doe je naam eer aan en lees boven je eigen post nog eensquote:
geweest in september in HMHquote:
Met een tangquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb net met een tangja een tang! mijn oorbel eindelijk los weten te krijgen
dus hopelijk kan ik vanavond mijn andere tunneltje inen dan ben ik weer in balans
Das ook vet jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar een show geweest... das vet!
En ik ben een keer bij Tao geweest, das ook gaaf
quote:
Vetquote:
vet!quote:
Ik heb een paar maanden ingevallen bij een drumband, paar maanden grote trom gespeeld, dat was wel gaafquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet![]()
Ik heb er weer helemaal zin invroegah heb ik ook in een drumfanfare gespeeld, was vet tof wel
een logischequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vet!
ik hou wel van drums en ritme
Shake it like a poloroid picture![]()
wtf is dat voor een songtekst
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Shake it like a poloroid picture![]()
wtf is dat voor een songtekst
ja dat snap ik wel dat het van outkast komtquote:
gewoon helemaal nergens op denk ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel dat het van outkast komt
Obediah parker heeft hem gecovered en Boss Hoss ook dus ik ken de tekst wel
maar wtf slaat het op ??
Lekkol. Wij hebben de kat ook maar wat 'te snacken' gegeven, een zakje natvoerquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar heb mijn bammetjes nu ook op
Nog maar zien of ik vanavond nog wat haalquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekkol. Wij hebben de kat ook maar wat 'te snacken' gegeven, een zakje natvoerWordt ie helemaal wild van
jij wilt ook natvoer?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog maar zien of ik vanavond nog wat haal
Mijn poezels krijgen strakjes ook wat natvoer, staan nog aangebroken zakjes in de koelkastquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekkol. Wij hebben de kat ook maar wat 'te snacken' gegeven, een zakje natvoerWordt ie helemaal wild van
op het feit dat een polaroid foto zou moeten schudden op hem sneller te laten ontwikkelen en dat wij de luisteraar onze kontjes zo moeten schudden zoals we een foto zouden schuddenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel dat het van outkast komt
Obediah Parker heeft hem gecovered en Boss Hoss ook dus ik ken de tekst wel
maar wtf slaat het op ??
Ik heb zo een zakje met zalm of tonijnsmaak voor jequote:
ik vind em logisch genoegquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
op het feit dat een polaroid foto zou moeten schudden op hem sneller te laten ontwikkelen en dat wij de luisteraar onze kontjes zo moeten schudden zoals we een foto zouden schudden
veel logischer wordt het niet hoor
O ja je moest altijd wapperen met die dingenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
op het feit dat een polaroid foto zou moeten schudden op hem sneller te laten ontwikkelen en dat wij de luisteraar onze kontjes zo moeten schudden zoals we een foto zouden schudden
veel logischer wordt het niet hoor
Dat heb ik met dit nummerquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog maar zien of ik vanavond nog wat haal
Hhaahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn poezels krijgen strakjes ook wat natvoer, staan nog aangebroken zakjes in de koelkastZijn ze vast heel blij mee
sym wat voor muziek draai je in de autoquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja je moest altijd wapperen met die dingen
ja maar hou oud is dat nummer nuquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind em logisch genoeg
Maar in de tijd van digitale fotografie is dat niet meer nodig natuurlijk
hoefde niet was een mythe dat het dan sneller gingquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja je moest altijd wapperen met die dingen
Die van mij lopen dan mauwend van de keuken naar de plek waar het bakje komt te staanquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vreetzak![]()
[..]
HhaahaMooi is dat altijd he
neem maar een leuke cd mee hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sym wat voor muziek draai je in de auto![]()
Doe maar niet, dacht meer aan een frikandel of zoquote:
Dan kan ik je maar beter niet zeggen wat ik gisteren allemaal gehad hebquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vreetzak![]()
[..]
HhaahaMooi is dat altijd he
Heujquote:
Nu wil ik het weten ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar niet, dacht meer aan een frikandel of zo
[..]
Dan kan ik je maar beter niet zeggen wat ik gisteren allemaal gehad heb
scuderiaquote:
dat nummer is? 7 jaar oud ofzo toen hadden ook gewone fotorolletjesquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar hou oud is dat nummer nu![]()
toen waren die dingen nog gemeengoed vooral in de states
[..]
hoefde niet was een mythe dat het dan sneller ging
Hey PGRquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij lopen dan mauwend van de keuken naar de plek waar het bakje komt te staanEn de kleinste heeft de laatste tijd de actie dat ze eerst ook nog meehelpt het voer van Sofie op te eten en dan pas haar eigen natvoer, want Sofie lust dat kittenvoer niet
![]()
radio is prima hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neem maar een leuke cd mee hoor
Ik heb altijd gewoon de radio aan staan
die titel deed me gelijk aan deze denken:quote:
Heeft ze dat van mij geleerdquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij lopen dan mauwend van de keuken naar de plek waar het bakje komt te staanEn de kleinste heeft de laatste tijd de actie dat ze eerst ook nog meehelpt het voer van Sofie op te eten en dan pas haar eigen natvoer, want Sofie lust dat kittenvoer niet
![]()
als ik naar mijn werk rij heb ik altijd radio NH aan staan voor de verkeersinformatiequote:
ja dat kloptquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat nummer is? 7 jaar oud ofzo toen hadden ook gewone fotorolletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |