slecht dat ie er niet afgehaald is, alleen die twee rode kaarten bij ajax dinsdag zag je nog duidelijker aankomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het met je vrouw?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Heerlijk dit, leuk voor Ajax en Twente. Ik voel een heerlijk en verfijnd gevoel, kan het niet helemaal plaatsen, maar het lijkt zich af te spelen rond de lever en wellicht de endeldarm.²
Uitermate goed. Onze dagelijkse koek en thee scene is geweest.quote:
Ik heb respect voor je vrouw.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uitermate goed. Onze dagelijkse koek en thee scene is geweest.²
Ik ook, ik vertel het haar bijna dagelijks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb respect voor je vrouw.
Jij bent toch een Marokkaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook, ik vertel het haar bijna dagelijks.²
Ja, klopt.quote:
Hep zij eigenlijk een hoofddoekquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook, ik vertel het haar bijna dagelijks.²
Mooi toch.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef Gramulanion het volgende:
Er kunnen dit weekeinde weer vijf ploegen binnen drie punten van elkaar komen.
Dan kan ik het niet helemaal plaatsen dat je zegt respect te hebben voor jouw schattige vrouw.quote:
Ik snap dat je wat geprikkeld bent deze avond.quote:
Doe 's vraag beantwoordenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Afellay zou als Barca materiaal toch nu moeten opstaan.²
Ja, uiteraard.quote:
Wel vijf keer inderdaad..quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Afellay zegt maar 3 keer hetzelfde.²
Ik vind het aandoenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Amoah, laat hem asjeblieft niet praten.²
En toch zegt hij helemaal niets.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Afellay zegt maar 3 keer hetzelfde.²
Bij mij niet, ik heb al kleren aan.quote:
Laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:52 schreef Smoofie het volgende:
Banshee, kun je niet eens een mooie foto van je (mooie?) Marokkaanse vrouw posten
Vind ik wat minderquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |