zo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe kan Janko ooit zoveel gescoord hebben?
Deze boy kan echt niks.²
Op zijn Urby Emanuelsonsquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een verschrikkelijke blunder daar achterin.
Het is een type Inzaghi.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe kan Janko ooit zoveel gescoord hebben?
Deze boy kan echt niks.²
Ik ben voor elke club met creatieve voetballers. Ik ben voornamelijk een liefhebber, niet echt een supporter. Ik ben geboren in Rotterdam. Mijn ouders zijn beiden geboren in Marokko, mijn broertje is bekend van tv.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Banshee, voor welke club ben jij eigenlijk? Waar woon je? En is de vrouw van Ruiz nog een beetje mooi of wa.
Verschrikkelijke gast die mijn laatste beetje respect voor hem verloor toen hij opnieuw een doelpunt van een ploeggenoot probeerde te stelen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
Nog meer mensen hier die een hekel aan Vleminckx hebben?
Mohammed B. ?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben voor elke club met creatieve voetballers. Ik ben voornamelijk een liefhebber, niet echt een supporter. Ik ben geboren in Rotterdam. Mijn ouders zijn beiden geboren in Marokko, mijn broertje is bekend van tv.²
Ja idd.. Walgelijke actie was datquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschrikkelijke gast die mijn laatste beetje respect voor hem verloor toen hij opnieuw een doelpunt van een ploeggenoot probeerde te stelen.
Opgroeien met Tofik Dibi.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben voor elke club met creatieve voetballers. Ik ben voornamelijk een liefhebber, niet echt een supporter. Ik ben geboren in Rotterdam. Mijn ouders zijn beiden geboren in Marokko, mijn broertje is bekend van tv.²
Uhm okequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heerlijke voetballer!quote:
Eerlijk is eerlijk, dit vond ik een cadeautje. Van Sichem faalt weer.quote:
Dit. Maar toch mooi 1-3 voor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef Plasterk het volgende:
Als Twente supporter zeg ik dat dit geen penal was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |