quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Hahahahahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij lopen dan mauwend van de keuken naar de plek waar het bakje komt te staanEn de kleinste heeft de laatste tijd de actie dat ze eerst ook nog meehelpt het voer van Sofie op te eten en dan pas haar eigen natvoer, want Sofie lust dat kittenvoer niet
![]()
1 van de weinige keren dat een cover mooier is dat het origineelquote:
Normale, gezonde eetlust dusquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
8 boterhammen, 3 schnitzels, 2 gehaktballen dan 's avonds nog een karbonade met 2 flinke scheppen aardappel pure en rode kool, wat ik daarna gesnoept het weet ik niet meer
Ik ben hem aan het luisterenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mij aan deze
Wat een prachtig nummer vind ik dat
Dat is ook een mooi nummerquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die titel deed me gelijk aan deze denken:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:34 schreef Enfermera het volgende:
Jaaa leuke TT![]()
![]()
[..]
HahahahahaGeweeeeeldig.
Nou idd, rond etenstijd volgt onze kat ons ook standaard naar de keuken. Je weet nooit, straks ligt er voer in je bak_! Dus ja, als we alleen het zakje al laten zien beukt ie al tegen onze benen aan, in de zin van kopjes geven zeg maar
uhm maar polaroid heeft gewoon naast filmrolletjes bestaan hoor als alternatief en is verdwenen tegelijk met fotorolletjesquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar poloroid is toch ouder?
8 boterhammen doe ik een week meequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
godje tering hoe krijg je het weg
ik ook zoietsquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
8 boterhammen doe ik een week mee
als je een lintworm hebt jaquote:
Ik vind de cover van Cash echt heel mooi, maar niet mooier dan het origineel want Trentquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
1 van de weinige keren dat een cover mooier is dat het origineel
zelfde met cash zijn versie van hurt![]()
Ik had gewoon een snare drum. Nog verbazend als je ziet hoe goedkoop die dingen eigenlijk zijn, voor 99 euro heb je er al eentjequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden ingevallen bij een drumband, paar maanden grote trom gespeeld, dat was wel gaaf
En?quote:
Volgens mij ook... Polaroid was wel tofquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm maar polaroid heeft gewoon naast filmrolletjes bestaan hoor als alternatief en is verdwenen tegelijk met fotorolletjes
nah dat weet ik nie hoor, je hebt nog steeds poloroid camera'squote:Op zaterdag 20 november 2010 19:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm maar polaroid heeft gewoon naast filmrolletjes bestaan hoor als alternatief en is verdwenen tegelijk met fotorolletjes
LOL Trev! Jeez XDquote:
Haha jaquote:
Ik 2 dagenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
8 boterhammen doe ik een week mee
Of MPG heetquote:
Vind ik dus ookquote:
Schuiven, had het gisteren ook wel nodig anders was ik halverwege de dag neergegaanquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het wordt tijd dat je gaat moderniserenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
gaat lekker vandaag![]()
nou doet me printer het ook niet meer
quote:
Heb altijd al veel gegeten, zelfs als kleine ukquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
LOL Trev! Jeez XD
Nou idd, gewoon gezond enzo
Ik heb het een keer uitgerekend en ik eet meestal gewoon te weinig op een dag. 1500-1700 kcal gemiddeld
Hopeloos, maagzuur
Schuurdeur open en laaienquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar ben ik dus mee bezigquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het wordt tijd dat je gaat moderniseren
ik weet heus wel wat vreten is hoorquote:
als je nu nog 1x hier klaagt over je werk neem je per direct ontslagquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik dus ook![]()
[..]
Schuiven, had het gisteren ook wel nodig anders was ik halverwege de dag neergegaan, ik hoop dat ze die machine snel fiksen, weet niet of nog z'n week wel goed voor me is
vast wel ze zullen nog wel instant cams hebben (best handig soms) en digitale ook welquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nah dat weet ik nie hoor, je hebt nog steeds poloroid camera's![]()
en verder heb ik daar geen verstand van...
wel van muziek![]()
nin een paar gezien maar dat kan mij echt niet bekorenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind de cover van Cash echt heel mooi, maar niet mooier dan het origineel want TrentIk heb NiN vorig jaar live mogen zien en dat was serieus het beste live optreden wat ik ooit gezien heb, en ik ben naar minimaal 100 concerten geweest... Man wat een uitstraling en talent
Zeker mooi nummer, maar lang niet het beste van Stipe en coquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja een heerlijk nummer vind ik dat
Het was niet allemaal in 1 keer mocht je het denkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet heus wel wat vreten is hoorben niet voor niets zo dik
Maar ik vind 3 schnitzels en 2 gehakt ballen wel veel
en de rest erom heen
Neuh want dan heb ik bijna geen geldquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je nu nog 1x hier klaagt over je werk neem je per direct ontslag![]()
Ik had donderdag een stuk of 8 frikandellen op, denk ik. Naast m'n gewone lunchquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet heus wel wat vreten is hoorben niet voor niets zo dik
Maar ik vind 3 schnitzels en 2 gehakt ballen wel veel
en de rest erom heen
ik kan ook een hoop eten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
volgens mijn baas heb ik ze in 3 ploegendienst
![]()
[..]
Heb altijd al veel gegeten, zelfs als kleine uk
ander werk zoekenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het was niet allemaal in 1 keer mocht je het denken
[..]
Neuh want dan heb ik bijna geen geld
toch wel frikandellen speciaal mag ik hopenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had donderdag een stuk of 8 frikandellen op, denk ik. Naast m'n gewone lunch.
ik ben al misselijk van alleen het lezenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had donderdag een stuk of 8 frikandellen op, denk ik. Naast m'n gewone lunch.
sorryquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
als en nou nog iets kapot gaat schop ik de eerste beste strontkop die lastig is het ziekenhuis in
pfffffquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
dat is ook het enige waar ik echt veel van kan etenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan ook een hoop eten.
chinese rijstafel voor 2 personen eet ik in me eentje op![]()
ik niet krijg alleen hongerquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben al misselijk van alleen het lezen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
als er nou nog iets kapot gaat schop ik de eerste beste strontkop die lastig is het ziekenhuis in
8 frikandellenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet krijg alleen honger
ik ben helemaal verzot van steaks/biefstukquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is ook het enige waar ik echt veel van kan eten
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je niet vlakbij woont
laters marijkequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga me weer even digitaal uitleven en dingen afslachtenTot later
succes.. killem babe!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er zit meestal wel wat tussen wat ik niet zo lekker vindquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan ook een hoop eten.
chinese rijstafel voor 2 personen eet ik in me eentje op![]()
Bij mijn weten niet, gewoon heel hard werkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pfffff
hebben jullie allemaal een lintworm ofzo
Ik krijg dat echt niet weg
Ben ik mee bezigquote:
Have fun en bis Laterquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik wel een keer een T bone van een kilo weggewerkt, lekker hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben helemaal verzot van steaks/biefstuk![]()
![]()
de grootste die ik tot nu toe op heb was 900 gram
Schnitzels ook goed, ik weet wel waar je goede kan krijgenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben helemaal verzot van steaks/biefstuk![]()
![]()
de grootste die ik tot nu toe op heb was 900 gram
je kan ook een vriendin zoekenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga een drum kopen en weer lekker rossen![]()
Tot laterquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
die gaat zo gillenna een tijdjequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan ook een vriendin zoeken
Dan wordt het mishandeling genoemdquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
rossen kun je toch beter op een trommel doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt ze ook erbij die dat lekker vindenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan wordt het mishandeling genoemd
Auw wat lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt ze ook erbij die dat lekker vinden
voordeel is wel dat de buren minder snel klagen bij mishandeling dan bij drum overlastquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die gaat zo gillenna een tijdje
vriend mag ook hoorquote:
Jij hebt goeie ideeën.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
voordeel is wel dat de buren minder snel klagen bij mishandeling dan bij drum overlast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
T-bonequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel een keer een T bone van een kilo weggewerkt, lekker hoor
ga ik ook doen zoquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:54 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een warme douchbis zo
![]()
dat denk jijquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
voordeel is wel dat de buren minder snel klagen bij mishandeling dan bij drum overlast
verwarming op 24 zettenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga ik ook doen zo
ik heb het KOUD
Koorzang heb ik ook nog gedaan. Hell ik ben best muzikaal.quote:
dat weet ikquote:
schei uit ik moet dadelijk nog wekenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja echt zoooo lekker, en dat ding was zo mals als boter
laters symquote:
Komt een gast naar beneden met een latje van de lattenbodem in twee stukkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
als er nou nog iets kapot gaat schop ik de eerste beste strontkop die lastig is het ziekenhuis in
Viel Spass Liebchenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wait for meeeeeeee!!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
ik spring onder de douche.. tot strakkies
Kom ook mee douchen danquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt een gast naar beneden met een latje van de lattenbodem in twee stukken...
Kan Nic de ziekenauto bellen![]()
...
BIER GEVE KALE!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
Nog nooit van dat programma gehoord vrees ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit korenslag te kijken, wat een zuur wijf dat jurylid
Tof om te horenquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Sowieso tof dat je weer op FOK! bent
dimmen strontkopquote:
Moet je vaker doen!quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
Douchen is echt zo ontzettend fijn
Dat is absoluut waarquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:22 schreef Symphonic het volgende:
We hebben in het verleden toch heel wat topics volgeluld
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
Douchen is echt zo ontzettend fijn
heb je geen stoelenquote:
Dat is waar, ik ben nergens zo lekker even van de wereld als onder de douchequote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe nee, ik ben heel minimalistisch
Oh, dus jij gaat volgende week op de grond zitten?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe nee, ik ben heel minimalistisch
idd daar knap je helemaal van opquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is waar, ik ben nergens zo lekker even van de wereld als onder de douche
In bad kan ook erg fijn zijn zo af en toequote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is waar, ik ben nergens zo lekker even van de wereld als onder de douche
Ikke net welquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd daar knap je helemaal van op
Dat is zeker fijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
In bad kan ook erg fijn zijn zo af en toe
moet ik nog tuinstoelen meenemen trouwens?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus jij gaat volgende week op de grond zitten?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
idd daar knap je helemaal van op
daar heb ik geen geduld voorquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou wat een kuttent hier zeg. Vroegah had je lekkere blonde wijven achter de bar, tegenwoordig eoa gerimpeld kaal mannetje met een humeur als een mestkever op zondag. Ik ga wel ergens anders heenquote:
I know, ik heb alleen geen badquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:26 schreef Stuart het volgende:
Heerlijk hoor. Muziekje erbij, drankje erbij en verder ontspannen, al is het maar voor 15 minutenquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wat een kuttent hier zeg. Vroegah had je lekkere blonde wijven achter de bar, tegenwoordig eoa gerimpeld kaal mannetje met een humeur als een mestkever op zondag. Ik ga wel ergens anders heen
Wat is er toch met jou vandaag?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben zelfs a tad minder zwaar geīrriteerd
volgens mij niet hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:27 schreef Symphonic het volgende:
moet ik nog tuinstoelen meenemen trouwens?
Voor 15 min ga ik niet in bad, minstens een uurquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. Muziekje erbij, drankje erbij en verder ontspannen, al is het maar voor 15 minuten
daar zit wel wat inquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. Muziekje erbij, drankje erbij en verder ontspannen, al is het maar voor 15 minuten
Oh dearquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I know, ik heb alleen geen bad
Mijn glas was even half leeg vandaagquote:
Zolang hou ik het niet vol. Meestal tussen de 15 en 30 minuten. Dan heb ik het wel gehadquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor 15 min ga ik niet in bad, minstens een uur
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
Voor 15 min ga ik niet in bad, minstens een uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
soms heb je van die dagen....quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn glas was even half leeg vandaag
Oh. ik lig er ook zo een uur in zonder dat ik het door heb, lekker muziek aanquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang hou ik het niet vol. Meestal tussen de 15 en 30 minuten. Dan heb ik het wel gehad
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan ben je één en al rimpel!
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je er van geniet, waarom nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh. ik lig er ook zo een uur in zonder dat ik het door heb, lekker muziek aan
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:30 schreef Symphonic het volgende:
soms heb je van die dagen....
Even eenen een knuffel om je op te beuren
Alleen is het bad hier helaas een beetje aan de kleine kantquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je er van geniet, waarom niet
Of jij bent heel grootquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen is het bad hier helaas een beetje aan de kleine kant
Boven de 1.85m ben jij het probleem en niet het bad. En als je kleiner bent is het balen dat je een klein bad hebt want dat is meestal niet iets dat je 'zomaar' even vervangt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben niet een van de kleinste maar echt heel groot wil ik ook weer niet zeggen
nee nu niet meerquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben je nog aan het pielen met je oorbellen?
Zit er net iets onderquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Boven de 1.85m ben jij het probleem en niet het bad. En als je kleiner bent is het balen dat je een klein bad hebt want dat is meestal niet iets dat je 'zomaar' even vervangt.
Damn, je bad is te kleinquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zit er net iets onderwe hebben de ruimte er wel voor maar mijn ouders zeggen is goed als jij betaalt
Hey LLquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee nu niet meer![]()
hij zit er in hoor
Ja, maar moest het even controlerenquote:
Dat blijktquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar moest het even controleren
lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
Nu genieten van mijn latte macchiato
Ben met mijn telefoon aan het spelenquote:
Ik zit meer in andere topics dan hier,quote:
ik ook maar daar is het ook rustigquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit meer in andere topics dan hier,
foeiquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit meer in andere topics dan hier,
het is inderdaad rustig op het forumquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook maar daar is het ook rustig
Dan zijn ze vast lekker geweestquote:
een goede hamburger is lekkerquote:
Hmhm, zelfgemaakt met knoflook en olijven en verse sla enquote:
Jammiequote:Op zaterdag 20 november 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, zelfgemaakt met knoflook en olijven en verse sla en
godverdoriequote:Op zaterdag 20 november 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op de olijven na klinkt het erg goedquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neequote:
fijne avondquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:59 schreef MPG het volgende:
Ik ga ervandoor![]()
Bis später liebe Kaffee- und Teeleute![]()
quote:
beter dan die van de Aldi, ik verzeker het je bij dezequote:
Zal ik je maar even olijven leren eten dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:58 schreef Stuart het volgende:
Op de olijven na klinkt het erg goed
quote:
Au revoirquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:59 schreef MPG het volgende:
Ik ga ervandoor![]()
dat schattepatatjequote:Op zaterdag 20 november 2010 20:59 schreef MPG het volgende:
Ik ga ervandoor![]()
leuk maar ze staan nie standaard in je smileybalkquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
ik zie nu pas die sinterklaassmileys![]()
Vrees dat het een lastige opgave gaat wordenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik je maar even olijven leren eten dan?
N00bquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
ik zie nu pas die sinterklaassmileys![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
nu wel even dan toch?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk maar ze staan nie standaard in je smileybalk
Ik hou van uitdagingenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:01 schreef Stuart het volgende:
Vrees dat het een lastige opgave gaat worden
Moet ik dan toch eens proberen als ik weer in NL benquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een goede hamburger is lekker
Ik ben echt anti Aldi, maar de hamburgers die ze verkopen zijn zooooo lekker
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
N00b![]()
![]()
ik ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
bij mij welquote:
huhquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bij mij wel![]()
deze![]()
deze![]()
en deze
Dat is wel alleen op glas halfvol-dagen hoorquote:
nou moe...doe eens f5?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh
de kerstman zie ik wel![]()
maar geen sint en piet smileys
Fair enoughquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wel alleen op glas halfvol-dagen hoor
hoe gaat het vandaag met jou snoetje?quote:
Daar beland symph toch welquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus jij gaat volgende week op de grond zitten?
Het wordt steeds sneller donkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoe gaat het vandaag met jou snoetje?
Gelukkig heb ik die dagen ongeveer 351 keer per jaarquote:
Wow, dat is wel indrukwekkend. Lekker vrolijk en positiefquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die dagen ongeveer 351 keer per jaar
Wolkjes blazen in het donkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt steeds sneller donker
t wordt steeds vroeger laat![]()
Verder wel goed hoor
Dat is best een boelquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die dagen ongeveer 351 keer per jaar
Vaak wel, vandaag niet zoquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:09 schreef Stuart het volgende:
Wow, dat is wel indrukwekkend. Lekker vrolijk en positief
Misschien even een paar aperitiefjes naar binnen werkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vaak wel, vandaag niet zo
Oh en dat gaat ook dit jaar niet gebeuren trouwensquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
IK heb bijvoorbeeld nog nooit meer dan 277 treindagen in een jaar gehad.
doe daar dan wat aanquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
IK heb bijvoorbeeld nog nooit meer dan 277 treindagen in een jaar gehad.
Hahahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Hier staat het junior eurovisie songfestival aan
Mijn oren bloeden
Als in: de ouders hadden ze beter eerder kunnen vertellen dat ze echt niet mooi kunnen zingen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Mijn oren bloeden
Ik heb nu koffie en ik heb net gedoucht en heerlijk gegeten...het is weer halfvol hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:11 schreef Stuart het volgende:
Misschien even een paar aperitiefjes naar binnen werken
Helemaal goedquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb nu koffie en ik heb net gedoucht en heerlijk gegeten...het is weer halfvol hoor
ja maar ze hebben allemaal verzuimdquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als in: de ouders hadden ze beter eerder kunnen vertellen dat ze echt niet mooi kunnen zingen?
goedzoquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb nu koffie en ik heb net gedoucht en heerlijk gegeten...het is weer halfvol hoor
die ouders van tegenwoordig ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
ja maar ze hebben allemaal verzuimd
die zsit nog stevig in het gipsquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die ouders van tegenwoordig ook![]()
hoe is het met de polsbreuk?
quote:
hmhm, soms moet je gewoon even schoppen tegen de wereldquote:
heeft ze er verder geen last van?quote:
NCIS Los Angeles nog leukerquote:
touwtjespringenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
ik verveel me echt de vinketering hier
eey taartje!quote:
Ik kijk de muppets. Omdat Waldorf en Statler nog steeds heersen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Mijn oren bloeden
hinkelen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
doe normaal dan raak ik buiten adem
dat heeft ze sinds maandagquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heeft ze er verder geen last van?
en wanneer mocht ze nou roze?
Jij en ik zouden ideaal zijn voor die rollen Phquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk de muppets. Omdat Waldorf en Statler nog steeds heersen.
Die heb ik in het echt gezienquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk de muppets. Omdat Waldorf en Statler nog steeds heersen.
Ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die heb ik in het echt gezien
Poppen "in het echt gezien"quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die heb ik in het echt gezien
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij en ik zouden ideaal zijn voor die rollen Ph
En je vriendin hupste zeker rond in een niemendalletje he?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
TFM hier vanuit het winkelcentrum de hamershof waar ik dood vries omdat ik mn vest aan een vriendin heb uitgeleend en geen jas heb.
Dus, conclusie: geef me warmte
Maar dat kan niet dus ik vries hier
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Poppen "in het echt gezien"![]()
Tuurlijk schat![]()
![]()
Ik heb alleen weinig met Gonzo en Miss Piggy en laat deze net veel voorkomen in deze film. Maar he, Waldorf en Statler en natuurlijk Prof Honeybee en Beaker zijn er ook zo af en toe, dusquote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
en nu iets leuks?
Mag ik pak koek wegkanen?
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-ya!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen weinig met Gonzo en Miss Piggy en laat deze net veel voorkomen in deze film. Maar he, Waldorf en Statler en natuurlijk Prof Honeybee en Beaker zijn er ook zo af en toe, dus
Als je mijn gezicht toen had gezien, ik was net een kind in een snoepwinkelquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Poppen "in het echt gezien"![]()
Tuurlijk schat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je mijn gezicht toen had gezien, ik was net een kind in een snoepwinkel
In de Efteling?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb in de Eftelingook weleens in een snoepwinkel moeten invallen Dus ik weet hoe dat is ja
Joh zet hem uit en ga lekker youtubenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Nu komen al die liedjes nog een keer voorbij
En wie heeft jou vastgebonden aan de bank?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Nu komen al die liedjes nog een keer voorbij
dan worden er 6 meiden bloedlink op mequote:Op zaterdag 20 november 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh zet hem uit en ga lekker youtuben
Zie je wel, jij hebt het ookquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan worden er 6 meiden bloedlink op me
de kidsquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En wie heeft jou vastgebonden aan de bank?
Efteling word ik altijd helemaalquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie je wel, jij hebt het ook
Ach ja. De enige man in huis heeft het zwaar, dat snap ik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
de kids
En de tv staat zo allejezus hard, zelfs op zolder kan ik dat niet ontwijken
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vermaakquote:
ik ben zo zieligquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja. De enige man in huis heeft het zwaar, dat snap ik.
Ik heb nu nog steeds medelijden met mijn vader
Seksquote:
not reallyquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vermaak
Gonzo vind ik juist tof, Maar Beaker is inderdaad geniaal. Mimimimimimimimmiquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen weinig met Gonzo en Miss Piggy en laat deze net veel voorkomen in deze film. Maar he, Waldorf en Statler en natuurlijk Prof Honeybee en Beaker zijn er ook zo af en toe, dus
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Efteling word ik altijd helemaalvan ja. Vooral van de childhood memories dat ik er werkte eigenlijk. 1100 kilo friet op een dag verkocht, maar God wat hadden we een lol
![]()
Rybak is Pools voor "Visser"quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alexander Rybak treedt nu op, die is wel gaaf
Quality Streetquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:29 schreef Stuart het volgende:
* Stuart eet maar even een grote Quality Street Green Triangle op dan
Weet je het zeker? Ik heb ook nogeens wat memoires gebundeld van die tijdquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind Efteling-Fles leuk
![]()
Neeee? Gimme, gimme!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je het zeker? Ik heb ook nogeens wat memoires gebundeld van die tijdof heb je die al gelezen?
oke ik heb daar nog 3 flesjes van staan, maar ik vind het toch niet zo te pruimen.... dus ik neem het naar de meet en dan mag jij het hebbenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:32 schreef Stuart het volgende:
En nu de chocolade wegspoelen met Strongbow
Geen idee waar en wanneer die meet is maar de kans dat ik kan komen is niet grootquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke ik heb daar nog 3 flesjes van staan, maar ik vind het toch niet zo te pruimen.... dus ik neem het naar de meet en dan mag jij het hebben
Zwolle, komende zaterdag. Zie OPquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee waar en wanneer die meet is maar de kans dat ik kan komen is niet groot
Het heeft waarschijnlijk nog nooit een appel gezien maar ik vind het wel lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Stromgbow is goor idd. Komt Stu ook naar de meet ja?![]()
Oh dear. Nee, dan ben ik nog hier (Londen)quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwolle, komende zaterdag. Zie OP
He jammer zegquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het heeft waarschijnlijk nog nooit een appel gezien maar ik vind het wel lekker
Nee, kom niet naar een meet vanuit Londen
nou laat dan maar zittenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee waar en wanneer die meet is maar de kans dat ik kan komen is niet groot
Als het een keer is als ik in Nederland ben dan kom ik welquote:
Vanuit Saturnus gezien, JAquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou laat dan maar zitten
woon je in de buurt?
Niet echtquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou laat dan maar zitten
woon je in de buurt?
Ik moet je helaas teleurstellenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ik dat dat je een of ander rotkloon was van Pezu
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ik dat dat je een of ander rotkloon was van Pezu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |