Er zit meestal wel wat tussen wat ik niet zo lekker vindquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan ook een hoop eten.
chinese rijstafel voor 2 personen eet ik in me eentje op![]()
Bij mijn weten niet, gewoon heel hard werkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pfffff
hebben jullie allemaal een lintworm ofzo
Ik krijg dat echt niet weg
Ben ik mee bezigquote:
Have fun en bis Laterquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga me weer even digitaal uitleven en dingen afslachtenTot later
ik wel een keer een T bone van een kilo weggewerkt, lekker hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben helemaal verzot van steaks/biefstuk![]()
![]()
de grootste die ik tot nu toe op heb was 900 gram
Schnitzels ook goed, ik weet wel waar je goede kan krijgenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben helemaal verzot van steaks/biefstuk![]()
![]()
de grootste die ik tot nu toe op heb was 900 gram
je kan ook een vriendin zoekenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga een drum kopen en weer lekker rossen![]()
Tot laterquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
die gaat zo gillenna een tijdjequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan ook een vriendin zoeken
Dan wordt het mishandeling genoemdquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
rossen kun je toch beter op een trommel doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt ze ook erbij die dat lekker vindenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan wordt het mishandeling genoemd
Auw wat lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt ze ook erbij die dat lekker vinden
voordeel is wel dat de buren minder snel klagen bij mishandeling dan bij drum overlastquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die gaat zo gillenna een tijdje
vriend mag ook hoorquote:
Jij hebt goeie ideeën.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
voordeel is wel dat de buren minder snel klagen bij mishandeling dan bij drum overlast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
T-bonequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel een keer een T bone van een kilo weggewerkt, lekker hoor
ga ik ook doen zoquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:54 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een warme douchbis zo
![]()
dat denk jijquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
voordeel is wel dat de buren minder snel klagen bij mishandeling dan bij drum overlast
verwarming op 24 zettenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga ik ook doen zo
ik heb het KOUD
Koorzang heb ik ook nog gedaan. Hell ik ben best muzikaal.quote:
dat weet ikquote:
schei uit ik moet dadelijk nog wekenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja echt zoooo lekker, en dat ding was zo mals als boter
laters symquote:
Komt een gast naar beneden met een latje van de lattenbodem in twee stukkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
als er nou nog iets kapot gaat schop ik de eerste beste strontkop die lastig is het ziekenhuis in
Viel Spass Liebchenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wait for meeeeeeee!!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
ik spring onder de douche.. tot strakkies
Kom ook mee douchen danquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt een gast naar beneden met een latje van de lattenbodem in twee stukken...
Kan Nic de ziekenauto bellen![]()
...
BIER GEVE KALE!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
als er nou nog iets kapot gaat schop ik de eerste beste strontkop die lastig is het ziekenhuis in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |