En maar 11 punten voor op Feyenoordquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:36 schreef Nood-kloon het volgende:
Kan ik weer geen klote mee....Staan we weer op 10 punten van PSV....
Groningen strijdt gewoon om de titelquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:46 schreef Lo-Fi het volgende:
Sowieso zal Groningen nog wel wat verder wegzakken de komende maanden. Ik denk eerder dat Heerenveen en Groningen uiteindelijk concurrenten zijn en dat Az er wel boven eindigt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Morgen weer de punten 3 op PSV en 0 op Twente.
Twente gaat punten verspelen, 2-1.
Ik niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik zie Ajax nog wel punten verspelen tegen Venlo
Ok, dat zie ik niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik zie Ajax nog wel punten verspelen tegen Venlo
Heb wel zo'n gevoel, dat Sulejmani zich morgen in de basis spelen > Sulejmani - El Ham - Suarez.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef Smoofie het volgende:
Punten verspelen tegen VVVSulejmani gaat scoren!!! En VVV en scoren
Suarez?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb wel zo'n gevoel, Sulejmani zich morgen in de basis spelen > Sulejmani - El Ham - Suarez.
Beter dan zijn broer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
Looool, wat heeft die vent veel kansen nodig... Pruts De Jong
De jong was vorig jaar wel goed. De Ajax De jong. En ajacied, volgens mij ben je vergeten dat Suarez 7 duels schorsing heeftquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:00 schreef Jojoortje het volgende:
http://forum.fok.nl/user/active/153459
[..]
Het is allebei niks?
Ik heb De Jong nooit goed gevonden. Luuk en Siem niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jong was vorig jaar wel goed. De Ajax De jong. En ajacied, volgens mij ben je vergeten dat Suarez 7 duels schorsing heeft. Sulejmani - Hamdaoui - ?
Ik denk vooruit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jong was vorig jaar wel goed. De Ajax De jong. En ajacied, volgens mij ben je vergeten dat Suarez 7 duels schorsing heeft. Sulejmani - Hamdaoui - ?
Siem was wel goed aan het eind van de competitie vorig jaar. Maar nu bakt ie er geen ene reet van.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb De Jong nooit goed gevonden. Luuk en Siem niet.
Mwah niks? Voor de Nederlandse competitie zijn dat gewoon prima spelers die zich ook nog wel verder zullen ontwikkelen. Onvoorstelbaar veel spelers op de Nederlandse velden die nooit hun niveau zullen benaderen.quote:
Nee ik vind het idd niksquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:02 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Mwah niks? Voor de Nederlandse competitie zijn dat gewoon prima spelers die zich ook nog wel verder zullen ontwikkelen. Onvoorstelbaar veel spelers op de Nederlandse velden die nooit hun niveau zullen benaderen.
Zeker Siem de Jong heeft dat vorig seizoen vaak genoeg laten zien bij Ajax.
Wat is jouw referentiekader dan?quote:
Mag, er zijn gelukkig meer mensen die mijn mening delen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet ik een brilletje voor je kopen?
Ja zoiets, maar dat is al veel meer dan de gemiddelde speler in de eredivisie. Luuk is ook pas 20.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Siem en Luuk zijn goed voor de Eredivisie, maar zullen het Nederlands Elftal niet halen, en in hogere competities de subtop net halen denk ik (op de bank), of anders bij Fulham ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |