dan verheug je je daar vast opquote:
laters pienquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga even naar de winkel om wat op te halen...
Net was het nog gezellig dat ze eerder kwam?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:59 schreef Pien85 het volgende:
Is 't slecht om te zeggen dat ik blij ben dat m'n moeder weg is?
Sjonge. En je kan zelf niks leuks bedenken?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
ST....
Ik zie allemaal mensen om me heen met plannen... Die iets leuks gaan doen vanaaf..
Misschien ga ik dat wel doen..morgen een kater zal me nu een zorg zijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjonge. En je kan zelf niks leuks bedenken?![]()
Ga met je vrienden de kroeg in, bier drinken en kut roepen![]()
Dat is leuk
vriendenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjonge. En je kan zelf niks leuks bedenken?![]()
Ga met je vrienden de kroeg in, bier drinken en kut roepen![]()
Dat is leuk
Niet vergeten kut te roepen hequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat wel doen..morgen een kater zal me nu een zorg zijn
Stel je niet aan jijquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vrienden
Mijn denkbeeldige of die ik niet heb?
Nee meneer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet vergeten kut te roepen he
Hoiquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vrienden
Mijn denkbeeldige of die ik niet heb?
Ferrariquote:
Mopje, volgens mij wordt het tijd voor een leuk weekend, maar goed dat we er volgend weekend een feestje van makenquote:
ja ik ben het thuiszitten wel een beetje zatquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferrari
[..]
Mopje, volgens mij wordt het tijd voor een leuk weekend, maar goed dat we er volgend weekend een feestje van maken![]()
Anders ik welquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik ben het thuiszitten wel een beetje zat
doeiiiquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, is het vandaag grote zwelg-in-zelfmedelijden-dag? Daar kan ik niks mee. Kuske maarIk ga schaatsen kijken
Nou ja, soms voelen mensen zich niet vrolijk en dan wordt daar wel eens over gepraatquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, is het vandaag grote zwelg-in-zelfmedelijden-dag? Daar kan ik niks mee. Kuske maarIk ga schaatsen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |