Hep zij eigenlijk een hoofddoekquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook, ik vertel het haar bijna dagelijks.²
Mooi toch.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef Gramulanion het volgende:
Er kunnen dit weekeinde weer vijf ploegen binnen drie punten van elkaar komen.
Dan kan ik het niet helemaal plaatsen dat je zegt respect te hebben voor jouw schattige vrouw.quote:
Ik snap dat je wat geprikkeld bent deze avond.quote:
Doe 's vraag beantwoordenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Afellay zou als Barca materiaal toch nu moeten opstaan.²
Ja, uiteraard.quote:
Wel vijf keer inderdaad..quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Afellay zegt maar 3 keer hetzelfde.²
Ik vind het aandoenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Amoah, laat hem asjeblieft niet praten.²
En toch zegt hij helemaal niets.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Afellay zegt maar 3 keer hetzelfde.²
Bij mij niet, ik heb al kleren aan.quote:
Laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:52 schreef Smoofie het volgende:
Banshee, kun je niet eens een mooie foto van je (mooie?) Marokkaanse vrouw posten
Vind ik wat minderquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen.²
Geen klappers?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:43 schreef Paxcon het volgende:
Az - Heerenveen begint zo, met gratis sjaaltjes voor alle AZ supporters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |