Ik heb alleen weinig met Gonzo en Miss Piggy en laat deze net veel voorkomen in deze film. Maar he, Waldorf en Statler en natuurlijk Prof Honeybee en Beaker zijn er ook zo af en toe, dusquote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
en nu iets leuks?
Mag ik pak koek wegkanen?
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-ya!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen weinig met Gonzo en Miss Piggy en laat deze net veel voorkomen in deze film. Maar he, Waldorf en Statler en natuurlijk Prof Honeybee en Beaker zijn er ook zo af en toe, dus
Als je mijn gezicht toen had gezien, ik was net een kind in een snoepwinkelquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Poppen "in het echt gezien"![]()
Tuurlijk schat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je mijn gezicht toen had gezien, ik was net een kind in een snoepwinkel
In de Efteling?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb in de Eftelingook weleens in een snoepwinkel moeten invallen Dus ik weet hoe dat is ja
Joh zet hem uit en ga lekker youtubenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Nu komen al die liedjes nog een keer voorbij
En wie heeft jou vastgebonden aan de bank?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Nu komen al die liedjes nog een keer voorbij
dan worden er 6 meiden bloedlink op mequote:Op zaterdag 20 november 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh zet hem uit en ga lekker youtuben
Zie je wel, jij hebt het ookquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan worden er 6 meiden bloedlink op me
de kidsquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En wie heeft jou vastgebonden aan de bank?
Efteling word ik altijd helemaalquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie je wel, jij hebt het ook
Ach ja. De enige man in huis heeft het zwaar, dat snap ik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
de kids
En de tv staat zo allejezus hard, zelfs op zolder kan ik dat niet ontwijken
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vermaakquote:
ik ben zo zieligquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja. De enige man in huis heeft het zwaar, dat snap ik.
Ik heb nu nog steeds medelijden met mijn vader
Seksquote:
not reallyquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vermaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |