Liefde genoeg voor iedereen!quote:
Dan heb je em cadeau gekregen en kon je geen nee zeggenquote:
Nee hoor. Das friet. Patatjes moet je kokenquote:
puik planquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb je em cadeau gekregen en kon je geen nee zeggen
Heb jij en patat en pizza?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dus dat deed ik verkeerd
friet? kennik nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Das friet. Patatjes moet je koken.
Goed zoquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's waarDus, vanavond ik-tijd
liefquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liefde heb ik nog wel wat over hoor
Gefrituurde aardappelstaafjesquote:
Anders ik welquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ohhh ik heb ook zo'n zin in patatttttt
Gewoon doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders ik welMisschien ga ik wel gewoon wat halen
![]()
Ik denk dat ik spareribs ga bestellenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Hoort bij de ik-tijd. En bij de zaterdag. Want zaterdag is frietjesdag.
Ding ding ding, we've got a winner!quote:
Ik dacht het ook jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders ik welMisschien ga ik wel gewoon wat halen
![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik spareribs ga bestellenMet frietjes
Eten ging vandaag toch al prut
Oeh, boterham prutquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik spareribs ga bestellenMet frietjes
Eten ging vandaag toch al prut
Hey Enfequote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik dacht het ook ja
We zijn gezwicht, vanavond patat-avond![]()
Lekker halen, lekker simpel
![]()
Omdat alles prut gaat vandaagquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker. Wil ik ook wel
.
En hoezo ging eten vandaag toch al prut?
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oeh, boterham prut![]()
[..]
Hey Enfe![]()
Goed en daar?
Over boterham met prutquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Synchroon patat eten
[..]
Omdat alles prut gaat vandaagMaar komt wel goed
[..]
Waar heb jij het over?![]()
Klinkt niet zo heel appetijtelijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over boterham met pruten dat is dan o.a. gehakt met spek en nog wat dingen door elkaar en dat dan op een witte boterham en dat is echt
![]()
Ik vind van wel en ben niet de enige in de famquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt niet zo heel appetijtelijk![]()
Maar jullie lusten vast ook bloedworst en balkenbrij enzoquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind van wel en ben niet de enige in de fam
Praten over van die vieze dingen wat jij doetquote:
en dan bakbloedworstquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jullie lusten vast ook bloedworst en balkenbrij enzo
Gebakken bloedworst is best lekker trouwens. Balkenbrij is als woord al zo smerig dat ik het niet eens durf te proberenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gehakt rullen is toch niet vies? Ik weet viezere dingenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praten over van die vieze dingen wat jij doet
SME-RIG gewoonquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dan bakbloedworstgatver
mijn ex(man) vond dat lekker
met uitjes en dan op brood
DIE LUCHT
Balkenbrijquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gebakken bloedworst is best lekker trouwens. Balkenbrij is als woord al zo smerig dat ik het niet eens durf te proberen
Je laat het hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gehakt rullen is toch niet vies? Ik weet viezere dingen
Ik lust het allemaal nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gebakken bloedworst is best lekker trouwens. Balkenbrij is als woord al zo smerig dat ik het niet eens durf te proberen
Ikke nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook niet want het is jummiequote:Op zaterdag 20 november 2010 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praten over van die vieze dingen wat jij doet
De lucht van balkenbrij is ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DIE LUCHT
Aan deze kant van het land heet het balkenbrijquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Balkenbrij :w{ ?
Kerboët zul je bedoelen!
Nee, mijn moeder die bouillon trekt van een schenkel, weet je hoe hard DAT meurtquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DIE LUCHT
Ah toe?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je laat het hoor
Ik neem even een lekkere krentenbol met goulashkroket![]()
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder die bouillon trekt van een schenkel, weet je hoe hard DAT meurt
Volgens mij stouw ie die goulashkroket zelfs tussen de krentenbolquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah toe?![]()
En een krentenbol met goulashkroket, tegelijkertijd?
geen ideequote:Op zaterdag 20 november 2010 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder die bouillon trekt van een schenkel, weet je hoe hard DAT meurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |