hoe gaat het vandaag met jou snoetje?quote:
Daar beland symph toch welquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus jij gaat volgende week op de grond zitten?
Het wordt steeds sneller donkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoe gaat het vandaag met jou snoetje?
Gelukkig heb ik die dagen ongeveer 351 keer per jaarquote:
Wow, dat is wel indrukwekkend. Lekker vrolijk en positiefquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die dagen ongeveer 351 keer per jaar
Wolkjes blazen in het donkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt steeds sneller donker
t wordt steeds vroeger laat![]()
Verder wel goed hoor
Dat is best een boelquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die dagen ongeveer 351 keer per jaar
Vaak wel, vandaag niet zoquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:09 schreef Stuart het volgende:
Wow, dat is wel indrukwekkend. Lekker vrolijk en positief
Misschien even een paar aperitiefjes naar binnen werkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vaak wel, vandaag niet zo
Oh en dat gaat ook dit jaar niet gebeuren trouwensquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
IK heb bijvoorbeeld nog nooit meer dan 277 treindagen in een jaar gehad.
doe daar dan wat aanquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
IK heb bijvoorbeeld nog nooit meer dan 277 treindagen in een jaar gehad.
Hahahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Hier staat het junior eurovisie songfestival aan
Mijn oren bloeden
Als in: de ouders hadden ze beter eerder kunnen vertellen dat ze echt niet mooi kunnen zingen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Hier staat het junior eurovisie songfestival aan
Mijn oren bloeden
Ik heb nu koffie en ik heb net gedoucht en heerlijk gegeten...het is weer halfvol hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:11 schreef Stuart het volgende:
Misschien even een paar aperitiefjes naar binnen werken
Helemaal goedquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb nu koffie en ik heb net gedoucht en heerlijk gegeten...het is weer halfvol hoor
ja maar ze hebben allemaal verzuimdquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als in: de ouders hadden ze beter eerder kunnen vertellen dat ze echt niet mooi kunnen zingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |