Geen klappers?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:43 schreef Paxcon het volgende:
Az - Heerenveen begint zo, met gratis sjaaltjes voor alle AZ supporters
Na de winter nog voor iedereen een gratis pet en ze hebben zeker de grootste josti-supporters. Klappertje, shawl en pet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:43 schreef Paxcon het volgende:
Az - Heerenveen begint zo, met gratis sjaaltjes voor alle AZ supporters
En maar 11 punten voor op Feyenoordquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:36 schreef Nood-kloon het volgende:
Kan ik weer geen klote mee....Staan we weer op 10 punten van PSV....
Groningen strijdt gewoon om de titelquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:46 schreef Lo-Fi het volgende:
Sowieso zal Groningen nog wel wat verder wegzakken de komende maanden. Ik denk eerder dat Heerenveen en Groningen uiteindelijk concurrenten zijn en dat Az er wel boven eindigt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Morgen weer de punten 3 op PSV en 0 op Twente.
Twente gaat punten verspelen, 2-1.
Ik niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik zie Ajax nog wel punten verspelen tegen Venlo
Ok, dat zie ik niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik zie Ajax nog wel punten verspelen tegen Venlo
Heb wel zo'n gevoel, dat Sulejmani zich morgen in de basis spelen > Sulejmani - El Ham - Suarez.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef Smoofie het volgende:
Punten verspelen tegen VVVSulejmani gaat scoren!!! En VVV en scoren
Suarez?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb wel zo'n gevoel, Sulejmani zich morgen in de basis spelen > Sulejmani - El Ham - Suarez.
Beter dan zijn broer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
Looool, wat heeft die vent veel kansen nodig... Pruts De Jong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |