Zolang Willem 2 deze keepers heeft is een puntje nooit veiligquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
Levchenko schiet willem 2 weer een puntje richting feyenoord
1-1gebleven..quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang Willem 2 deze keepers heeft is een puntje nooit veilig
Told ya.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Het helpt dus echt als Johan Derksen zegt dat een club geen punten meer pakt.
Looool ohja.. Kan niet wachten tot maandagquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Het helpt dus echt als Johan Derksen zegt dat een club geen punten meer pakt.
Help me ff, geen idee waar dit om gaat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja idd.. Walgelijke actie was dat
Björn die de bal (die al over de lijn gaat) nog even aantikt om de goal op zijn naam te krijgenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:50 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Help me ff, geen idee waar dit om gaat?
Ah zo'n flap van NEC schoot de bal al in het doel.. Iedereen zag dat de bal er in ging, maar die Vleminckx gaf de bal nog ff een klein tikje zodat de goal op zijn naam zou staan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:50 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Help me ff, geen idee waar dit om gaat?
en zn faalsquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
Janko begint een 2e Kufo te worden met zijn buitenspel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |