Denk er wel aan dat Luuk pas 20 is, als die jongen zich doorontwikkelt kan ie ver komen lijkt me. Er bestaat geen betere kopper in Nederland.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Siem en Luuk zijn goed voor de Eredivisie, maar zullen het Nederlands Elftal niet halen, en in hogere competities de subtop net halen denk ik (op de bank), of anders bij Fulham ofzo.
Siem is ook nog maar 21 ofzo. Maar ze zijn erg sloom vind ik. Siem is slomer dan Luuk maar toch.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:06 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Denk er wel aan dat Luuk pas 20 is, als die jongen zich doorontwikkelt kan ie ver komen lijkt me. Er bestaat geen betere kopper in Nederland.
Het is een lastige kwestie. Veel geweldige voetballers falen bij Ajax.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:04 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Wat is jouw referentiekader dan?
En hoe beoordeel jij dan al die andere spelers wel niet in de eredivisie?
Je doet net alsof we het over de keeper van Willem 2 hebben..
Hoe durf je?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:07 schreef Smoofie het volgende:
Siem is ook nog jong, geef ze de tijd, sneijder was op die leeftijd ook niet de geweldenaar zoals die nu is.
Ze worden geen sneijder, maar ik bedoelde ermee te zeggen dat ze hun top waars. nog niet bereikt hebben. Geef ze de tijd.quote:
Hij heeft een uitstekend overzicht, kan goed koppen en een prima pass. Ook is er niets mis met zijn basistechniek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is een lastige kwestie. Veel geweldige voetballers falen bij Ajax.
Ik vind De Jong niet balvast, niet fysiek en niet technisch genoeg.
Hij laat het bij Ajax niet vaak genoeg zien. Hij zit gewoon bij de verkeerde club eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:09 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Hij heeft een uitstekend overzicht, kan goed koppen en een prima pass. Ook is er niets mis met zijn functionele techniek.
Geen geweldenaar, maar beduidend beter dan de gemiddelde speler die we wekelijks zien.
Ik kan Siem niet beoordelen. Vorig jaar was hij geweldig en lukte bijna alles, en dit seizoen lukt er werkelijk niks. Als zijn constante niveau hier tussen in ligt dan red hij het uiteindelijk wel bij Ajax.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is een lastige kwestie. Veel geweldige voetballers falen bij Ajax.
Ik vind De Jong niet balvast, niet fysiek en niet technisch genoeg.
Anders had je vandaag wel op de markt gestaan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik lig nu al 2 dagen met een griepje thuis man.²
De turkenmarkt in Beverwijk? Of de theemarkt in de lokale marokkaanse wijk?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:14 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Anders had je vandaag wel op de markt gestaan?
De Zwarte Markt lijkt me het meest voor de hand liggend.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De turkenmarkt in Beverwijk? Of de theemarkt in de lokale marokkaanse wijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |