Denk het niet echt, maar hij woont hier toch nog maar een half jaartje..quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Spreekt Ruiz al een beetje goed Nederlands?
Is daar poen voor een afkoopsom dan? Ik meende dat men in Tilburg nog steeds op het randje van een faillissement zit. Sportief zijn ze al failliet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:18 schreef Lo-Fi het volgende:
Als Excelsior wint in Tilburg, dan denk ik dat ze Heerkes eruit gooien maandag.
Heeft daarvoor in België gezeten hé.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:18 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Denk het niet echt, maar hij woont hier toch nog maar een half jaartje..
Yeah, maar ik denk niet dat hij goed Nederlands spreekt. Ook nog nooit een poging tot van hem gezien, maar ben benieuwd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft daarvoor in België gezeten hé.
Yep.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
Nog meer mensen hier die een hekel aan Vleminckx hebben?
Dude, de val is al ingezet. Je zult rond kerst weer ergens in de subtop staan en uiteindelijk rond de 6e / 7e plek eindigen.quote:
Jep, maar vandaag even niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
Nog meer mensen hier die een hekel aan Vleminckx hebben?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:22 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dude, de val is al ingezet. Je zult rond kerst weer ergens in de subtop staan en uiteindelijk rond de 6r / 7e plek eindigen.
Ben ook benieuwd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Yeah, maar ik denk niet dat hij goed Nederlands spreekt. Ook nog nooit een poging tot van hem gezien, maar ben benieuwd.
Banshee, voor welke club ben jij eigenlijk? Waar woon je? En is de vrouw van Ruiz nog een beetje mooi of wa.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
De Jong heeft het probleem dat hij denkt dat hij kan voetballen. Ik heb hem al zo vaak een actie zien maken die mislukt.²
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Banshee, voor welke club ben jij eigenlijk? Waar woon je? En is de vrouw van Ruiz nog een beetje mooi of wa.
HIj komt van AA Gent dus waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:18 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Denk het niet echt, maar hij woont hier toch nog maar een half jaartje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |