajax.
Wat is jouw referentiekader dan?quote:
Mag, er zijn gelukkig meer mensen die mijn mening delen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet ik een brilletje voor je kopen?
Ja zoiets, maar dat is al veel meer dan de gemiddelde speler in de eredivisie. Luuk is ook pas 20.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Siem en Luuk zijn goed voor de Eredivisie, maar zullen het Nederlands Elftal niet halen, en in hogere competities de subtop net halen denk ik (op de bank), of anders bij Fulham ofzo.
Denk er wel aan dat Luuk pas 20 is, als die jongen zich doorontwikkelt kan ie ver komen lijkt me. Er bestaat geen betere kopper in Nederland.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Siem en Luuk zijn goed voor de Eredivisie, maar zullen het Nederlands Elftal niet halen, en in hogere competities de subtop net halen denk ik (op de bank), of anders bij Fulham ofzo.
Siem is ook nog maar 21 ofzo. Maar ze zijn erg sloom vind ik. Siem is slomer dan Luuk maar toch.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:06 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Denk er wel aan dat Luuk pas 20 is, als die jongen zich doorontwikkelt kan ie ver komen lijkt me. Er bestaat geen betere kopper in Nederland.
Het is een lastige kwestie. Veel geweldige voetballers falen bij Ajax.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:04 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Wat is jouw referentiekader dan?
En hoe beoordeel jij dan al die andere spelers wel niet in de eredivisie?
Je doet net alsof we het over de keeper van Willem 2 hebben..
Hoe durf je?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:07 schreef Smoofie het volgende:
Siem is ook nog jong, geef ze de tijd, sneijder was op die leeftijd ook niet de geweldenaar zoals die nu is.
Ze worden geen sneijder, maar ik bedoelde ermee te zeggen dat ze hun top waars. nog niet bereikt hebben. Geef ze de tijd.quote:
Hij heeft een uitstekend overzicht, kan goed koppen en een prima pass. Ook is er niets mis met zijn basistechniek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is een lastige kwestie. Veel geweldige voetballers falen bij Ajax.
Ik vind De Jong niet balvast, niet fysiek en niet technisch genoeg.
Hij laat het bij Ajax niet vaak genoeg zien. Hij zit gewoon bij de verkeerde club eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:09 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Hij heeft een uitstekend overzicht, kan goed koppen en een prima pass. Ook is er niets mis met zijn functionele techniek.
Geen geweldenaar, maar beduidend beter dan de gemiddelde speler die we wekelijks zien.
Ik kan Siem niet beoordelen. Vorig jaar was hij geweldig en lukte bijna alles, en dit seizoen lukt er werkelijk niks. Als zijn constante niveau hier tussen in ligt dan red hij het uiteindelijk wel bij Ajax.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is een lastige kwestie. Veel geweldige voetballers falen bij Ajax.
Ik vind De Jong niet balvast, niet fysiek en niet technisch genoeg.
Anders had je vandaag wel op de markt gestaan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik lig nu al 2 dagen met een griepje thuis man.²
De turkenmarkt in Beverwijk? Of de theemarkt in de lokale marokkaanse wijk?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:14 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Anders had je vandaag wel op de markt gestaan?
De Zwarte Markt lijkt me het meest voor de hand liggend.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De turkenmarkt in Beverwijk? Of de theemarkt in de lokale marokkaanse wijk?
Denk het niet echt, maar hij woont hier toch nog maar een half jaartje..quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Spreekt Ruiz al een beetje goed Nederlands?
Is daar poen voor een afkoopsom dan? Ik meende dat men in Tilburg nog steeds op het randje van een faillissement zit. Sportief zijn ze al failliet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:18 schreef Lo-Fi het volgende:
Als Excelsior wint in Tilburg, dan denk ik dat ze Heerkes eruit gooien maandag.
Heeft daarvoor in België gezeten hé.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:18 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Denk het niet echt, maar hij woont hier toch nog maar een half jaartje..
Yeah, maar ik denk niet dat hij goed Nederlands spreekt. Ook nog nooit een poging tot van hem gezien, maar ben benieuwd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft daarvoor in België gezeten hé.
Yep.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
Nog meer mensen hier die een hekel aan Vleminckx hebben?
Dude, de val is al ingezet. Je zult rond kerst weer ergens in de subtop staan en uiteindelijk rond de 6e / 7e plek eindigen.quote:
Jep, maar vandaag even niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:22 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dude, de val is al ingezet. Je zult rond kerst weer ergens in de subtop staan en uiteindelijk rond de 6r / 7e plek eindigen.
Ben ook benieuwd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Yeah, maar ik denk niet dat hij goed Nederlands spreekt. Ook nog nooit een poging tot van hem gezien, maar ben benieuwd.
Banshee, voor welke club ben jij eigenlijk? Waar woon je? En is de vrouw van Ruiz nog een beetje mooi of wa.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
De Jong heeft het probleem dat hij denkt dat hij kan voetballen. Ik heb hem al zo vaak een actie zien maken die mislukt.²
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Banshee, voor welke club ben jij eigenlijk? Waar woon je? En is de vrouw van Ruiz nog een beetje mooi of wa.
HIj komt van AA Gent dus waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:18 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Denk het niet echt, maar hij woont hier toch nog maar een half jaartje..
zo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe kan Janko ooit zoveel gescoord hebben?
Deze boy kan echt niks.²
Op zijn Urby Emanuelsonsquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een verschrikkelijke blunder daar achterin.
Het is een type Inzaghi.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe kan Janko ooit zoveel gescoord hebben?
Deze boy kan echt niks.²
Ik ben voor elke club met creatieve voetballers. Ik ben voornamelijk een liefhebber, niet echt een supporter. Ik ben geboren in Rotterdam. Mijn ouders zijn beiden geboren in Marokko, mijn broertje is bekend van tv.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Banshee, voor welke club ben jij eigenlijk? Waar woon je? En is de vrouw van Ruiz nog een beetje mooi of wa.
Verschrikkelijke gast die mijn laatste beetje respect voor hem verloor toen hij opnieuw een doelpunt van een ploeggenoot probeerde te stelen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
Mohammed B. ?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben voor elke club met creatieve voetballers. Ik ben voornamelijk een liefhebber, niet echt een supporter. Ik ben geboren in Rotterdam. Mijn ouders zijn beiden geboren in Marokko, mijn broertje is bekend van tv.²
Ja idd.. Walgelijke actie was datquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschrikkelijke gast die mijn laatste beetje respect voor hem verloor toen hij opnieuw een doelpunt van een ploeggenoot probeerde te stelen.
Opgroeien met Tofik Dibi.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben voor elke club met creatieve voetballers. Ik ben voornamelijk een liefhebber, niet echt een supporter. Ik ben geboren in Rotterdam. Mijn ouders zijn beiden geboren in Marokko, mijn broertje is bekend van tv.²
Uhm okequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heerlijke voetballer!quote:
Eerlijk is eerlijk, dit vond ik een cadeautje. Van Sichem faalt weer.quote:
Dit. Maar toch mooi 1-3 voor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef Plasterk het volgende:
Als Twente supporter zeg ik dat dit geen penal was
Zolang Willem 2 deze keepers heeft is een puntje nooit veiligquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
Levchenko schiet willem 2 weer een puntje richting feyenoord
1-1gebleven..quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang Willem 2 deze keepers heeft is een puntje nooit veilig
Told ya.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Het helpt dus echt als Johan Derksen zegt dat een club geen punten meer pakt.
Looool ohja.. Kan niet wachten tot maandagquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Het helpt dus echt als Johan Derksen zegt dat een club geen punten meer pakt.
Help me ff, geen idee waar dit om gaat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja idd.. Walgelijke actie was dat
Björn die de bal (die al over de lijn gaat) nog even aantikt om de goal op zijn naam te krijgenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:50 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Help me ff, geen idee waar dit om gaat?
Ah zo'n flap van NEC schoot de bal al in het doel.. Iedereen zag dat de bal er in ging, maar die Vleminckx gaf de bal nog ff een klein tikje zodat de goal op zijn naam zou staan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:50 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Help me ff, geen idee waar dit om gaat?
en zn faalsquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
Janko begint een 2e Kufo te worden met zijn buitenspel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |