Ik heb alleen weinig met Gonzo en Miss Piggy en laat deze net veel voorkomen in deze film. Maar he, Waldorf en Statler en natuurlijk Prof Honeybee en Beaker zijn er ook zo af en toe, dusquote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
en nu iets leuks?
Mag ik pak koek wegkanen?
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-ya!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen weinig met Gonzo en Miss Piggy en laat deze net veel voorkomen in deze film. Maar he, Waldorf en Statler en natuurlijk Prof Honeybee en Beaker zijn er ook zo af en toe, dus
Als je mijn gezicht toen had gezien, ik was net een kind in een snoepwinkelquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Poppen "in het echt gezien"![]()
Tuurlijk schat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je mijn gezicht toen had gezien, ik was net een kind in een snoepwinkel
In de Efteling?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb in de Eftelingook weleens in een snoepwinkel moeten invallen Dus ik weet hoe dat is ja
Joh zet hem uit en ga lekker youtubenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Nu komen al die liedjes nog een keer voorbij
En wie heeft jou vastgebonden aan de bank?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Nu komen al die liedjes nog een keer voorbij
dan worden er 6 meiden bloedlink op mequote:Op zaterdag 20 november 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh zet hem uit en ga lekker youtuben
Zie je wel, jij hebt het ookquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan worden er 6 meiden bloedlink op me
de kidsquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En wie heeft jou vastgebonden aan de bank?
Efteling word ik altijd helemaalquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie je wel, jij hebt het ook
Ach ja. De enige man in huis heeft het zwaar, dat snap ik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
de kids
En de tv staat zo allejezus hard, zelfs op zolder kan ik dat niet ontwijken
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vermaakquote:
ik ben zo zieligquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja. De enige man in huis heeft het zwaar, dat snap ik.
Ik heb nu nog steeds medelijden met mijn vader
Seksquote:
not reallyquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vermaak
Gonzo vind ik juist tof, Maar Beaker is inderdaad geniaal. Mimimimimimimimmiquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen weinig met Gonzo en Miss Piggy en laat deze net veel voorkomen in deze film. Maar he, Waldorf en Statler en natuurlijk Prof Honeybee en Beaker zijn er ook zo af en toe, dus
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Efteling word ik altijd helemaalvan ja. Vooral van de childhood memories dat ik er werkte eigenlijk. 1100 kilo friet op een dag verkocht, maar God wat hadden we een lol
![]()
Rybak is Pools voor "Visser"quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alexander Rybak treedt nu op, die is wel gaaf
Quality Streetquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:29 schreef Stuart het volgende:
* Stuart eet maar even een grote Quality Street Green Triangle op dan
Weet je het zeker? Ik heb ook nogeens wat memoires gebundeld van die tijdquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind Efteling-Fles leuk
![]()
Neeee? Gimme, gimme!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je het zeker? Ik heb ook nogeens wat memoires gebundeld van die tijdof heb je die al gelezen?
oke ik heb daar nog 3 flesjes van staan, maar ik vind het toch niet zo te pruimen.... dus ik neem het naar de meet en dan mag jij het hebbenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:32 schreef Stuart het volgende:
En nu de chocolade wegspoelen met Strongbow
Geen idee waar en wanneer die meet is maar de kans dat ik kan komen is niet grootquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke ik heb daar nog 3 flesjes van staan, maar ik vind het toch niet zo te pruimen.... dus ik neem het naar de meet en dan mag jij het hebben
Zwolle, komende zaterdag. Zie OPquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee waar en wanneer die meet is maar de kans dat ik kan komen is niet groot
Het heeft waarschijnlijk nog nooit een appel gezien maar ik vind het wel lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Stromgbow is goor idd. Komt Stu ook naar de meet ja?![]()
Oh dear. Nee, dan ben ik nog hier (Londen)quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwolle, komende zaterdag. Zie OP
He jammer zegquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het heeft waarschijnlijk nog nooit een appel gezien maar ik vind het wel lekker
Nee, kom niet naar een meet vanuit Londen
nou laat dan maar zittenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee waar en wanneer die meet is maar de kans dat ik kan komen is niet groot
Als het een keer is als ik in Nederland ben dan kom ik welquote:
Vanuit Saturnus gezien, JAquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou laat dan maar zitten
woon je in de buurt?
Niet echtquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou laat dan maar zitten
woon je in de buurt?
Ik moet je helaas teleurstellenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ik dat dat je een of ander rotkloon was van Pezu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |