sportautoquote:
STquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
gf, pgr, LL, Bos, Pien![]()
![]()
Pien: vermoeiend zijn ze soms he?
Dodelijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
gf, pgr, LL, Bos, Pien![]()
![]()
Pien: vermoeiend zijn ze soms he?
lovelyquote:
bossiequote:
Ohneeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:00 schreef Pien85 het volgende:
DodelijkEn op 't laatste moment nog even m'n nieuwe ereader slopen
lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DodelijkEn op 't laatste moment nog even m'n nieuwe ereader slopen
Heel hard op 't aanknopje drukken, en daardoor hangt 't knopje nu en gaat ie constant aan en uitquote:
Ik ga niks leuks doen vanavondquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
ST....
Ik zie allemaal mensen om me heen met plannen... Die iets leuks gaan doen vanaaf..
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heel hard op 't aanknopje drukken, en daardoor hangt 't knopje nu en gaat ie constant aan en uitHopen dat vriendje 'm straks kan maken
ik ga gewoon in een hoekje zitten huilen hoor, weinig leuks aan..quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
ST....
Ik zie allemaal mensen om me heen met plannen... Die iets leuks gaan doen vanaaf..
Dan moet ik 'n nieuwe kopenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..en anders..nou...DAN!
ik wil ook huilenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga gewoon in een hoekje zitten huilen hoor, weinig leuks aan..
en als je wat leuks wilt doen, dan regel je dat toch?
Dat heb ik bij mijn vader ook soms (moeder leeft helaas niet meer). Maar gelukkig is onze band nu beter dan een paar jaar geleden. Toen was ik hem echt snel beu, maar toen was ik ook ziek, dat scheelt misschien weer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:59 schreef Pien85 het volgende:
Is 't slecht om te zeggen dat ik blij ben dat m'n moeder weg is?
Of je mama aansprakelijk stellenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:05 schreef Pien85 het volgende:
Dan moet ik 'n nieuwe kopenHopen dat Bol 'm accepteert als DOA
Mja, van 'n kale kip kun je niet plukken hequote:Op zaterdag 20 november 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je mama aansprakelijk stellen![]()
Ik bedoel ook via de verzekeringquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:07 schreef Pien85 het volgende:
Mja, van 'n kale kip kun je niet plukken he
Hier is ze niet voor verzekerd, bovendien zit ze in de WSPNquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel ook via de verzekering
In de wat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hier is ze niet voor verzekerd, bovendien zit ze in de WSPN
Wet Schuldsanering Natuurlijke Personenquote:
oh, dat is niet goedquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:12 schreef Pien85 het volgende:
Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen
Heb net half de ereader gemaakt... Hij gaat nu iig weer uit en dan niet meer ongevraagd aan... maar 's kijken offie later nog écht aan wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |