dan verheug je je daar vast opquote:
laters pienquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga even naar de winkel om wat op te halen...
Net was het nog gezellig dat ze eerder kwam?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:59 schreef Pien85 het volgende:
Is 't slecht om te zeggen dat ik blij ben dat m'n moeder weg is?
Sjonge. En je kan zelf niks leuks bedenken?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
ST....
Ik zie allemaal mensen om me heen met plannen... Die iets leuks gaan doen vanaaf..
Misschien ga ik dat wel doen..morgen een kater zal me nu een zorg zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjonge. En je kan zelf niks leuks bedenken?![]()
Ga met je vrienden de kroeg in, bier drinken en kut roepen![]()
Dat is leuk
vriendenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjonge. En je kan zelf niks leuks bedenken?![]()
Ga met je vrienden de kroeg in, bier drinken en kut roepen![]()
Dat is leuk
Niet vergeten kut te roepen hequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat wel doen..morgen een kater zal me nu een zorg zijn
Stel je niet aan jijquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vrienden
Mijn denkbeeldige of die ik niet heb?
Nee meneer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet vergeten kut te roepen he
Hoiquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vrienden
Mijn denkbeeldige of die ik niet heb?
Ferrariquote:
Mopje, volgens mij wordt het tijd voor een leuk weekend, maar goed dat we er volgend weekend een feestje van makenquote:
ja ik ben het thuiszitten wel een beetje zatquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferrari
[..]
Mopje, volgens mij wordt het tijd voor een leuk weekend, maar goed dat we er volgend weekend een feestje van maken![]()
Anders ik welquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik ben het thuiszitten wel een beetje zat
doeiiiquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, is het vandaag grote zwelg-in-zelfmedelijden-dag? Daar kan ik niks mee. Kuske maarIk ga schaatsen kijken
Nou ja, soms voelen mensen zich niet vrolijk en dan wordt daar wel eens over gepraatquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, is het vandaag grote zwelg-in-zelfmedelijden-dag? Daar kan ik niks mee. Kuske maarIk ga schaatsen kijken
Hello!quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
halloo Enfermerellekker gewerkt ???
Goed! Lekker gewerkt. Nu lekker niksquote:
preciesquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
En soms is zwelgen even nodig. Wanneer moet je anders toegeven dat het niet helemaal lekker gaat? Nooit? Nou. Mooi niet.
heerlijk was het buitenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Best druk maar welk oké, ben blij dat ik ook weekend heb nu
En wat is het heeeeerlijk weer buiten!
![]()
Hoe ist met jou sas?![]()
[..]
Goed! Lekker gewerkt. Nu lekker niksManlief heeft al boodschapjes gedaan, alleen nog wat wasjes draaien enzo
Hoe ist met jou?
Ik zeg toch niet dat er wat mis mee is lieve schatquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
En soms is zwelgen even nodig. Wanneer moet je anders toegeven dat het niet helemaal lekker gaat? Nooit? Nou. Mooi niet.
Klinkt goed allemaalquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Best druk maar welk oké, ben blij dat ik ook weekend heb nu
En wat is het heeeeerlijk weer buiten!
![]()
Hoe ist met jou sas?![]()
[..]
Goed! Lekker gewerkt. Nu lekker niksManlief heeft al boodschapjes gedaan, alleen nog wat wasjes draaien enzo
Hoe ist met jou?
Heb je nog wat leuks gekocht eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heerlijk was het buiten
kringloopje gedaan vandaag, auto door de wasstraat en ff schoongemaakt.. verder is het een beetje saai hier
nee ik wilde een voetenstoof kopen maar Jeroen vond het onzin en niet meer passen in onze nieuwe woonkamerquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuks gekocht eigenlijk?Enneh, de plintjes af?
Lekkerquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik wilde een voetenstoof kopen maar Jeroen vond het onzin en niet meer passen in onze nieuwe woonkamer
plintjes zijn niet af, maar wel 2 nieuwe stopcontacten erin en lichtknopjes en een overgangsprofiel naar de keukenwant er zat nu nog een kier tussen keuken en woonkamer
Wat een servicequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:42 schreef Pien85 het volgende:
Hm, fotomeneer komt de foto thuis brengen
Mag ik bij jou komen eten?quote:
Nou hequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heerlijk was het buiten
kringloopje gedaan vandaag, auto door de wasstraat en ff schoongemaakt.. verder is het een beetje saai hier
Haha ja hequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaalDoe mij ook zo'n man
Hier gaat het wel, is nog niet helemaal lekkerMaar komt wel
Zou vanavond naar een verjaardag, maar heb afgezegd, ben te moe enzo... Dus ga vanavond even heerlijk relaxen en tijd voor mezelf maken
![]()
maandag geen tijd dan moet ik sochtends rijden en smiddags werkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ach, ik vind dat je prima kunt mixen tussen oud en nieuw, maandag gewoon alsnog halen
![]()
Ow gatver zoiets heb ik in Engeland een keer opquote:
Da's waarquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he
Nice!Dus wel lekker bezig enzo
![]()
[..]
Haha ja heJe kan hem zeker op een opdracht sturen
Als je een duidelijk briefje geeft.
![]()
Oh vervelend joh!Goed zo! Lekker tijd voor jezelf nemen meid
![]()
Mag toch ook wel eens??
![]()
Hoef je nietvoor te zijn hoor XD
Liebchenquote:
Ja, natuurlijkquote:
Dan haal ik em wel volgende week voor je opquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maandag geen tijd dan moet ik sochtends rijden en smiddags werken
Liebchenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Ich bin wieder zu Hause. Vandaag redelijk op tijd afgewerkt; 1530.
He fijn liefdequote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan haal ik em wel volgende week voor je op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |