quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wat een kuttent hier zeg. Vroegah had je lekkere blonde wijven achter de bar, tegenwoordig eoa gerimpeld kaal mannetje met een humeur als een mestkever op zondag. Ik ga wel ergens anders heen
Wat is er toch met jou vandaag?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben zelfs a tad minder zwaar geïrriteerd
volgens mij niet hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:27 schreef Symphonic het volgende:
moet ik nog tuinstoelen meenemen trouwens?
Voor 15 min ga ik niet in bad, minstens een uurquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. Muziekje erbij, drankje erbij en verder ontspannen, al is het maar voor 15 minuten
daar zit wel wat inquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. Muziekje erbij, drankje erbij en verder ontspannen, al is het maar voor 15 minuten
Oh dearquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I know, ik heb alleen geen bad
Mijn glas was even half leeg vandaagquote:
Zolang hou ik het niet vol. Meestal tussen de 15 en 30 minuten. Dan heb ik het wel gehadquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor 15 min ga ik niet in bad, minstens een uur
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
Voor 15 min ga ik niet in bad, minstens een uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
soms heb je van die dagen....quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn glas was even half leeg vandaag
Oh. ik lig er ook zo een uur in zonder dat ik het door heb, lekker muziek aanquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang hou ik het niet vol. Meestal tussen de 15 en 30 minuten. Dan heb ik het wel gehad
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan ben je één en al rimpel!
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je er van geniet, waarom nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh. ik lig er ook zo een uur in zonder dat ik het door heb, lekker muziek aan
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:30 schreef Symphonic het volgende:
soms heb je van die dagen....
Even eenen een knuffel om je op te beuren
Alleen is het bad hier helaas een beetje aan de kleine kantquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je er van geniet, waarom niet
Of jij bent heel grootquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen is het bad hier helaas een beetje aan de kleine kant
Boven de 1.85m ben jij het probleem en niet het bad. En als je kleiner bent is het balen dat je een klein bad hebt want dat is meestal niet iets dat je 'zomaar' even vervangt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben niet een van de kleinste maar echt heel groot wil ik ook weer niet zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |